*Felix POV*
MinAh a könnyeivel áztatta a pólóm, miközben én a haját simogattam. Amikor egy kicsit megnyugodott, leült az egyik bár székre. Hoztam neki egy pohár vizet, és vele szemben foglaltam helyet.
-Mi történt?- kérdeztem tőle
-YonSun.. - szipogta -A lakásomon van, és nem merek haza menni.
-Azt hittem már régen vége és nem tartjátok a kapcsolatot.
-Havonta eljön hozzám és mindig kényszerít.- törölgette a szemét.
-Ezt miért nem mondtad eddig?- háborodtam fel.- MinAh tönkre tesz az a seggfej.
-Maradhatok éjszakára?-nézett rám esdeklő tekintettel, mintha meg se hallotta volna az előző kérdésemet.
-Mondtam már, ha akarsz ide is költözhetsz- simítottam meg az arcát.
Azt szerettem volna ha mindig a közelemben lenne. Nem akartam egy percre se magára hagyni. Mindig arról álmodtam hogy egyszer viszonozza az érzéseimet. Olyan régóta vágyok az érintésére, a csókjára, vagy egyszerűen csak arra hogy mellettem aludjon el és mellettem ébredjen. Azért viszek ágyba másokat hogy ne érezzem magam magányosnak amikor ő nincs mellettem.
-Köszönöm Lixie. Te vagy a világon a legjobb barát.- borult újra a nyakamba.
-Tudom.- sóhajtottam egy hatalmasat.- Éhes vagy?
-Nem igazán- motyogta a nyakamba. Leheletének melegétől végig futott rajtam a borzongás.-Inkább csak lefürdenék és aludnék egyet.
-Ahogy szeretnéd.-mosolyogtam rá.- Adok neked ruhát amiben aludhatsz.
*MinAh POV*
Kaptam egy hosszú pólót és egy melegítő nadrágot, ezekkel vonultam be a fürdőbe. Beálltam a forró vízsugár alá és hagytam hogy a víz kitisztítsa az elmémet. Így csak halogatom az elkerülhetetlent. Egyszer haza kell mennem és ki tudja lehet ott lesz még. Talán Felix elkísér ha szépen megkérem.
Elzártam a csapot és kiléptem a kis láb törlőre. Egy tiszta törölközőt vettem ki a szekrényből és mindenhol jól áttöröltem a testem. Felvettem a kapott ruhákat amik nagyobbak voltak mint én, így lógott rajtam a póló. Utoljára még a tükörben megnéztem magam és ott hagytam a fürdőt.
Sokszor aludtam Felixel, így a szokásos módon vetettem bele magam az ágyába. Ő még a konyhában vacsorázott, amikor végzett az evéssel lefürdött és pizsamában bújt mellém. Az alvós ruhája neki is egy kinyúlt póló és egy melegítőt takart.
-Lixie. Holnap haza kísérsz?- kérdeztem tőle halkan.
-Persze, amúgy sem engedtelek volna el egyedül - nyomott egy puszit a fejemre.
-Amúgy..- fordultam felé vigyorogva- Te és WooBin?
-Mi van velünk?- forgatta a szemét, de láttam a sarkában megjelenő nevető ráncokat.
-Ajj ne már. Tudod te jól..- hajoltam fölé hogy a szemébe tudjak nézni.
-Áhh szóval arra vagy kíváncsi hogy mit csináltunk? -vigyorgott ő is. -MinAh. Tanultunk. -komolyodott el.
-A hálószobában? - meg akart fordulni de fölé kerekedtem és nem hagytam. -Most miért vagy ilyen? Tudod hogy az én szerelmi életem milyen sivár. -ingattam a fejem. Felix alattam feküdt én pedig a combjain ültem, úgy néztük egymást. Egy alig hallható sóhaj hagyta el a száját.
ESTÁS LEYENDO
Ki vagy te? (Hyunjin ff.)
FanficModell, jó tanuló. Emellett elképesztően dögös, sexy, van aki szerint félisten. Egyszerűen TÖKÉLETES. Ám ezek mind csak külsőségek. Szinte senki sem ismeri az igazi valóját. Egy várat épített maga köré, ahova nem szívesen enged be senkit. Ez az emb...