Kook szemszög :
-Ahh Kook... ezaz..... Nyögött ribancosan a kiscsaj ami kissé bántotta a fülemet és megzavarta a gondolataim amik közbe Taen jártak.... A farokállitó testén, A feszes combjain, a kerek fenekén amibe olyan szívesen elmerülnék végre, az imádnivaló pici pocakján,az édes mosolyán, a csábitó cseresznye piros ajkain amikbe bármikor képes lennék mpek alatt bele élvezni hisz 100%ig biztos vagyok benne hogy mennyei érzés lehet amikor dús ajkai közé fogad.... Istenem de jó lenne. Nyögtem fel gondolataimra. Kár hogy a csajokra már fel se áll mert akkor talán vele is tudnám élvezni ezt anélkül hogy Taere gondolnék. Na nem mintha a pasikra igen... Csak Taere de rá bármikor...
-Ahh Kook gyorsabban... Kért nyögve mire teljesitettem kérését, gyorsabb fokozatra kapcsoltam. A csaj alatt lévő fémasztal szinte majd megadta magát arról nem beszélve hogy elég nagy zajt csapott de ezzel akkor egyikönk se foglalkozott...de lehet kellett volna....
Hogy miért? Mivel ránk is nyitottak. Épp az elélvezésem közelében jártam mikor hirtelen nyílt az ajtó amit elméletileg a csaj bezárt... Na mind1... És nem hiszitek el ki lépett be rajta.... Hát persze hogy gondolataim főszereplője... Ez is csak az én szerencsém lehet.... Szemei egyből könnybe lábadtak mikor realizálta mi is történik éppen köztem és a csaj között. Más esetbe már rég a bocsánatáért könyörögnék és minden erőmmel azon lennék hogy eltűntessem csodaszép szemeiből a szomorúságot de most.... Most nem tudott érdekelni.... Ő csak játszadozott velem... Átvert és kihasznált... Már nem tudok hinni abban hogy azért sír mert féltékeny és mert szeret.... Ez hülyeség. mindez csak egy színjáték amibe én simán bedöltem minden egyes alkalommal de most nem... Többé már nem.... Amint Nam meggyógyul vele együtt elhúzok innen a francba. Hátra hagyva mindent és mindenkit.... Őt is...-Kook... Kezdte halkan sírástól rekedtes hangon.. De én mit sem törödve vele dugtam tovább a csajt viszont a szemem végig Taen tartottam. Hiába akarom őt gyűlölni annyira nehéz... Most is legszívesebben a mennyekbe repiteném a szeretetemmel.... Úgy tudnám őt szeretni te jó isten... Egyre gyorsabban dugtam, a csaj szinte sikitott de nem tőrödtem vele végig Taevel szemeztem. Tae lefagyva állt és szomorúan nézett engem de szemeiben feltudtam fedezni egy nagyon kis mennyiségű vágyat amikor végig nézett felmeztelen valómon. Nem értem őt... A testem kellene neki de én nem....
Végig Taevel szemeztem miközben a csajba élveztem, természetesen használtam óvszert, sokkal élvezetesebb volt igy hogy közbe előttem állt gondolataim szereplője is és nem csak én képzeltem oda.Igaz jobb lett volna ha nem szomorúan áll ott vagyis inkább jobb lett volna ha alattam lett volna és ő sikitott volna az élvezettől ugy ahogy Mingi is.-Remélem élvezted a műsort de mostmár igazán magunkra hagyhatnál minket. Vágtam hozzá nemtörödőm stilusba ami nagyon szarul esett neki ez kétségtelen de nem érdekelt. Fájjon neki is ne csak nekem.
-Rohadj meg Jeongguk. Mondta sírva majd kirohant a szobából mire egyből bűntudatom lett de nem akartam ezzel törödni... Megérdemelte... Ugye?
-Kicsit bunkó voltál vele nem? Kérdezte Mingi mire csak megrántottam a vállam miközben öltöztem vissza.
-Ő volt az a fiú aki összetörte a szíved igazam van? Kérdezte mindentudóan. Hát igen miközben lekezelte a kezem nagyon sokat beszélgettünk. Nagyon jófej csaj igazából és ha nem lenne Tae akkor tuti össze is jönnék vele hisz nem olyan mint a többi csaj. Meghallgatott engem és nem csak azért mert leakart velem feküdni.. Tényleg érdekelte mi történt amiért ennyire leittam magam és hát 100%ig megtudott érteni hisz neki is épp ma törték össze a szívét. Az egyik itt dolgozó doktornőbe zúgott bele de ugy mint az én esetembe Taenél nála se viszonozta Cho doktornő. Két törött szívű egymásra találni nem igaz? Vicces hogy pont neki is nemrég törték össze a szívét és ő is velem akart felejteni... Biztos vagyok abban is hogy ő is mást gondolt a helyemre, Dr Chot.
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...