*WooBin POV*
Hiába kopogtam Hyunjin ajtaján egyáltalán nem jött válasz, viszont nyitva volt, amit furcsának tálatam ezért benyitottam.
-Azt hiszem nem kell tovább keresnünk -motyogtam Felixnek aki mögöttem jött. Mivel nem kaptam választ, vissza néztem rá. A srác teljesen elsápadt és döbbent tekintettel figyelte azt ami éppen az orra előtt zajlott. Keze ökölbe szorult, idegei megfeszültek és határozottan indult meg a barátom felé. Baljával megragadta a vállát, jobbjával pedig orrba vágta. Hyun megtántorodott, de éppen csak egy pillanatnyi ideje volt mielőtt Felix a földre rántotta volna. A szőke sem volt rest vissza ütni, így a padlón püfölték egymást.
-Elég! -sikítozott MinAh, amikor látta hogy bizony nem fogják befejezni. -Hagyjátok abba!
A lány közéjük ugrott és megpróbálta szétszedni őket. Mivel egyikük sem szerette volna ha meg sérül, ezért inkább távolabb kúsztak egymástól. MinAh a két fiú között ült a földön és felváltva nézett rájuk.
-Idióta! -hordta le Felixet.
-Szép ütés volt -nevetett fel Hyunjin ahogy vérző orrát tapogatta.
-Te is az vagy -fordított mérgesen a szőke felé.
-Hé, nem én kértem hogy törjenek be hozzám -ekkor rám nézett.
-Nem törtünk be, nyitva volt az ajtó. -védekeztem.
-Már értem -húzta el száját és eltöprengett.
*Hyunjin POV*
Yuri itt járt az este. Hiába cserélem a zárat mindig sikerül valahogy feltörnie. Ez volt az első eset amikor úgy jött be hogy itthon voltam.
-Ez rohadtul fájt -nyávogta Felix, ahogy ő is arcát tapogatta.
-Férfiak -forgatta szemét a lány, majd felállt és a fagyasztóból elővett két csomag fagyott borsót. Ruhába csomagolt majd a hozzánk vágta. -Hűtsétek le magatokat.
-Mi volt ez az egész? -tudakolta WooBin.
-Semmi -vontam vállat. A szemem sarkából láttam ahogy a lány szája megremeg és hirtelen megváltozott a hangulata. -Vagyis semmi közötök hozzá. -mosolyogtam el, aminek hatására a lány is meg enyhült.
-Igen is van, ha a legjobb barátomtól van szó. Nem játszadozhatsz az érzéseivel -lépett fel fenyegetően Felix.
-Ez nem játék -néztem a szemébe komolyan.
-Hidd el Lix, ha azt mondja ez komoly akkor az is -védett meg WooBin.
-Neked hiszek. -mosolygott rá kedvesen -de ha még bántod akkor azt kívánod bárcsak...-nézett rám újból.
-Értem -bólintottam mielőtt befejezte volna.
ESTÁS LEYENDO
Ki vagy te? (Hyunjin ff.)
FanficModell, jó tanuló. Emellett elképesztően dögös, sexy, van aki szerint félisten. Egyszerűen TÖKÉLETES. Ám ezek mind csak külsőségek. Szinte senki sem ismeri az igazi valóját. Egy várat épített maga köré, ahova nem szívesen enged be senkit. Ez az emb...