Upsz 😋

489 32 1
                                    

Amióta itt vagyok Jiminnel is elég gyakran találkozok, mivel itt lakik.
Próbál segíteni , de amikor az apja is a közelben van , úgy csak ront a helyzeten.
Azzal meg pláne, ha fogdos is.

Milyen perverz kisfiú!!

......

Most is rohanok kezemben halom papír darabbal , amit át kell adnom a főnöknek , ettől mindig összerándúl a gyomrom , mikor személyesen kell vele találkoznom.
Sietnem is kell, mert még vár rám sok más munka is.

Kopogás nélkül rontok be az ajtón , mivel nem is tudnék, mert tele a kezem , még jó, hogy van olyan tehetségem, hogy a lábammal nyitok ajtókat.

Csakhogy azt hittem ennél mélyebbre nem sülyedhetek a főnök szemében , hátmég ő az enyémben.

Mr. Park éppen az asztalon rendezget valamit és megsúgom, hogy nem papirokat.

Valaki nyakát kényezteti az irodájában.

És én most mi a szart csináljak ?

A személy aki fejjel lefelé van kinyitja a szemét és pont én vagyok az első dolog amit meglát.
Basszus.

Gyorsan felkapja fejét, megütögeti a munkaadóm vállát , aki megáll a munkájában és kérdően néz partnerére, majd rám.

- te mit keresel itt?- kérdezi félelmetes mély hangján , majd feláll és elrendezi magát. A kicsi  ember pedig mintha semmi sem történt volna lepattan az asztalról és átsétál a kanapéhoz és leül.

-öhm, elnézést , de nem tudom mit mondjak ilyen helyzetben.- Mr. Park gyilkos szemmel néz rám, csak a szokásos.

-hát ez ciki- nevet fel az ismeretlen

-én csak fontos iratokat hoztam , de nem tudtam kopogni , mert tele a kezem -mutatom fel az említett dolgot.

-ettől függetlenül még nem szükséges benyitni-dühöng , én meg nem tudok mit tenni , csak állni és hallgatni , ahogy leszid.
Miért van benne ennyi harag?

-Ugyan Seonghwa ne szivasd szegényt, nem látod , hogy fél- felszólal az ismeretlen . Megvéd , ez aranyos. Igazából tényleg kis aranyos jelleme van , kék haja és hófehér arca , dús piros ajkai és vékony teste , kissé nőies vonásai vannak, olyan mint Jiminnek , habár az izmos combján feszül a nadrág. 

(Fukk , he is so cute )🤤

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

(Fukk , he is so cute )🤤

Vajon Jiminnek is tetszene, ha én is ilyen vadul felpakolnám az asztalra és és ...

Upsz elkalandoztam ...

-elnézést kérek megegyszer csak itt hagyom ezeket és már itt sem vagyok- odaszaladok az asztalhoz és lerakom a munkám.

-egyébként önnek nincsen férje , mert ha ezt megtudná, annak nem örülne- tekintek a munkáltatóm szemébe.

-1. Szerintem nincs közöd hozzá 2. Amiért szeret a fiam , attól még nem lesz közöd a családomhoz.

-én nem..... - nem tudtam mentséget felhozni , mert akit majdnem megcsináltak az asztalon közbeszólt.

- Aranyos , hogy így aggódsz , de én vagyok a párja és ha megcsalna , arról tudnék hidd el- Seonghwára néz, majd fel áll a kényelmes kanapéról és felém sétál . Jól szemügyre vesz, majd hümmög.

- Szóval te vagy az ,akit Minie úgy istenít. Odáig meg vissza van érted, már a csapból is te folysz, néha már idegesítő, de jól szemügyre véve tényleg helyes vagy, jó ízlése van , mint nekem- mosolyog rám aranyosan , de nem annyira édesen , mint ahogy Jimin szokott. De vitathatatlanúl mindkettőjük nagyon szép.

-köszönöm?- kérdezem kicsit zavarodottan - elnézést , hogy kiváncsiskodtam , már itt sem vagyok- meghajolok és kiszálgúdok az ajtón.
Csak mielőtt átléptem volna a küszöböt...

-Jimin egy kincs és nem áll szándékunkban odaadni.

-ami már az enyém nem kell megszereznem-muszáj volt visszaszolnom , majd elhúztam.

Hogy lehetnek ilyenek , nem is ismernek és soha semmi rosszat nem tettem Jiminnel , akkor mi okuk utálni.
Meg mintha én akartam volna , hogy Jimin ennyire rám kattanjon , én csak szenvedek ebben a kapcsolatban vagy miben , mivel én hozzá sem érhetek , míg ő minden percben le akar feküdni velem, és ezzel határozottan megnehezíti a dolgom...

..

2 év. Még 2 évet kell várnom.

Megszerezhetetlenحيث تعيش القصص. اكتشف الآن