4. Rész

1.2K 83 11
                                    

-Na mizu csajszi?- vágódott be mellém a padban Felix, és úgy vigyorgott mint a tejbe tök.

-Minden mesés- forgattam meg a szemem ahogy az ajtón belépett a szőke a terembe. Leült az előttünk lévő padban és egy széles mosoly keretében hátra fordult. Azt hiszem rajtunk kívül mindenki elolvadt volna a puszta ténytől is hogy Hwang Hyunjin észre vette.

-Jó reggelt MinAh. - köszöntött.
-Eddig jó volt - gúnyolódtam.
-Ne már. Mit kell tennem hogy legalább egy kicsit kedvelj. - nézett rám.
-Amikor nem nézel rám, vagy nem szólsz hozzám akkor kevésbé utállak. Egy egoista bunkó barom vagy aki mindenkit kihasznál. - vetettem oda.

-MinAh.- hallottam meg egy ismerős hangot. Az arcom felragyogott és boldogan fordultam WooBin irányába. -Úgy láttam segítségre szorulsz. -mosolygott rám.

-Te vagy a megmentőm. Téged az ég küldött. -kicsit túl játszottam a szerepem, de legalább elértem hogy Hyunjin vissza forduljon.

-Hm - bólogatott megértően, majd a lényegre tért. -Készen lettek a képek, ha gondolod óra után szívesen megmutatom. Szerintem elég jól sikerültek.

-Éppen elég volt egyszer átélni személyesen, de biztos nagyon jók lettek -mosolyogtam rá-Azért nem haragszol?

-Dehogy, én megértem.- a hangja még mindig vidám volt, úgyhogy remélem tényleg nem haragszik.

*Hyunjin POV*

Az az áruló WooBin. Ismer annyira hogy tudja, mennyire idegesít hogy nem kedvel a lány.

Próbáltam az órára koncentrálni és leírni azt a temérdek anyagot amit diktáltak. Az hiányzott már csak hogy lemaradjak.

-Még kérnék tőletek egy perc csendet. - emelte fel a hangját a tanár a végén. - Párokban kell elkészítenetek egy prezentációt. -mindenki egyszerre kiabálta nevem hogy velem akar lenni. -Én osztom be a párokat. -fejezte be. Előszedte a papír kártyákat a táskájából amikre neveket írt. -Jól van. Először a legjobb tanuló húzhat kártyát. Nem lehet cserélni. Kizárólag a szerencsében bízhattok. Hyunjin kérlek - intett.

Felálltam és lassan az emelvényhez sétáltam. Kihúztam a legelsőt és a tanár kezébe nyomtam hogy leírhassa.
-Hyunjin párja MinAh lesz. -nézett fel mosolyogva.
-Ne már!!- zúgott fel az egész terem.

Nem tudom hogy ennek most örülnöm kéne vagy sem, mindenesetre mosolyogva sétáltam vissza a helyemre. Végül mindenki kapott párt. WooBin a lány mellet ülő fiút kapta aminek szemmel láthatóan őrült.

Követtem WooBint a szekrényéhez, mivel MinAh kirohant a teremből.
-Gyere, megmutatom a képeket. - vigyorgott rám.

Elővett a felső polcról egy piros mappát, majd kinyitotta. Négy kép volt benne. Jobban megnézve szép lány volt. Kevés sminket viselt amivel természetes hatást ért el. Karcsú, de nem az a nagyon sovány. A stílus is elég jó volt, jól kiemelte amit ki kellet.

-Ha engem kérdezel, jól mutattok együtt. - vigyorgott a barátom.

-Most velem vagy ellenem vagy?- ráncoltam a homlokom.

-Én csak egy tényt közöltem veled. -emelte fel a kezét. -Erre tuti jó jegyet kapok. -bökött a fényképre.

Fintorogva adtam vissza neki. A folyosón egy fiú közeledett felénk. Felix megállt WooBin mellett. Ő is ugyan olyan undorral nézett rám mint a lány.

-Te is utálsz?- kérdeztem. Egy apró bólintáson kívül semmi választ nem kaptam. -Én inkább megyek. Majd később összefutunk. -Intettem WooBin felé.

-Hívlak majd -szólt utánam.

Mára végeztem így a parkoló felé indultam. Az autómnál Yuri várakozott. A lány ugyan úgy nézett ki mint mindig. Apró rövidnadrág és haspóló. Barna haját leengedte amit a szél össze vissza fújt.

-Szia Hyun- nyávogott amikor meglátott.

-Bocs Yuri sietek.- hadartam. Hiba volt kikezdeni vele amikor első évesek voltunk. Összesen egyszer csókoltam meg, akkor is azért mert részeg voltam. Azóta folyamatosan követ, mindig felbukkan a közelemben, és arra is volt már példa nem egyszer hogy betört hozzám.

Ki vagy te? (Hyunjin ff.)Where stories live. Discover now