bye bye

416 42 174
                                    

Y/N: Merhaba arkadaşlar, yanlış anlamazsanız bir şey söylemek istiyorum. Son yedi bölümdür vote ve yorum sayılarında büyük bir düşüş var, elbette bu benden kaynaklı da olabilir ama bilmiyorum modumu düşürüyor. Eğer sizin için de sorun olmayacaksa ve tabii eğer isterseniz eski bölümleri kontrol edip vote atmadıklarınızı vote'layabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim <3

/* /* /*

29 Şubat 1972

"Malfoy, psst! Malfoy!"

Lucius öğle molasında Head Boy olarak avluyu denetlerken duyduğu sesle etrafına bakındı. Başta birinin ona şaka yaptığını sanmıştı ama sonrasında duvarın arkasından ona işaretler yapan arkadaşını görmesiyle onun yanına gitti ve "Senin ne işin var burada?" diye sordu.
"Bir işe girdiğini sanıyordum"

"Evet, evet girdim. Bir saatliğine yerime bakması için başka birini buldum" dedi Rodolphus aceleyle. Sonra iyice etrafına bakındı ve sarışını yakasından tutup daha tenha bir yere çekti.
"Bana bir iyilik yapmana ihtiyacım var"

O elini çeker çekmez Lucius hemen pahalı giysisinin yakasını düzeltti ve kaşlarını kaldırarak saçlarını enseden bağlamış olan oğlanı süzdü.
"Yaparım elbet" dedi sakince.
"Peki karşılığında ben ne alacağım?"

Lestrange gözlerini kısarken "İstediğin zaman kullanabileceğin bir iyilik?" diye mırıldandı. İstediği iyiliğin bir ücreti olacağını biliyordu çünkü onların arkadaş ortamında her şeyin bir bedeli vardı.

Malfoy sanki bunu tartıyormuş gibi kafasını sallarken "Adil gözüküyor" dedi. Fakat ardından esmer oğlan tam gülümsediği sırada "Ama..." diye cümlesine devam etmiş ve onun hevesini kursağına dizmişti.
"Sen Knockturn Yolu'nda çalışıyorsun, Andie ise Diagon Yolu'ndaki Gringotts'ta. Kısa mesafedeki arkadaşına ulaşmak yerine buraya kadar gelmişsin, demek ki ondan isteyebileceğin bir şey değil"

Rodolphus'un gülümsemesi giderek solarken sarışın doğru yolda olduğunu anladı ve değerlendirmesine devam etti.
"Geldiğinden beri de sürekli etrafına bakınıyorsun, tahminimce Cissy'nin seni burada görmesini istemiyorsun. Yani o yüzden bunun Bellatrix'le ilgili bir mesele olduğunu varsayıyorum, yani demek oluyor ki bana muhtaçsın. Normalde üç iyiliğe yapardım ama paniklemiş görünüyorsun demek ki tehlikeli bir şey, zaten Bellatrix'ten gizli iş çevirmek yeterince riskli. Bu yüzden beş iyilik artı yepyeni bir her çeşit kazan setine hallederim"

Lestrange sıkı pazarlık eden dostunun karşısında dişlerini bilerken "Her şeyi anladım da, kazan setini ne yapacaksın?" diye sordu. Arkadaşı pek iksirlerle uğraşacak bir tip değildi.

"O da benim meselem, boş ver" dedi Lucius, ilgisiz görünmeye çalışarak. Ama Rodolphus'un neyin peşinde olduğunu merak etmemiş değildi.

"Tamam neyse, kabul ediyorum" dedi Lestrange.
O bunu der demez Lucius cebinden çıkardığı not defterine 'Rodolphus Lestrange: 5 iyilik + kazan seti' yazmış ve "Al imzala" diyerek beşikten beri beraber büyütüldükleri arkadaşına uzatmıştı.

"Yuh Lucius!" dedi Lestrange, tamam diğerleri de her şeyi karşılıklı yapıyorlardı ama daha önce kimsenin defter tuttuğunu görmemişti.

"Ee Rod, ne yapalım, devir kötü" diye yakındı Malfoy, defterini tekrar cebine koyarken, sonra da "Ne istiyorsun bakalım?" diye sordu.

"Bella'yı takip etmen gerek"

"Takip etmek mi? Delirdin mi sen? Beni öldürtmeye mi çalışıyorsun?!" diye bağırdı Lucius, başında Narcissa belası olsa bile şimdilik mutlu bir hayatı vardı ve bu aralar intihara meyilli değildi.

Draco || SnuciusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin