Jimin:
-Jungkookie hyung , mit eszel? -édesen, aranyosan odasomfordálok a sunyiban evő Jungkook mellé, aki a testével próbálja eltakarni a kekszet , amit eszik.
-én semmit.
-persze, hallom a hangodon , hogy van valami a szádban. -összehúzom az így is kicsi szemeimet- fordulj meg!
-nyaaaa, Jimin ne már, csak pár kiló és amúgysem látszik- a kezében lévő kekszes zacskót elhajítja , keresztbe tett kezével pedig felém fordul.
-nem baj, ne akarj addig várni míg szép lassan eltünik a kockás hasad.
-fú te asszony , akkor adj valami édesebbet és diétásat- két karomat megfogja és közel hajol nyakamhoz, majd elkezdi szimatolni- tudod mire gondoltam.
-igazad van , a parfümöm édes , de nem ehető- döntöm vállának homlokom.
Megharapja a fehér bőröm és nyom egy cuppanóst csókot rá.-ne szórakozz, mindanyian tudjuk , hogy mindig is perverzebb voltál , mint én, az is miattad van , hogy több mocskos gondolataim lettek nekem is.
Mond ki Jimin mit akarok , hallani akarom a szép kis szádból.
Szeretem amikor ilyen vagy.-a seggemet akarod.
-és még?
-Jungkook ne szórakozz, mert elmegyek.
-oh, el is fogsz te menni. Fordulj meg- sóhajtva megfordulok. Nem szeretem mikor húzza az időt.
Fenekembe mar , majd beakasztja nadrágomba ujjait.
-várj, várj! Inkább ne a konyhába , menjünk a szobába.
-de a konyhában kell enni babám.
-Jungkook nem úgy ..ah - megmarkolta a farkam , mire előre görnyedtem , ennek hála fenekem a kicsi Kookkal találkozott.
Hyung le is húzta a nadrágom , és magát is kiszabadította.
Eljátszadozott a péniszével, hogy fenekemnek dörzsölte , farpofáimat összenyomta , lyukamhoz érintette , ez által előváladéka is elkezdett benedvesíteni , meg hát az én farkamból is elkezdett csöpögni az élvezetem.-a legfinomabb desszertem- nyakamba harapott és benyomta magát szűk lyukamba , mire a pultot megszorongattam , de csak nekem fájt , vagyis szegény ujjaimnak.
-Jung..aaahh, ezaz- valamit nagyon jól csinál , mert alig ézek fájdalmat a tágítás nélküli behatolás miatt.
Lassan kihúzza és erősen benyomja magát , olyannyira, hogy ha nem fogna elrepülnék.
Fenekemet markolássza egyik kezével , a másikkal farkam hegyét piszkálja ujjaival , nagyon érzékeny és ezt jól tudja .-aahah, juungkoook , el -elmegyeek-ordítom , mire kihúzódik . -mih? - Jungkook fogja magát és magával szembe fordít , hónaljamnál fogva felemel és a pultra fektet. Ezért nem szeretek ott baszni , ahol eszünk .
-akarod , hogy visszategyem , kis piros a feneked.
-faszt foglalkozol vele , csak tedd már vissza .
-ezt is szeretem hallani, mikor a farkamért kívánkozol. - lehajol hozzám egy csókra, mire arcára fogok és nem engedel el , csak hogy magamnál tarthassam , lábaimat , pedig dereka köré tekerem.
Vissza is helyezi nemiszervét , és érzékenységem miatt végre elélvezek .
Szét esve , de kielégültem nézek ki , Jungkook mostmár ennek ellenére sem hagyja abba a mozgást , tudja , mert ilyenkor még érzékenyebb vagyok és ezt szereti látni , ahogy eszemet veszve élvezkedek a karjaiban.
-Jiminieh , mond , hogy szeretsz.
-szeretlek - gondolkodás nélkül rávágom. Jungkook lágyan elmosolyodik, majd arca átvált, mintha a démon éne jönne elő belőle , olyan sunyin vigyorodik el.
Combjaimat megragadja és rákapcsol, hogy erősebben , mélyebben ostromolja gyengepontomat és hulljak darabokra.
Csak egy szokásos nap.Néha örülök, hogy 4 évet vártunk a szexre , mert lehet ilyenkorra már tolószékben tudnék csak meglenni.
Jungkook egy vadállat , de legalább még nem falt fel. Többet nem fogom diétára.
End
✌️✌️❣️❣️❣️🥰🥰😘😘😍
YOU ARE READING
Megszerezhetetlen
RomanceNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...