🏀4.fejezet🏀

1K 56 0
                                    

Kook szemszög:

A tegnapi nap volt életem legszebb napja viszont a mai....kijelenthetem h ennél szõrnyûbb napom nem volt még...
Hogy miért? Taehyung és az a tôrpe miatt.
A reggelem màr ugy kezdôdôtt hogy elaludtam igy kaptam egy jó nagy lebaszàst aztàn nem elég h az egész napom egy nagy rakàs szar volt de még edzèsen se tudtam teljesiteni mivel ott volt Taehyung mellett az a tôrpe ès àllandóan ölelgette sôt meg is puszilta. MEGPUSZILTA AZT AMI AZ ENYÈM. Valahogy elkell tûntetnem mellõle azt a kis gnómot.
Edzès utàn egybõl kerestem egy pompon lànyt h levezethessem a feszûltségem. Most Rosera esett a vàlasztásom. Ôt még ugyse húztam meg.

-Figyi cica nincs kedved egy kicsit szórakozni? Vetettem be a legsármosabb mosolyom ami egybôl hatott.

-De,lenne.tûrte füle möge pàr tincsét mikôzben szégyenlôsen mosolygott ràm. Ez túl egyszerû lesz.

-Akkor gyere. bicentettem majd elindultam a kocsimhoz ô pedig mellèm szaladva a karomba csimpaszkodott. Mivel kanos vagyok igy most megengedem neki legalâbb igy elôbb fekszik majd alàm. Szerintem nem kell mondanom mi tôrtènt utàna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Másnap reggel egy kis kèsèssel beérve a suliba elsô dolog amit èszrevettem az Tae volt. Mellette az a szarcsimbokkal. Épp mentem volna oda mikor hirtelen beállt elém valaki.

-Figyi Kookie. Nincs kedved órák elôtt egy kicsit szórakozni? Kezdte el illegetni magát IU mikôzben a karomat simogatta. És tudjátok mit vettem észre? Azt,hogy Tae minket bámult végig pedig az a törpe beszélt hozzá de ahogy észrevettem mi érdekesebbek voltunk számára. Na akkor játszunk...

-De igazából van kedvem. Vigyorogtam rá perverzen mikôzben a derekánál fogva magamhoz húztam ami nagyon is tetszett neki. Ha tudná h mindezt csak Tae miatt teszem...

-Kookie velem is játsz.. jôtt oda Rose is mire vigyorom csak még nagyobb lett. Taenek ahogy látom nem nagyon tetszik. Ez azt jelenti h bejôvôk neki?

-Szeretnéd? Húztam ôt is magamhoz. Mindkét lányt megcsókoltam mikôzben Taevel szemeztem. Egy ideig állta tekintetem majd megfordult a tôrpét maga után húzva elment amint eltûnt az egyik folyóson egybõl elengedtem ôket.

-Bocs lányok de elment a kedvem. na hello. Mondtam majd otthagytam ôket. Ôk egybõl elkezdtek hisztizni de pont leszartam, megkaptam amit akartam szöval nem kellenek már. Egy hatalmas vigyorral és azzal a tudattal léptem be a termemben hogy az én szépségemnek nagyon is tetszem hisz látszott rajta h féltékeny. Ez egy jó nap kezdete ugy érzem...

-Min vigyorogsz ennyire tökfej? Kérdezte meg egybõl Yoongi mikor leültem mellé.

-Enyém lesz. Mondtam vigyorogva.

-Mégis ki? Nézett értetlenûl.

-Taehyung.még mindig vigyorogtam neki meg csak még zavarodottabb lett a feje.

-Az meg ki? Nem azt a szellemet akartad megszerezni? Imádom ôt de néha annyira lassu felfogása van mint amennyire lusta.

- Taehyungnak hívják nem szellemnek te idióta.Még mindig csak ôt akarom de mostmár tudom h van is esélyem nála.vigyorogtam ô meg vègre felfogta h ki is az a Taehyung akirõl eddig beszéltem.

-Jaaaa. Na mi volt? Honnan veszed h van esélyed? Mikor tudtad meg egyáltalán a nevét vagy inkább kitõl? Bombázott kèrdèsekkel.

-Õ mondta meg miutàn elvittem az orvosiba. Annyira aranyos ès kôzelrõl még tôkéletesebb. Csak annyi baj van h az a idegesitô tôrpe fiucska àllandoan rajta lóg.húztam el a szàmat .

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now