🏀20.fejezet🏀

802 45 1
                                    

A videot nézzétek meg csak ajánlani tudom😉☝🙈

Elõzõ részek tartalmából:
-Én is szeretlek azt hiszem...suttogtam neki válaszul bár már nem hallhatta hisz már rég az álmok világában járt.  Mostantól itt leszek neked Jungkook és nem hagyom hogy szenvedj nem tudom még hogy barátként vagy mint a párodként de itt leszek történjen bármi...

🚫Figyelem! Felhívom szíves figyelmüket hogy ebben a részben elõ fog fordulni +16os jelenet aki nem bírja az ilyet ne olvassa el ezt a részt!🚫

Tae szemszög:

Reggel ugyan ugy keltünk mint ahogy elaludtunk. Kook szorosan hozzám volt bújva,a feje a nyakamba volt furva és ugy szuszogott még mindig.Annyi változás volt az alvós pózunkban hogy Kook lába meg az enyém teljesen ôssze volt gabalyodva. Aki meglátott volna minket az 100% hogy nem tudta volna megmondani hogy melyik végtag kihez tartozik. De amilyen kényelmetlennek tûnt pont annyira volt kényelmes is.Jó érzés volt ilyen közel tudni magamhoz Kookot. Mikor megláttam hogy milyen aranyosan van hozzám bújva múszáj voltam elmosolyodni. Ilyenkor olyan mint egy kisgyerek és csak bújik hozzám. Nekem pedig nincs szívem felkelteni õt pedig a hasam már párszor jelezte hogy ennem kellene de most ráfér a pihenés. Amugyis van még idõ a suliig hisz mégcsak 6óra a suliba pedig 8ra kell beérnünk szóval van még idõnk . Mig alszik én haját vagy felsô testét simogatom. Imádok hozzá érni. Tudom hogy nem kellene igy éreznem hisz mégis csak egy pasi testérõl van szó de mégis annyira vonz magához. Szinte hívogat hogy érjek hozzá és teste minden pontját barangolja be kezem de vissza kell fognom magam hisz Kook nem egy tárgy akin kisérletezek. Igaz hogy arra kértem hogy segítsen kideriteni mik ezek az érzések de ahoz nem kell hagynia hogy fogdossam éppen ezért se tehetem meg maximum ha ô kér rá. Nem akarok a szükségesnél több fájdalmat okozni neki. Igyis annyit szenvedett miattam. Nem tudom,tényleg fogalmam sincs hogy miért is szeret engem hisz semmi érdekes nincs bennem és amugy is én csak egy szûrke kisegér vagyok ahogy a suliba is szoktak nevezni vagy egy szellem. Nem tudom mit lát bennem mégcsak helyes sem vagyok ô pedig annyira kibaszottul helyes. Minden lány és pasi oda meg vissza van érte. Minden ujjára találna nálam 100x szebbet,jobbat. Ô mégis miattam szenved ennyit ahelyett hogy inkább keresne mást. Nagyon tisztelem ezt benne ez tény de annyira fáj hogy miattam szenved.

-Bàrcsak ne kellene miattam szenvedned. Simitottam végig nyugodt és tôkéletes arcán mikõzben halkan suttogtam neki hisz felèbreszteni nem akarom.

-Megéri hidd el. Szólalt meg rekedtes hangon mikôzben kôzelebb húzzott magához márha lehetséges ennél jobban is.

-Felkeltettelek? Ne haragudj nem volt szándékos. Simitottam hajára mikôzben halkan beszéltem hozzá mondhatni kétségbeesetten.

-Màr egy ideje fent vagyok csak túl jó érzès volt ahogy simogattál igy inkább nem mozdultam meg. Suttogta kuncogva mire fejen csaptam gyengéden persze már én is kuncogtam.

-Szóval átvertél? lôktem hátára majd csipôjére ūltem és ugy néztem le rá. Ô csak gyerekes és pajkos csillogással a szemébe nézett fel rám.

-Meglehet. Mondta huncutul 1000wattos mosollyal.

-Hát ezek szerint múszáj lesz megbûntetnem téged. Hajoltam le hozzá egy perverz vigyorral mire egybôl felcsillant a szeme.

-Oh igen kérlek. Mondta szintiszta vággyal a hangjában mikõzben a csipômet õlelte. Én csak kuncogva az ajkaira hajoltam amit gyengéden kezdtem el csókolni majd a végig nyalva ajkain mélyitettem el a csókot mikor ô készségesen szétnyitotta nekem ajkait persze egybôl átvette az irányitást de most egy cseppet sem bántam mar nem mintha amugy bánnám. Mikôzben ô szenvedélyesen csókolt alsóján keresztūl egyértelmûen érezni lehetett reggeli merevedèsét mire nem kicsit jôttem zavarba de próbáltam nem kimutatni. Hogy kinozzam még a csipõmet is elkezdtem mozgatni igy hozzá dõrzsõlve fenekem merev tagjához.

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now