🏀3.fejezet🏀

1K 64 14
                                    

Kook szemszög:

Ez a nap életem legszebb és legszerencsèsebb napja volt. Hogy miért? Elmesélem. Épp edzést tartottunk amikor megláttam ôt a leláton.Ma is annyira gyônyôrû volt, egyedûl az a kis tôrpe zavar be a képbe aki állandóan a szépségemen csûng. Tudom h velem szemben esélye sincs de attól mèg zavar. Miért ôlelgeti?? Egyûtt vannak?? Hogy mer hozzàérni az ÉN tulajdonomhoz?? Sajnos nem tudtam rajtuk tartani a szememet mivel az edzô igyis ideges volt mert folyton elterelte a figyelmemet viszont amikor újra oda néztem akkor a kis tôrpe eltûnt mellõle aminek nagyon ôrûltem. De sajnos nem figyeltem amikor dobták nekem igy nem kaptam el a labdát ami a szépségem felé repûlt.Futottam ahogy birtam de sajnos nem tudtam idôben odaérni igy fejbekapta az én kicsi életemet..

-Úr isten jól vagy? Értem oda hozzá és nyújtottam felé a kezemet hiszen szegény a földön feküdt akkora ûtést kapott.

-P-persze. Fogta a fejét a fájdalomtól eltorzult arcal.

(Kis cuki😍)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Kis cuki😍)

-Azt látom. Forgattam meg a szememet majd megfogva kezét,ami hihetetlenûl puha és nôies volt,felhúztam a földrõl mire megszédûlt és õsszeesett vagyis csak majdnem mivel még idôben érte kaptam igy a karjaimba esett. Mikor felfogta h nem a fôldõn landult kippantattak szemei majd ijedten nèzett rám. Igy kôzelrõl még szebb ez a fiú. Gyônyôrû hibátlan arca teljesen levan sápadva.Gyönyörū barna szemei most a félelemtõl csillognak. A teste mèg ruhán keresztûl is túl vékony ami nem kicsit zavar hiszen ez túlságosan is vékony. Na nem baj csak legyen az enyém biztos h mellettem hízni fog. Mikor felfogta h konkrétan az én karjaimban van próbált kiszabadulni de nem hagytam neki túlságosan is sokat vártam erre a pillanatra ahoz h most csak ugy elengedjem.

-Jung-jungkook kérlek engedj el...dadogta ijedten. Meglep h tudja a nevem viszont imponálló is hiszen TUDJA A NEVEMET! Ezek szerint èrdeklem ôt annyira h megjegyezze a nevemet vagy a másik lehetôsèg szerint azért tudja mivel én vagyok a leghíresebb a suliba plusz a kosárcsapat kapitánya is ès mivel kosár meccsen van ahol minden pillanatban a nevemet ordibálják plusz a mezemen is rajta van, fura is lenne ha nem tudná a nevemet de nagyon reménykedek h azért tudja mert èrdeklem ôt. Bár ha még most nem is de elfogom érni h èrdekeljem.

-Nem lehet. Megsérûltél. Elkisérlek az orvosiba.Gyere. tettem át karját a vállamra.

-Nem....nem kell. Mèg neked meccsed van.mondta zavartan.

-Nem érdekel. Te fontosabb vagy. Mondtam neki bevetve a sármos mosolyom amitôl minden lány bugyija nedves lesz egybôl.

-Még a nevemet sem tudod. Mondta felháborodva. Ohh ugy tûnik tudd nagy is lenni a szája. Ez tetszik.
De ugyis az van mindig amit èn akarok.

-De ha elmondod akkor tudni fogom. Kacsintottam rá.

-Inkább megyek az orvosiba. Hello. Szabadult ki fogságomból de egybõl meg is állitottam. Épp mondtam volna neki h majd én elkisérem mikor megjelent a suli kurvája másnévem IU.

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now