12 Ekim 1972
"LUCIUS KALK!"
Uykusunun içinde duyduğu bağırış ve kapıya vurulma sesiyle sıçrayarak yatağından doğruldu Lucius. O daha gözlerini ovuştururken kapıya vuran babası içeri dalmış ve yatağının üzerine bir resmi cübbe bıraktıktan sonra tehditkar bir tonda "Yarım saat içinde tam tekmil hazır ol" diyerek odadan çıkmıştı.
Daha ayılamamış olmasına rağmen yataktan sürünerek kalkıp kendine emredilen şeyi uygulamaya çalıştı sarışın. Saat kaçtı ve günlerden neydi, bunları bile bilmiyordu ama zorla kendi banyoya attı ve suyun altına girdi. Hızlıca bir duş aldıktan sonra aynasının karşısına geçerken biraz olsun kendisine gelmişti. Saçlarını tarayıp kuruladıktan sonra yatağının üzerindeki jilet gibi ütülenmiş kıyafeti eline aldı. Bugün Andromeda ve Rodolphus'un sadece nikahı yapılmayacak mıydı? Niye düğüne ya da kendi nikahına falan gidiyormuş gibi giyinmesi gerekiyordu ki?
Söylene söylene cübbeyi üzerine geçirmesinin ardından kapı tekrar açılmış ve babası "Hah! Hazırlandın mı? Gel bakalım" diyerek onu koltuğunun altına alıp salona doğru ilerletmişti.
"Çok çabuk büyüyorsun evlat" dedi Abraxas, oğlu damat olacağı için gururlu bir şekilde. Ama Lucius hala söylenilen tek bir şeyi bile anlamıyordu.Odaya vardıklarında dikdörtgen bir masanın başında tanımadığı bir adam duruyordu. Babası onu sırtından itekleyerek masanın uzun kenarındaki sandalyeye oturturken kendisi de kısa kenardaki sandalyelerden birine oturdu. Çok geçmeden Cygnus Black de salona girip onun yanına oturmuştu. Bir dakika, eğer bu Black ve Lestrange nikahıysa onlardan birinin evinde olmaları gerekmiyor muydu?
Annesi, onun arkasında Druella Black, onun arkasından da sadece ablasının nikahı için fazlasıyla abartılı giyinmiş ya da büyük ihtimalle giydirilmiş olan Narcissa odaya girerken kaşlarını çattı Lucius. E Andromeda neredeydi peki?
Narcissa da tıpkı kendisi gibi itiştirilerek onun yanındaki uzun sırtlı sandalyeye oturtulurken tanımadığı adam "Herkes hazırsa başlayalım" dedi ve çantasından birkaç evrak çıkardı.
O, bakanlığın kendisine verdiği yetki hakkında anlamsız bir gevezelik ederken Cissy hafifçe erkek arkadaşına doğru eğilmiş ve "Lucius neler olduğu hakkında bir fikrin var mı?" diye fısıldamıştı."Yok tabii ki" dedi Malfoy, acımasızca uyandırılmış ve kısa bir sürede buraya sürüklenmişti. Etrafındaki insanların konuşmalarını bile yeni yeni kavrıyordu.
"Andie nerede?"Narcissa korkuyla yutkunduktan sonra "Andie yok ve galiba evlendirilenler biziz" dedi, sessizce.
Lucius bir anlık şokla "NE?" diye bağırırken masadaki tüm gözler bir anda ona dönmüş ve kısa bir sessizlikten sonra nikah memuru olduğunu tahmin ettiği adam "Her neyse" diyerek işine devam etmişti.
"Siz Narcissa Druella Black hanımefendi, hiç kimsenin etkisi altında kalmadan Lucius Abraxas Malfoy beyefendiyi eş olarak kabul ediyor musunuz?"Cissa korkulu gözlerle sevgilisine baktıktan sonra masadaki beklenti dolu bakışlarla kendisini izleyen yetişkinlere baktı ve tekrar yutkunduktan sonra "E-evet" dedi, zorla. Evlenmeyi isteyen taraf olmasına rağmen sanki dokunsalar ağlayacaktı. Elbette Lucius'la evlenmek istemişti ama burada ve bu şekilde değildi kesinlikle.
Anne babalar alkışladıktan sonra nikah memuru bu kez de damada döndü ve "Siz Lucius Abraxas Malfoy beyefendi, hiç kimsenin etkisi altında kalmadan Narcissa Druella Black hanımefendiyi eş olarak kabul ediyor musunuz?" diye sordu.
Lucius kafasında geçen birsürü düşünce yüzünden adamı bile zor duymuştu ve elinden geldiğince ağlamamaya çalışmakla meşgul olduğu için sadece sustu. Severus'a ne diyecekti? Kahrolası Andromeda neredeydi? O da mı kaçmıştı? Onu daha dün görmüştü, nasıl kaçmış olabilirdi ki?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco || Snucius
Fiksi PenggemarSafkanlığı korumanın her şeyden önemli kabul edildiği kadim Malfoy ailesinin tek varisi Melez Prens'e aşık olursa ne olur? /* /* /* İlk Türkçe Snucius fanfiction'ı /* /* /*