Jungkook:
-Chahahan-ölelem meg kedves testvérem, hosszú idő után. Már nagyon hiányzott.
De ahelyett , hogy velem sírna ,csak fejbe vág.-te hülye , többször is hazajöhetnél. Már nem a világ szélén lakunk. Tudom sok a munkád, de legalább váltás ruháért vagy kajáért hazaugorthatnál.- szid le, de mosolya ott bujkál szája szélén.
-oké , oké, de hamarosan több időm lesz és majd neked is többet kell velem lenned.
-ezt hogy érted?
-majd megtudod. Na tehát -válok el tőle és kezet nyújtok párjának , aki eddig biztos kényelmetlenül érezhette magát, hogy ilyen intim helyzetbe látott minket. A bogyómat egyáltalán nem zavarta , csak boldogan állt és várt míg befejezzük ezt a testvér dolgot.
Ő velem együtt boldog.-Örvendek a szerencsének. Jeon Jungkook vagyok , és tényleg örülök, hogy kedves bátyám szerzett magának valakit. Azt hittem örökre szűz marad.- sugom oda az utólsó mondatot, mire kuncogva viszonozza kézfogásom.
-én is örvendek . A nevem Byun Baek Hyun és az utolsó dolgoról nem tudtam, de örülök, hogy én lehetek neki az első- szintén suttogva a végét. Máris bírom.
-ő itt a párom Park Jimin-mutatom be kedvesemet , aki meghajol és szintén bemutatkozik az idősebb előtt.
Majd végre elhúzunk kajálni , mert rohadt éhes vagyok. Direkt éheztettem magam , míg nem lesz vacsi.
....
-Jungkook elkisérnél a mosdóba?
-persze babám. Mindjárt jövünk , addig ne tűnjön el a husim-szúrós szemmel nézem testvérem.
-jóvanna nem nyúlok hozzá-teszi fel védekezően kezét.
-majd én neked adom az enyém. Miért nem mondtad , hogy szeretnél még?- kérdezi párja.
-nem kell , csak Jungkook félti a kajáját és szeretem mindig ezzel szivatni.
-grrr- visszamorgok válaszul , majd megyünk már, mert Jimin majd lerángatja kezem a helyéről.
Miután beérünk a fürdőbe, én mennék ki , hát mert csak el tudja egyedül is intézni, de mihelyst megindulnék Jimin szorosan megölel.
Egyből pánikba esek.-mi a baj, fáj a hasad, rosszul vagy ? Nem akarsz lepihenni?- kérdezem aggódva. Ilyet nem szokott csinálni.
Elsírja magát.-oh , oh miért sírsz?
-csak.. csak .. annyira meghatott az ,h-hogy ilyen jó kapcsolatban vagy a bátyáddal és lehet , hogy egy kicsit féltékeny vagyok rátok amiért ott vagytok egymásnak. Én is akarok egy testvért.-időközben beletörölte taknyák a pólómba-ez szokása lesz , hála , hogy keveset sír-de meghatott a kis monológja. Egyem a csöpp szívét. Én nem is tudnám mihez kezdenék Chan nélkül , nem lenne ilyen jó életem. Az árvaházban lehet öngyilkos lettem volna attól, hogy senki nem akar magához venni , de a testvérem itt van nekem és soha nem dobott el magától, amiért örökre hálás leszek.
-sajnálom, én mindig itt leszek neked, de a testvéred nem akarok lenni.
-azt én sem akarom, mert akkor nem csinálnál velem olyan dolgokat-kuncog.-és ha Taehyungok örökbe fogadjuk?
-ő is árva? -ez meglepett, talán mégsem kéne folyton piszkálnom?
-nem , de én szívesen fogadnám testvéremnek.
-Jimin ez nem így megy . Ha vannak szülei, akkor nem tudjátok örökbe fogadni.
-oh- szomorodik el a szívem boldogsága.
-de ha te úgy érzed, hogy közel áll hozzád, erős kötelék van köztetek, akkor nem számít , hogy vérszerinti testvérek vagytok e vagy egy nevet viseltek , csak az számít, hogy ha te testvérednek érzed őt , akkor azok is vagytok legbelűl.
-igazad van , de mi akkor kettő gyereket fogadunk örökbe, legalább .-csillannak fel szemei.
-amennyit csak akarsz.
-szeretlek.
-én is szeretlek. Na , adj egy csókot a vígasztalásért cserébe.-csücsörítek
-ezer örömmel-és végül a kisebbik felem összeérinti ajkainkat. Rövid ideig élvezzük egymás társaságát, mert két másik még vár ránk.
-ezt le kéne cserélned -mutat a pólómra , ahova maszatolta nedvét. Más nedvet jobban elviselnék ott , főleg akkor, ha utána láthatnám Jimin kielégült arcát.
-tényleg.
-de ,segítek.
-reménykedtem benne-puszilok hajába.
Póló csere után visszamentünk az aztalhoz, ahol még a csirkém husija még ott volt, csak már hülten.
-mi tartott ilyen sokáig és miért cseréltél felsőt és Jiminnek miért piros az arca???-na az aggódó apuka énje előjött. Ne kérdezz annyit dumbó.
-semmi nem történt , csak Jimin nem érzezte jól magát.
- lehánytad? Jól tetted! De ugye már jól vagy?
-ne-nem , de persze jól vagyok-válaszol a picurom hallkan és kicsit zavartan. Biztos azért, mert Chan megdicsérte , ha lehányt volna. Ilyenek a testvérek drágám, ne lepődj meg.
-nem úgy nézel ki. Várjál csinálok neked egy csésze forró teát.-mielőtt Jiminie leinthette volna, hogy nem kell , el is ment.
-nagyon szeretem a gondoskodását-szólal meg Baekhyun. Tényleg ő is itt van....
-igen én is , de velem előtte köcsög is , mint most , de bármi nagyobb baj volt mindig megvígasztalt aztán megnevetetett, hogy elfelejtsem a rossz dolgokat. -mosolyodom el az emlékekre.
-szeretném vele leélni az életem, hiába ismerem pár hónapja , úgy érzem ő az igazi.
Haha ,túl nyálasnak tűnök- vakarjagatja tarkóját szégyenlősen.-nem , egyáltalán nem-pillantok a melettem űlőre , aki kezemet fogja. Már én is tudom kivel fogom leélni a hátralévő életem.
DU LIEST GERADE
Megszerezhetetlen
RomantikNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...