new life

486 36 69
                                    

Y/N: Tatil, bayram vs. derken ancak bitirebildim, üzgünüm!

Uyarılar: Biraz kinky bir smut ve roleplay sayılamayacak bir roleplay.

/* /* /*

1 Haziran 1971

Lucius gözlerini önündeki ders kitabına odaklanmış sevgilisinden alamazken Snape üzerindeki gözler yüzünden okuduğunu anlamadığını fark ederek "Kendi kitabına bak Malfoy" dedi kafasını kaldırmadan.

Safkan gülümsedikten sonra Sihir Tarihi ders kitabına dönmüş ve okumaya devam etmişti. Beşinci sınıfların O.W.L.'ları, yedinci sınıfların N.E.W.T.'ları ve diğer dönemlerin de yıl sonu sınavları yaklaştığından ötürü kütüphane tıklım tıkış doluydu. Az ötedeki masada ablasıyla birlikte çalışan Narcissa'yla göz göze geldiklerinde kibarca gülümsedi. Beş ay önceki o günden sonra Narcissa biraz değişmişti. Aslında tam olarak değişmek denemezdi ama yumuşamıştı.

Haftanın dört gününü kendisine alırken diğer üç gününü Severus'a vermişti. Açıkçası fırsatını bulmuşken beşe iki ya da altıya bir olarak ayarlamaması başta Lucius'u biraz endişelendirmişti. Severus'la geçireceği günlerde sürekli etraflarında dolanacağını düşünüyordu ama bunun yerine Narcissa kendine ait olmayan günlerde Lucius'la iletişimini neredeyse sıfıra indirmiş ve Slytherin yemek masası ya da ortak salonu gibi kalabalık yerlerde onları bir çeşit koruma altına almıştı. Ve artık Severus'a adıyla sesleniyordu ki bu, ikiliyi diğerlerinden daha çok şaşırtmıştı.

Ama yine de her şey bundan ibaret değildi. Lucius hala resmi olarak Narcissa'yla çıkıyordu ve safkan kızın deyimiyle 'sevgililerin yaptığı her şeyi' yapıyorlardı. Kendi günlerinde olduğu zaman acıma duygusu birden sıfırlanıyordu. Bütün Slytherin'ler bir arada yemek yerken birden onu kendine çekip öpüyor ve tam anlamıyla karşılık bekliyordu. Lucius odada yalnız kaldıkları zamanlardan ziyade en çok böyle anlarda zorlanıyordu çünkü genellikle Severus etraflarında oluyordu. Melez olan birlikte kalabildikleri sürece umursamadığını söylemişti ama Lucius o öpüşmeler gerçekleşirken Severus'un gözlerindeki kırgınlığı görebiliyordu.

Tek tuhaf olan şey Narcissa'nın davranışları değildi aslında. Sanki tüm Black kız kardeşlere bir şeyler olmuştu. Bellatrix tuhaf bir şekilde mutlu gözüküyordu, normalde olduğundan daha delice davranıyordu ama bu eğlenceli bir çılgınlıktı. Andromeda ise Narcissa ile birliktelikleri için bir tebrik mektubu göndermişti ama Lucius bu mektubu okuduğunda pek tebrik edilmiş gibi hissetmemişti. Aksine sanki Andromeda onun bu kararını sorguluyor ve yargılıyor gibiydi.

"Merhaba Severus, Malfoy. Sizinle oturabilir miyim?"

Safkan kitaptan kafasını kaldırır kaldırmaz genç kurt adamla göz göze geldi. Severus'u olabildiğince bu piçten uzak tutuyordu ama anlaşılan çocuk pes etmeye niyetli değildi.

"Hayır, melezlerden nefret ederim. Kaybol" dedi Lucius düz bir sesle.

Severus gözlerini büyüterek kafasını kitaptan kaldırıp sevgilisine bakarken Lupin basitçe Snape'i gösterip "Onun kan statüsünden haberin var değil mi?" diye sordu alayla.

"O benim hizmetkarım ve ben Gryffindor'lardan da nefret ederim o yüzden siktir git" dedi Malfoy dişlerini birbirine bastırarak.

Ama Lupin gitmeyecekti çünkü neden Severus'un böyle iğrenç bir safkanın kendisine 'hizmetkarım' demesine izin verdiğini anlamıyordu.
"O halde niye melez 'hizmetkarın'la aynı masada ders çalışıyorsun, safkan kız arkadaşının yanına gitsene sen"

Draco || SnuciusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin