Hmmmmm👀

650 35 0
                                    

Annyira örültem neki amikor Jiminnel találkoztam, hogy eldöntöttem a nyaram hátralévő részét vele fogom tölteni, ha akarja , ha nem , nincs választása.

Nekem ő kell, meg kell szereznem és meg is fogom.

Bár a bátyám ellenzi, hogy egy kisgyereket pesztráljak , ráadásul egy gazdag gyerekét, de azt hiszem most ez nem fog meghatni, nem fog sokáig tartani...

.....

Ma is megyek a bogárkámhoz, hogy minnél többet láthassam tökéletességét.

Mindent elintéztem az egyetemmel , ami még egy hónap múlva kezdődik. A születésnapomon. Imádom. Csak 2 éves , szóval utána elkezhetek azon a helyen dolgozni , ahol mindig is akartam, és ezzel egy hatalmas terhet le is veszek a Chanyeolról. Szegény helyettem is dolgozik.

Csak ketten vagyunk, de így pont jó. Félreértés ne essék, vannak szüleink , csak nem ismernek minket, vagyis ismertek még az elején , míg be nem adtak minket egy árvaházba. Most viszont olyan helyes férfi lett belőlünk, hogy nem panaszkodhatok, a kinézetem miatt, ahogy kedves Chanyeol sem, bár neki már gyerekkorában is hatalmas füle volt ....és most is , így könnyű felismerni. Én 6 éves voltam , mikor elhagytak minket Chan pedig 10 , szóval jó báty módjára mindig vigyázott rám. Egyedül csak rá van szükségem az életben, meg persze Jiminre , de ő majd később lehet az enyém.

......

Már a pékségbe üldögélek egy órája, de Jimin sehol. Ideje feladnom és útnak indulni.
Nem fogok sírni , mert az nem férfihoz méltó.

Ash, bánja a faszom , nem adom fel , akkor oda megyek ahol lakik.

Végül a sikátor felé megyek , de bassza meg ha az égiek azt akarják , hogy Jiminnel legyek , akkor elhozzák nekem.

És így is lett.......

MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now