🏀19.fejezet🏀

740 36 3
                                    

Tae szemszög:

Elõzmények:
-Az a seb soha be sem forrt szóval ne kérj bocsánatot. Tudod igazából ezért sem engedtem soha senkit magamhoz...féltem hogy elveszítem, azt akit megszeretek, hisz mindig is ez volt. Mindenkit elveszítettem akit valaha szerettem...a szüleimet,a barátaimat,az öcsémet...féltem szeretni Taehyung...aztán jôttél te...és képes voltál ugy ellopni a szívemet ,hogy mégcsak nem is beszéltünk elég volt egy fotólagos pillantás, és màr senki mást nem láttam csak téged...de most is megjártam mint mindig...elfelejtettem mi lesz ha megszeretek valakit ,és az élet figyelmeztetett rá...megszerettelek, és még azelôtt elvesztettelek ,hogy egyáltalán az enyém lettél volna... éppen ezért kérem hogy fuss, amig tudsz...ne akarj engem szeretni. Csak hagyj magamra. Tudod nem értettem veled egyet mikor azt mondtad, hogy jobbat érdemlek nálad mivel ez hülyeség. Nálad jobbat sosem kaphatnék, viszont te nálam csak jobbat kaphatnál. Sosem tudnál engem szeretni és tudom ,hogy te azt hiszed most még hogy érzel valamit irántam de ez nem igaz...csak azért érzed igy mert sajnálsz engem. Nem szeretsz engem, abban sem vagyok már biztos ,hogy egyáltalán kedvelsz engem mint embert...egyszerûen csak túl jó szìved van és késztetést érzel arra, hogy megments de ez nem szeretett csak szánalom. Hidd el nálam boldogabb ember nem lenne ,ha tényleg szeretnél engem, de nem szeretsz. Te hetero vagy. Neked egy gyônyôrû lány mellett a helyed..olyan mellett ,mint Jennie nem pedig egy ilyen csôdtômeg mellett aki mellé még pasi is. Mondta szomorúan ,mikôzben arcom simogatta.

-Elôszôr is bekell vallanom valamit...Jennie igazából nem a barátnõm és sosem volt az. Ô az egyik legjobb barátom már óvi óta ès mivel beszéltem vele rólad meg ezekrôl az érzésekrõl igy azt ajánlotta hogy segít féltékennyè tenni téged hogy kiderûljôn mit is akarsz tõlem mivel ugye te a suli nőcsábászaként vagy ismert igy fèltem hogy kiakarsz használni és Yoongi szerint sosem volt még rendes kapcsolatod mivel mindenki csak arra kellett neked igy jõtt az hogy féltékennyé tegyünk téged de a lényeg hogy nem voltam együtt Jennievel. Õ amugy is a másik csapatba játszik.vakartam meg zavaromba a tarkómat.

-Ezt nem értem hisz csókoloztatok is...mondta értetlenül.

-Az nem volt valódi csók igazából csak pont ugy áltunk hogy annak tûnjôn. Nekem te vagy az elsô csókom és az egyetlen. Mondtam égô arccal. Nagyon zavarba ejtô errõl beszélni vele. Hisz milyen szánalmas már hogy elôtte senkim sem volt és minden értelemben szûz vagyok...tök gáz... teljes mértékben tapasztalatlan vagyok..

-Szóval az egész átverés volt? Kérdezte semleges hangon. Most akkor haragszik rám? Gondolom igen mondjuk jogosan szóval...

-I-Igen...ne haragudj rám. Én csak féltem én....magyarázkodtam volna neki de félbeszakitott mint szûletett feleségeket a reklám.(ezt oszt hasonlat xd)  Hirtelen megölelt olyan szorosan hogy szinte levegôt sem kaptam.Most akkor mi van? Mégsem haragszik vagy haragszik és igy akar kinyírni mondjuk ha továbbra is ilyen erôsen szorit magához sikerûlni is fog neki.Nem csak a levegô hiány miatt hanem a heves szívverésem miatt is. Ezt még mindig nem értem miért tôrténik de talán egynap megfogom tudni. Jungkooktól nem akarom megkérdezni hisz az nagyon gáz lenne. Lehet rákérdezek Jiminnél erre.

-Most akkor nem haragszol? Kérdeztem zavartan.Ô csak nevetett kérdésemen egy kicsit sem engedve szoritásán.

-Oh de haragszom amiért átvertetek amit még vissza fogsz kapni de kibaszottul boldog is vagyok hisz ezek szerint én vagyok neked az elsõ már 5dologban is. és nagyon remélem még sok dologban lehetek neked én az elsô és egyetlen. Mondta huncut hanglejtéssel mire ha lehet jobban zavarba jôttem.

-Mi az az 5 dolog? Döntöttem egy nagyon kicsit oldalra fejem és ugy néztem rá érdeklôdve. Annyira szép arca van.Hibátlan bôrére rávetûlô napsugarak valami eszméletlen látvány nyújtottak. Nagyon jóképû ezt tagadni sem lehetne. Szeretem nézni ôt megnyugtat mégis nyugtalanná tesz. A hasamban állandóan valami féle gôrcs van. A szívem pedig hevesebben ver mikor meglátom mégis utána megnyugszik és mintha békesség szállna rám ha volt elôtte valami gondom akkor egybôl el is tûnik. Szeretek vele lenni. Nagyon jó barát.

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now