Kook szemszög:
Nagyon jól éreztem magam Taevel. Sok mindent megtudtam róla mint például hogy szeret festeni és énekelni és imád rappelni bár elmondása szerint nem túl jó benne.Táncolni is imád nyilván hisz tánc&zene karos a mûvészetét pedig a mûvészet karon kitudja élni. Állitása szerint 3legjobb baràtja van a tôrpe,valami Minho és Hoseok akit én is ismerek a korházba való látogatásaimnak kôszônhetôen.. Szereti a zöld,piros és fehér színeket. Szereti a ruhákat és szeret fura ruhákba járni mivel neki ez az ízlése és nem is akar beállni a sorban amit nagyon becsûlôk benne. Szereti a vígjátékokat de a horrort utálja. Megtudtam azt is hogy árva és Jiminnel él mivel a szûlei befogadták ugymond. Sajnálom szegényt hisz a szûlei eldobták ôt,nem is értem ki képes egy ilyen csodát csak ugy eldobni. Mesélt a gyerekkoráról is és szinte mindenrõl. Annyira jó érzés volt vele beszélgetni hisz ugy eltudtunk beszélgetni mintha 1000éve ismernénk egymást. Minden csodálatos volt egészen addig amig....
-Kérdezhetek valamit Jungkook? Tette fel kérdését zavarában Tae.
-Persze. Bármit. Mosolyogtam rá.
-Tudod van valaki aki eléggé bejôn nekem és nem tudom h hogyan is hívhatnám el randizni. Tudnál segíteni ebben? Tette fel azt a kérdést amit sosem akartam hallani. és ez volt az a pillanat amikor a szívem amirõl eddig azt hittem h nincs darabjaira hullott... fájt h igazam lett. Ô hetero és nem akar tõlem semmit.
-Attól függ mesélj róla.. mondtam tetetett jókedvel.
-Kedves és jószívû nem olyan mint ahogy a legtôbb ember látja ôt. Ô becsûletes és odafigyel azokra akik fontosak neki. Nagyon jó vele beszélgetni mivel azon kivûl h gyônyôrû még okos is. De egyszerûen nem merem elhívni randizni...túl jó hozzám. Hajtotta le a fejét szomorúan. Megsajnáltam. Gyûlõlõm azt a lányt amiért elvette tõlem ôt de Taet viszont szeretem és éppen ezért kell neki segítenem hisz én csak azt akarom h boldog legyen mégha nem is velem...
-És ki is ez a szerencsès személy? Vettem elô színèszi tehetségem és játszottam el mintha minden rendben lenne és nem most tõrt volna ôssze a szívem.
-Azt még nem szeretném elmondani. Mondta full vôrôs arccal. Annyira èdes h arra nincsenek szavak.
-Rendben segítek de csak holnap mivel lassan mennem kell. Addig gondolkozom ezen és írok vagy hívlak ha van ôtletem. Vagyis csak akkor ha megadod a számodat. Vakartam meg tarkómat zavaromban.-Istenem kôszônôm. Meghálálom eskûszôm és persze megadom de csak ha te is a tiédet. Mosolygott rám csillogó boldog szemekkel. Ezért megéri szenvedni...azt hiszem..
-Rendben. Add a telód. Mondtam majd beírtam a számomat majd megcsôrgettem azt és ezzel egyûtt el is mentettem a számát.
-Rendben akkor majd hívlak vagy írok. Mondtam mikôzben álltam fel majd a zsebembõl kivéve tárcámat raktam le a megfelelô ôsszeget, ami Taenek nem tetszett mivel szúrosan nézett engem majd meg is emlitette ,közben felvettem a kabátomat is.
-Fizetem én,nem szeretem ha kôltenek rám. Húzta el a száját.
-Meg ne próbáld. Én hívtalak el én is fizetek. Majd legkôzelebb fizethetsz ha ennyire akarsz. Forgattam meg a szememet játékosan pedig pontosan tudtam h ugyis én fogok akkor is fizetni márha lesz legkôzelebb.Ô csak sóhajtva bólintott egyett majd mikor ô is felôltôzôtt elindultunk hozzájuk mivel mondtam neki h elkísérem. Ôszintén megmondva nem tudom hogy hogyan legyen tovább.Amilyen magabiztos voltam az elején annyira vagyok most bizonytalan is. Tudom hogy elkell ôt engednem hisz nem kényszeríthetem arra h velem legyen de mégis fáj...fáj hogy nem lehet az enyém de mégha csak barátként is de magam mellett akarom tartani.
STAI LEGGENDO
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...