Y/N: Daha önceki iki bölümü geç attığım için bunu kısa bir arayla atayım dedim. Bu arada 'Two Feet - I Feel Like I'm Drowning' şarkısını medyaya ekledim, gözüküyor mu bilmiyorum ama yazarken epey dinledim ve sanki Lucius, Narcissa'ya hitaben söylüyormuş gibi hissettiriyor isterseniz bi bakarsınız. Hatta neredeyse bölümün adını 'drowning' koyacaktım ama son anda bunun içeriğe daha uygun olduğuna karar verdim. İyi okumalar!
/* /* /*
9 Ocak 1971
"Lucius içerde misin, canım?"
Lucius, Black kızının sesini duyar duymaz panikle doğruldu ve yataktan kendini attığı gibi üzerini giyinmeye başladı.
"Sev, Sev! Uyan, hadi!" diye seslendi bir yandan hala uyumakta olan sevgilisine.
"Mmh nedenn ki?" diye sordu Snape önce, ardından gözlerini açmadan elini poposuna götürdü ve kalçasını kaşıdıktan sonra "Popom ağrıyo~" diye sızlandı.
Severus bilinçsizce söylenip uyumaya devam ederken Narcissa tekrar kapıyı çalmıştı.
Malfoy daha da paniklerken hemen yatakta çıplak bir şekilde uyumaya devam eden sevgilisinin üzerine çıktı ve sarsarak onu uyandırmaya çalıştı.
"Luc ne yapıyorsun? Şimdi sırası değil, çok yorgunum" diye mırıldandı Snape, biraz kendine gelmişti ve bundan hiç memnun değildi.
"Prens'im, Narcissa kapıda lütfen uyanır mısın artık" dedi Lucius dişlerinin arasından.
Ama Severus'un tek yaptığı "Hı hı" diyip arkasını dönerek uyumaya devam etmek olmuştu.
Safkan iyice eli ayağına dolaşırken son çare olarak görünmezlik pelerinini aldı ve sevgilisinin üzerini onunla tamamen örttü. Yerdeki birkaç saat önce sevişirken döküp saçtıkları kıyafetleri dolaba tıkıp sessizlik büyüsünü kaldırdıktan sonra derin bir nefes aldı ve tekrar çalınmakta olan kapıyı araladı.
"Lucius nerdesin? Yarım saattir burada dikiliyorum!" diye cırladı hemen safkan kız müstakbel kocasının kapıyı açtığını görür görmez.
"Özür dilerim Cissy" dedi Malfoy ensesini kaşıyarak esnerken.
"Kapının sesiyle uyandım da ancak kendime gelebildim""Anlaşıldı" dedi Narcissa, bir anda sarışın adamı kenara itip odaya girerken.
"Yalnız mısın?""E-evet" diye kekeledi Malfoy, görünmezlik pelerininin yeterli olmasını umarak dudaklarını kemiriyordu.
"Güzel" dedi Narcissa odanın içini süzerek değişik bir edayla gezinirken.
"Konuşmamız gereken bir ş-AMAN TANRIM O DA NE?!"Black'in çığlığıyla yerinde sıçradıktan sonra panikle "Ne var? Ne gördün?" diye sordu hemen Malfoy, sonrasında Cissy'nin yatağın yanındaki komodinin önünde duran çerçeve kırıklarına baktığını görünce rahat bir nefes aldı ve onun yanına eğildi.
"Lucius grup fotoğrafımıza ne oldu?!" diye sordu sarışın kız üzüntüyle, ama sesinde seçilebilir bir öfke de vardı.
"Az önce uyandığım sırada esnerken elim çarptı Cissy" diye yalan söyledi Lucius hemen.
"Ufak bir Reparo büyüsünün halledemeyeceği bir şey değil, bak" dedi ve asasını bastonunun içinden çıkarıp daha öncesinde bile isteye düşürüp kırdığı çerçeveye doğrulttu.
"Reparo!"Kırıklar toplanıp hareketli grup fotoğrafının etrafında bir çerçeve oluştururken Narcissa tatmin olmuş bir şekilde onu yerden aldı ve tekrar komodinin üzerindeki yerine yerleştirdi.
"Ihm, evet ne diyordum? Hah, seninle konuşmamız gereken bir konu var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco || Snucius
FanfictionSafkanlığı korumanın her şeyden önemli kabul edildiği kadim Malfoy ailesinin tek varisi Melez Prens'e aşık olursa ne olur? /* /* /* İlk Türkçe Snucius fanfiction'ı /* /* /*