Lost you🐥

593 35 0
                                    

Jungkook::

Síró hang jött a szemetes konténer mögül.
Mikor megláttam ki itatja az egereket, szívem kihagyott egy ütemet.

-oh, oh Jiminie , mi a baj -kérdezem sebzett madárkámat, majd sírós szemével felnéz rám , és a nyakamba borul.

-az osztálytársaimmal találkoztam és én játszani akartam velük , de ők nem , ezért bántottak , pedig nem mondtam vagy csináltam semmi rosszat- hadarja el gyorsan a szövegét, közben a pólom mindjárt szétszakad.

-egyem meg. Gyere hazaviszlek-felkapom ölembe és véletlenül , direkt megfogom a fenekét.

-nem akarom, mert Appa megharagszik.

-de haza kell menned.

-nem akarok. Vigyél inkább hozzád Hyung.

-de Jiminie , én a város szélén lakok, nem vihetlek olyan messzire , szóval elvetjük ezt az ötletet és hazaviszlek- nehezen mondok neki nemet, de nem tehetem meg , mert az apja így is pikkel rám , a végén még azt mondaná , hogy elraboltam a fiát.

-hyung gonosz vagy- ezt mondja, közbe szorosabban szorítja felsőm.

Mikor a nagy épület elé értünk , muszáj volt beszippantanom Jimin édes illatát, hogy ne fossam össze magam az apja előtt, mert igenis félek tőle. Sajnálom, de egy ilyen embertől szörnyen érzem magam. Ha valamit rosszul csinálok, képes lenne tönkre tenni az életem.

A recepciónál azzonnal értesítve lett Mr. Park
, hogy a fiával van baj. Egyből hivattott. Hehe, nem kellet időpontot egyeztetnem.

Egész úton Jimint nem zavarta , hogy az ölemben van, vagy hogy a fenekére simítok többször is , csak szipogott , de legalább már nem sírt.

-mi történt?-pattan fel a székből a főnök, mikor meglátott minket.
Jimint ki akarja kapni kezeim közül, de a pici nem akarja.

-sajnálom uram , én sírva találtam rá, és elhoztam.

-ezt megköszönöm, de többet ne várj. Most pedig Jiminie engedd el szépen és meséld el mi történt veled. -woow , velem mélyhangon , majd Jimint lágy hangon szólítja meg.
Menő...

-nem akarom elmondani, mert akkor valami rosszat fogsz tenni- válik el tőlem, így leteszem, de nem megy el tőlem, hanem meglepetésemre megfogja a kezem. Ash, elolvadooook.

-honnan tudnád mit teszek , ha el sem mondod mi a baj . Látom , hogy piszkos vagy és feldagadt az arcod és nem a sírástól. Szóval mond el ki bántott és igérem nem kap nagy büntetést , de minnél később válaszolsz , annál jobban fogom megbüntetni az elkövetőt, szóval gyorsan mond.-mondja karba tett kezekkel és félelmetesen néz velem farkas szemet, de hangja mégis kedves maradt. Jiminnek egyből megered a nyelve.

-csak pár osztálytársam- mondja minimumra véve a hangerőt.

-mi a francot foglalkoznak veled. Megmondtam , hogy nem barátkozhatsz , mert csak bántani fognak - hajol le a picihez és megragadja a kezét- értsd meg , te különleges vagy , ezért csak féltékenyek rád az emberek , így csak kihasználnak és bántanak.-öleli magához és a hátát simogatja Minienek , aki már remeg , annyira sír .

Hú, ettől a drámától még nekem is könnybe lábadt a szemem.
Ilyet mondani , hogy ne barátkozzon egy kicsit fájdalmas , de nem vagyok Apa így nem érthetem. Nem minden ember rossz , ezért kell ismerkedni, hogy belül is tudjuk milyen a másik.

-én .. sajnálom Appa.

-semmi baj . Legalább nem lett nagy bajod .

-mit fogsz csinálni?- válik el apjától a drága , és megtörli szemeit.

-nos előbb átnézlek hol sérültél meg , öntől pedig elköszönünk-néz rám- majd szólok Eommanak , hogy hozzáköltözöl.- ki az az Eomma ? És hova költözik az én Jiminem?

-mi , de ,én nem akarok olyan messzire menni , nekem jó itt és Hyung is itt van nekem- óh, de aranyos ,hogy megemlít.

-nem kérdeztem , mondtam , Hongjoongie örülni fog, hogy újra lát és több időt is tudtok majd eltőlteni. Hidd el megleszel Busanban.-
Busan? Khm, az egy szar hely , ott lakik, anyám meg apám, de várjunk valami érdekesebbet is hallottam nem ? .., ööö, Hongjoongie? Az férfi név és róla volt szó az előbb is , akkor Mr. Park meleg és van egy férje,de akkor miért nincsenek együtt. Woow, woow mit meg nem tudok.

-de nem akarok Busanba menni.-tekint rám szomorúan a kis drágám. Én sem akarom, én sem.

Még csak 3 napja láttam meg először és máris elveszítem . Szomorú

-sajnálom , máris hívom Hongjoongot , nagyon fog örülni neki.

Szóval itt hagysz Jiminie.
Pedig még van egy hónap a nyárból, mihez kezdjek nélküled.

MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now