Kook szemszög: 🔞
-Ahh Kook gyorsabban. Annyira kibaszott jó vagy ahh... nyögött alattam mint egy rossz kurva de hât mondjuk az is. Màr 2 órâja dugom ôt ès ha nem élvezett el 4x akkor egyszer sem. Most mondhatnâm hogy kurva jó a tûrôképességem ami részben igaz is de az h eddig bírom nem igazàn csak az èn érdemem. Egyszerûen csak nem àll fel rà. Az elején még le is szopattam magam vele de addig mig nem gondoltam az én szépsègemre addig semmi hatàsa nem volt a szopàsànak de még igy se tudom 100%osan èlvezni hisz ez a kis kurva nem Õ. Minnél elôbb megkell ôt szereznem...
-Keményebben.... sikitozott alattam mire feltérdeltem miközben a vàllaimra tettem làbait majd a combjaira fogva hatoltam belé kimèletlenûl mire csak hangosabb lett. Igazàból itthon vannak a szūlei is akik tuti biztos h halljâk ahogy sikitozza a nevemet de nem tud érdekelni nem az én gondom. Egyre durvàbban basztam ôt, mert ez az volt semmi màs csak egy "jó" baszàs, annyira sikitozott hogy màr fàjt tôle a fejem igy hirtelen kihúzodtam belõle 10perc után majd egy hirtelen de erôteljes mozdulattal forditottam rajta egyet igy a hasàra kerûlt,a csipôje alà beraktam egy pàrnàt ami hatàsàra pucsitott nekem majd egy durva mozdulattal visszakerûltem a nedves puncijàba ami belõle csak egy hangos nyôgést vàltott ki de szerencsére a pàrnàk felfogtâk a hangjàt. Durvàn mozogtam benne végig az angyalkàmra gondolva.
-Ahh Kook...imàhdom a farkad....istenem.....nyögött folyamatosan én csak az egyik kezemmel a hajàba markolva dugtam tovàbb a màsik kezemmel pedig a derekàt markoltam olyan erôvel h éreztem h a nyoma ott fog maradni de pont leszartam. Az ilyen nôkkel nyugodtan lehetek durva hisz ezek az ilyet szeretik. Undoritó hogy ilyen fiatalon erre folyamodnak a csajok csak azért h felfigyeljenek ràjuk a pasik... undorodom az ilyen csajoktól akiknek semmennyi ônbecsûlèsûk sincs ès több faszt fogtak életükben mint killincset. Kitudja hàny fasz jàrt màr bennūk épp ezért mindig húzzok gumit mert hàt kitudja h mit kapnèk el. Mikor ezt a pózt is meguntam oldalra forditva ôt a hàta môgè fekûdve hatoltam belé újra. Éreztem h már nem kell sok igy egyre gyorsabban ès durvâbban kezdtem el mozogni benne. A szobàt izzadsâg ès szex szag tõltôtte be. Igazàból utâlok nàla dugni mivel az egèsz szobàjàröl sût h undoritóan önimâdó hisz tele van a fala a pucsitós csûcsôritôs képeivel. Pluszba tele van a szobàja macikkal is ami annyira gyerekes. Igaz is hisz ô mégcsak elsô éves én viszont màr végzôs vagyok. Megrontanàm ôt? Àà nem,màr rég meglett rontva. Na mind1. Egyre kôzelebb kerûltem majd mikor éreztem h robbanni fogok kihúzodtam belôle leszedtem a gumit amit az àgy melletti kukâba dobtam majd felmászva a fejéhez a szàjàba tettem duzzadt férfiassàgom ès szószerint szétbasztam a szàjât amit még ô is élvezett. Végig rà gondoltam majd mikor az egèsz hosszom benyelte ès nyelt egyet ezàltal ràszorult a torka a farkamra mire egy hatalmasatt nyôgve a szàjàba èlveztem amit ô kèszsègesen le is nyelt. Majd mikor minden cseppem lenyalta a farkamröl is mellé fekûdtem az âgyba. Nem mondanàm hogy annyira èlvezetes volt de egynek elment. Tôbbet ugyse fekszem le vele. Egy lànnyal csak 1x fekszem le tôbbszôr soha ès ezt mindenki nagyon jól tudja is, vagy mégsem......
-Kookie nem akarok ezek utân titkolozni a suliban....mondta mikôzben hozzàm bújt. Mirôl beszèl??
-Titkolózni? Râncoltam ôssze szemõldôkômet mikôzben lesepertem magamról a kezeit majd allkaromra tàmaszkodva ôt is lesôpôrtem magamról ami nem igazàn tetszett neki de pont leszarom.
-Hát igen. Azt akarom h mindenki tudja h egyûtt vagyunk. Ez meg mirõl beszél?
-Nem vagyunk együtt...dôrzsôltem meg orrnyergetem mire puffogni kezdett.
-Mirôl beszélsz? Dehàt lefekûdtûnk. Akkor egyûtt is vagyunk. Fújta fel arcàt hisztisen.
-Dugtunk de ennyi.Mit gondoltâl hogy majd egy dugàs utàn megkérem a kezed is? Jó volt viszont volt màr jobban is részem. Ne gondolj bele tôbbet mint ami....mire befejeztem a mondatom egy kezet éreztem meg csattanni az arcomon mire csak felnevettem majd felkeltem mellõle ès õltôzni kezdtem... ô csak tovâbb hisztizett.. mikor felvettem mindent az ajtö felè indultam...
-De hisz többször is lefekûdtûnk. Hisztizett tovább.Igaz h vele ez a 3. hogy lefeküdtem de csak azért mert szinte kônyôrgôtt mindig h dugjam meg. Plusz nekem csak jól jött h nem kellett keresgèlnem amikor kanos voltam az én ismeretlen "szellemem" miatt.
-Kanos voltam ennyi.rántottam meg a vállamat flegmán.
-Dögölj meg Jeon Jungkook. Mondta vôrôs fejjel.
-Majd egyszer na puszka. Mondtam majd otthagytam.szerencsére a szûlôkkel nem találkoztam igy gond nélkûl hagyhattam el a házat.Sose csiptek igazân, nem is értem miért...
Hosszu volt ez a nap alig várom h haza érjek és pihenhessek egy kicsit.Fárasztó mindenben a maximumot nyújtani. A suliba éltanuló vagyok ha hiszitek ha nem. Az apám mindig is maximalista volt és ezt várta el tôlem is. Azt akarja h vegyem át a Jeon cég vezetését majd tôle ezért minden 2.nap a cégnél vagyok és iratokat rendezek. Másodállásba pedig egy bárba dolgozom hétvégente mint pultos. Ezt a melót már jobban szeretem mint amit az apám szán nekem. Nem csak h bulizhatok de még pénzt is kapok érte. Emellett én vagyok a suli kosàrcsapatânak a kapitànya ezáltal nagyon sokat kell edzenem h a maximumot tudjam mindig nyújtani és kb semmi szabadidôm sincsen. Nehéz de szeretek kosarazni ez a legnagyobb hobbim, sose hagynám abba fôleg h igy talàn kôzelebb tudok kerûlni az én szépsègemhez. Alig várom. Készülj fel mert az enyém leszel....
Itt is a 2.fejezetem. Remélem eddig tetszik nektek😅💜
Ui: Tudom tudom rövid rèszek de ez majd bôvûlni fog egy kicsit kèsôbb..💜Alig várom h kijôjjôn Suga száma😍😍😍😍
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...