Kook szemszög:
Nagyon jól èrzem magam Lisával,ôszintén kicsit sem bántam meg h velem jôtt mivel igy legalább nem izgulok Namjoon miatt. Igaz h az orvosa szerint ,aki szintén rohadt jó fej, semmi komplikáció nem tôrtént a mûtét kôzben viszont még nincs jól. Elméletileg már felébredt viszont a doki elmondása szerint 1hónapig még bent fogják tartani megfigyelésen. Nagyon ôrûlôk h jobban lett viszont nem vagyok hûlye tudom h még nincs túl az életveszélyen még bármi tôrténhet ezért is aggódom ennyire ,nem tudom mi lenne velem nélkûle ô olyan nekem mint ha az apám és a bátyám is lenne egyben. A szûleim sosem tôrôdtek velem igazán ès bármennyire is gáz beismerni de Namjoontól kaptam életem elsô ôlelését ès azóta is csak ô szokott,nagyon ritkán mondom nagyon ritkán Yoongi is megejt felém egy õlelés félét de ahoz valami komoly dolognak kell tôrténnie. Ô nem az a ôlelgetôs fajta de én igy szeretem. Visszatérve Namjoonhoz. Ô mindig mellettem volt.Velem ôrûlt egy-egy meccsem után,velem sírt amikor magam alatt voltam,bíztatott amikor kellett,ott volt amikor szûkségem volt rá,elfogadott olyannak amilyen vagyok,ahogy abban is ô segített h rájôjjek h amit Tae íránt èrzek az nem rossz és attól mert ô tetszik nekem attól nem leszek meleg és még sok minden másban is segített nekem. Nem veszíthetem el.
-Oh Dr.Kim lehet tudni valamit Namjoon állapotáról? kérdeztem meg orvosát amikor ôsszefutottam vele a korház folyósóján amikor Namjoonhoz tartottunk.
-Oh Jungkook. Mondtam már h neked csak Jin vagyok. Amugy meg igen. Felkelt és nemrég etettem majd fûrdettem meg. Kb fél óra múlva lesz egy apró vizsgálata ahol kiderûl h sikeres volt-e a mûtét. De addig nyugodtan bemehettek hozzá biztosan örülni fog nektek. Mosolygott ránk majd intett a fejével h kôvessük. Kb 5perc sèta után megállt egy szoba elôtt majd benyitott ahol colos barátom épp valami regényt olvasott hát igen Namjoon nagyon okos és mûvelt igy ez nem meglepô tôle.
-Nézd csak kiket hoztam neked....ment be boldogan Jin mire kôvettûk ôt. Ez a pasi mindig televan élettel és jókedvvel.
-Kiket hoztál nekem szépségem? Nézett fel a kônyvébôl Nam. Azta ez még tôle is fura. Sose beszélt igy egy pasival sem.
-A barátaid jôttek hozzád. Hagyta figyelmen kivûl Namjoon flôrtôlését vagy minek is volt ez nevezhetô.
-Ohh Lisa. De rég láttalak. Hallod te egyre szebb vagy pedig sosem voltál csúnya. Nevetett fel Nam mikôzben hirtelen felūllt, majd a mellkasához kapta a kezét fájdalmas arcal.
-Te idióta megmondtam már h ne tegyél hirtelen mozdulatokat mert ez lesz belôle. Fújtatott Jin majd visszanyomta Namot az ágyra ki csak ártatlan kiskutya szemekkel nézett fel az orvosára
-Ne haragudj Jinnie csak annyira megôrûltem el is felejtettem h mûtétem volt. Mondta bûnbànó arccal mikôzben megfogta Jin kezét ki egybôl meglágyult és már nem is volt annyira dûhôs.
-Akkora egy idióta vagy. Megyek hozok még fájdalom csillapitót neked addig pedig maradj nyugton. sóhajtott Jin majd ellépett Namjoontól aki amikor felfogta h eltûnt mellôle az orvos egybôl szomorú fejet vágott. Annyira fura hisz sose volt ilyen. Még Jisooval sem viselkedett igy sosem. Apropó Jisoo már nincsenek egyûtt? Jisoot 3éve ismertūk meg Yoongi álltal. Én személy szerint utálom mert hisztis és csak kihasználja Namot volt h meg is csalta emiatt sokat is veszekedtek Nammal. Viszont ezek ellenére Nam oda meg vissza volt érte.Mi tôrténhetett itt mióta nem voltam?
Mikor Jin elhagyta a szobát egybôl a lényegre tértem.-Ez meg mi volt? Mi van veled meg az orvossal? Kérdeztem meg egybôl.
-Még semmi. Ajj Kook annyira akarom ôt. Tudom h nem helyes de mióta megláttam azóta csak rá gondolok. Hiányzik amikor nincs mellettem. Amikor nem láttom minden percben. Nem hallom a hangját,az ablaktôrlô nevetését,tôkéletes hibátlan arcát és szexi testét....teljesen elveszi az eszemet. Kezdett el ômlengeni Nam. Hàt ez nem megszokott tôle az biztos. Az àllam a földet verdesi szavai után. Namjoon szerelmes. Sose volt még igazán az. Jisoonál sem volt ennyire kifordulva magàból.
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...