3. Rész

1.2K 89 1
                                    

A rosszullét kerületet ahogy a derekamra fogott. Próbáltam jó képet vágni az egészhez WooBin kedvéért, de ahogy a szőke hozzám dörgölte magát, az felért egy kínzással.

-Mit vétettem hogy ezt érdemlem?- motyogtam az ég felé.

A fotós jót nevetett, de Hyunjinnak láthatóan rosszul esett. Éreztem magamon a tekintetét, ahogy folyamatosan vizsgál. Felment bennem a pumpa és kitört belőlem.

-Esküszöm ha tovább bámulsz bemosok neked egyet. -néztem rá mérgesen.

Fojtatuk a képek készítését. Most már elővigyázatosabb volt. Nem nézett rám feleslegesen, és szerencsére a száját sem nyitotta ki a fotózás végéig. Amúgy meglátszik hogy modell. Olyan természetesnek vette a kamera jelenlétét, és amíg én küszködtem hogy jól nézzek ki a képeken ő csak állt.

-Miért utálsz engem?- kérdezte amikor végeztünk.

-Miért kéne hogy szeresselek?- gúnyolódtam. Nem foglalkoztam többet vele, inkább WooBin felé fordultam.

-Köszönöm MinAh hogy maradtál. Remélem azért jól érezted magad.- bizonytalanodott el.

-Kellemes társaság vagy, nem úgy mint egyesek. -mosolyogtam rá.

-Örülök hogy maradtál. -viszonozta a mosolyom.

-Nekem most már mennem kell- néztem a telefonom kijelzőjén az időt. Teljesen figyelmen kívül hagytam a szőket, úgy beszéltem mintha ott se lett volna. -Szia WooBin - intettem neki.

Gyors léptekkel hagytam el a park területét. Muszáj volt minnel hamarabb haza érnem, hogy a zuhany alatt lemossam a fiú érintésének nyomait. Undorodtam magamtól. Úgy éreztem bemocskolt pusztán azzal hogy hozzám ért.

*Hyunjin POV*

Rosszul estek a lány szavai. Nem tudom miért utálhat ennyire. Régebben tettem dolgokat amikre nem vagyok büszke, de azóta megváltoztam. WooBin vigyora akkor sem fagyott le amikor a lány eltűnt a sarkon.

-Hát haver, úgy látszik nem mindenki kedvel - csapott a vállamra. -De ez nem baj, bár nem tudom mivel érted el ezt - mutatott rá a lényegre.

-Nem egyszerűen nem kedvel, hanem kifejezetten rosszul volt a közelségemtől. Puszta kézzel megfojtott volna. -ingattam a fejem.

-Akkor csak két lehetőség van.- nézett a szemembe - Vagy a csaj defektes, vagy te vagy egy igazi seggfej. Na melyik?- vigyorgott.

Nem tudtam mit mondani. Igaz hogy az egyetem első évében kicsit elengedtem magam, de azon kívül hogy buliztam a haverokkal és néha csajoztam, na jó elég sokat csajoztam, semmit sem tettem. Minden nőnek elmondtam a szabályokat, mit lehet s mit nem. Talán emiatt utál. Tényleg halvány lila dúnsztom se volt.

-Engedd el. Kit érdekel ha egy csaj nem bírja a képed?- kérdezte ezzel visszahozva a valóságba.

-Engem aztán nem -húztam el a számat.

Igazából nagyon is érdekelt, ami megőrített.



----------------------------

Sziasztok. Köszönöm hogy olvassátok az írásaim, nagyon sokat jelent nekem. Nem kunyerálni szeretnék de örülnék a visszajelzésnek.
Pusziii

Ki vagy te? (Hyunjin ff.)Where stories live. Discover now