"s*ktir" elimdeki defteri ve kalemi sinirle yatağın üstüne attım. Saçımı sinirle kulağımın arkasına atarken küpemi çekiştirmiştim ve bu canımı acıtmıştı ama şuan umrumda değildi. Kahvaltıdan sonra ayı resmimi tamamlamaya çalışıyordum ama olmuyordu. Eklediğim herşey çirkin duruyordu. Derin bir nefes alıp geri verdim.
Belki gitar çalsam sakinleşirdim.
Yatağımdan kalkıp odanın kenarında duran gitar kılıfını elime alıp yatağa geri oturdum. Gitarı kılıfından çıkarıp kucağıma alırken kılıfı yatağın, defterin üstüne koydum.
Lanet ayı, niye ayı çizmeye karar verdim ki. Zaten ayı jongin'nin en sevdiği hayvandı ne diye ayı çiziyorum ben.
Gözlerimi kapatmış harlanan öfkemi dindirmeye çalışırken şaşkınca gözlerimi açtım.
Ayı jongin'nin sevdiği hayvandı.
Elimle alnıma vurdum. Eski sevgilimin sevdiği hayvanı çizmiştim ve bunu yeni fark ediyordum.
"neden yapamadığımı ve beni sinir ettiği belli oldu" huysuzca mırıldanıp dikkatimi gitara verdim. Parmaklarım tellerin üstünde gezinirken sakin bir parça çalmaya karar verdim.
Sakinleştiğimi hissederken odamın kapısı birden açılmıştı. Başımı kaldırmadım. Çünkü odama, kapımı çalmadan sadece bir kişi girebiliyordu.
Annem
Hareketlerimi yavaşlattım ama çalmayı bırakmadım.
"kes çalmayı"
Sert sesi bir an tökezletsede çalmayı bırakmadım. Rahatsız edecek derecede değildi sesi.
"sana kes dedim"
Göz devirip parmaklarımı tellerin üstünden çekip gözlerimi anneme çevirdim. Düzgün topuzu, mavi yırtmaçlı kalem eteği ve üstündeki beyaz gömleği ile her zaman ki bayan kim'di.
"birşey mi olmuştu" mesafeli sesimle. Sert bakışları yüzümde dolanırken benimde pek yumuşak baktığım söylemez. Bunu annemin arkasında kalan aynadan görmüştüm.
Cidden düşman gibiydik
"fransızca hocan fransaya döndü. Onun yerine yeni bir fransızca hoca işe girdi"
"kız mı erkek mi?"
Göz devirdi. Göz devirme alışkanlığım kimden geldiği belli olmuştu.
"kız"
Oflayıp göz devirdim. Bana inat yaptığını biliyordum. Bir çok erkek hocamla yatmıştım ve annem bunları bir şekilde öğreniyordu. İlk başta azarlamış ama daha sonra hocaları değiştirmişti. Oysa ki ben onunla yatamamıştım bile.
"daha onla yatmamıştım"
"ama yatacaktın kim Jennie"
"yattıktan sonra değiştirseydin"
Sinirlendiğini kasılan çenesinden anlarken derin nefes verip arkasına döndü ve kapıyı ardından kapatıp çıktı. Göz devirdim ve gitarımı çalmaya devam ettim.
Üniversite zamanımı özlemiştim. Üniversite için başka bir şehri seçmiştim ve tek başıma busana taşınmıştım. Tabii babamın ayarladığı evdi. Tüm üniversite boyunca busanda kalmıştım ve çokta mutluydum. Bir ara sınıfta kalmayı düşündüm daha fazla onlardan uzakta yaşamak için ama eve döndüğümde annemin kıyamet koparacağını bildiğim için vazgeçmiştim.
Gitar çalmaktan sıkılınca gitarı kılıfına geri koyup eski yerine koydum. Yatağa baktığımda ayı çizimini net bir şekilde görüyordu. Aklıma yine jongin geldiğinde göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troubled Love '~, JenKai
Fanfiction-benimle oynamak tehlikelidir Kim Jennie -Ve ben tehlikeyi severim Kim Jongin Dedim parmaklarımı karın kaslarından sürterek gögsüne doğru çıkarırken. Gözlerinden çaresizce beni istediğini görebiliyordum. O beni istiyordu. Ama bunu dile getirmeyecek...