Felix agyában feküdtem és vártam hogy végezzen a fürdéssel. A plafont bámultam amikor meghallottam az ajtó nyitódását és felé kaptam a fejem. Testét csak egy szürke melegítő nadrág takarta. Felsőteste szabadon volt és a haját törölgette egy törölközővel. Egy pillanatra elkalandoztam, amiből a srác zökkentett ki.
-Csak nem tetszem Baby? -vigyorgott elégedetten.
-Álmodj csak -kuncogtam és hozzá dobtam egy párnát, amit ő ki került. Lerakta a törölközőt és megindult felém. Felmászott az ágyra és fölém tornyosult.
-Lixie -nyeltem egyet zavaromban ahogy közelebb hajolt. Vizes tincseit kezdtem piszkálni amit ő megmosolygott.
-Aranyos vagy amikor zavarba tudlak hozni -fogta meg a kezem ami eddig a hajába volt és meg puszilta ujjaim hegyét, majd le gördült rólam és mellém feküdt. Tudtam miért csináljuk, mégis Felix elhatározta hogy elcsábít és meg kell hagyni jó úton halad.
-Szerinted hihetőek vagyunk? -szólaltam meg hirtelen, bár magam sem tudom miért.
-Mire gondolsz? -fordult felém egy fél oldalas mosoly kíséretében.
-Nem szeretem ha kérdésre kérdéssel válaszolsz -néztem rá morcosan.
-Jól van na, csak tőled akartam hallani. Biztos akartam lenni hogy egyre gondolunk-e. -mondta, majd magára húzott. Csípőjén foglaltam helyet és mellkasán támasztottam magam. Érdekes és talán ijesztő is volt a helyzet, mivel a legjobb barátomról volt szó. Abban biztos voltam, hogy Felix nagyon jó szerető lehet ha két pasi is belé szeretett, csupán annyitól hogy lefeküdtek. Eszembe jutott a WooBinnal való beszélgetésem és rossz embernek éreztem magam.
-Válaszolj nekem valamire. Őszintén -komolyodtam el.
-Legyen -dőlt vissza, mert idő közben ülő helyzetbe tornázta magát.
-Szereted a két fiút? -kérdeztem tőle.
-Min..-kezdett bele és kissé eltorzult az arca.
-Őszintén -szóltam rá. Sóhajtva bólintott.
-Kedvelem őket. Jól szórakozunk. -majd megállt -Mennyire legyek őszinte?
-Felix -csattantam fel.
-Jó,jó. -fújta ki a levegőt. -Ha nem lennél biztosan szeretném őket úgy ahogy téged. -csodálkozva hallgattam. -Velük kiélhetem domináns énem. Élvezem hogy az alárendeltjeim és azt csinálok velük amit akarok.
-He? -nézek rá értetlenül. Én ehhez nem nagyon értek.
-Le egyszerűsítve. A kapcsolatban én vagyok a domináns. Kedvem szerint dughatom őket, amit nagyon élveznek, ahogy én is. -kicsit félve nézett rám, mert nem tudta hogy ez így mennyire volt sok információ.
-Hűha -vakartam meg a tarkómat. -Akkor ez így működik?
-Nagyjából -engedett le egy kicsit. -Azért ez bonyolultabb, de igen.
-Én már azt hittem kínozzátok egymást. Tudod büntetés meg hasonlók. -nevettem el magam.
-A büntetés nem egyenlő a kínzással. Néha előfordul, de nem szeretem alkalmazni. -vont vállat, amitől elakadt a szavam. -Te kértél hogy legyek őszinte. -nevetett ki.
-Pedig olyan vagy mint egy cuki kiscica. -ráztam a fejem hitetlenkedve.
-Te más vagy. Ha egyszer oda jutnánk, valami csoda folytán, akkor alávetném magam neked. -simított arcomra. -Azt csinálhatnál velem amit csak akarsz, ahogy csak jólesik.
-Lix olyan érzésem van mintha nem is ismernélek.
-Ismersz csak nem tudsz rólam mindent. Ez nagy különbség. -mosolyodott el, majd újra felült és puha párnácskáival az enyémre tapadt. Mézedes ajkai megbolondítottak és teljesen elvesztem.
Egyet tudtam biztosan, hogy össze vagyok zavarodva.
YOU ARE READING
Ki vagy te? (Hyunjin ff.)
FanfictionModell, jó tanuló. Emellett elképesztően dögös, sexy, van aki szerint félisten. Egyszerűen TÖKÉLETES. Ám ezek mind csak külsőségek. Szinte senki sem ismeri az igazi valóját. Egy várat épített maga köré, ahova nem szívesen enged be senkit. Ez az emb...