Da da da da da da da da☺️

459 25 2
                                    

Jungkook:

-hé , ez mi a kezeden ?- Jiminie hol kezemet, hol az arcomat nézi.

-ja , az már régóta ott van.

-hogy nem vettem észre-szemei csillognak a kiváncsiságtól.

-mert annyit puffogtál , hogy kizártál mást az érzéseid miatt.

-te meg annyit bőgtél, hogy elfelejtetted mondani. Napok óta csak a sírásod hallom-kinyújtsa rám a nyelvét, mire én utána nyúlok , de visszahúzza. Lassú voltam.

-ne nyújtogasd , mert leharapom.

-csak nyugodtan- kacérkodik és megint kinyújtsa a nyelvét , megint utána kapok csak most a számmal és Francia csókot ejtünk egy kis cuppogó hanggal a dallamnak.

-jézus , de betegek vagytok. Éppen eszem...vagyis ettem- Taehyung sértődötten belehajítja a kanalát a gabonapelyhes tányérba és feláll az asztaltól és el is megy.

Egyébként, ha nem mondtam volna a mostani helyszínünk a konyha, ahol az eddigi 3 főből ketten maradtunk.  Hála az égnek.

-bocsi- Jimin még utána kiált.

-ne foglalkozz vele, ha majd lesz valakije ő is ilyen lesz. Inkább nézd itt a te neved is.- mutatom neki a kezemen lévő tetoválást.

-JM , akkor Jimin , ez aranyos . És mi a többi? -simít rá a tetovált felületre.

-igazából az egész karom szét van varrva.

-na ne szopass. Miért nem láttam én soha. Muta , muta-ráncigálja karomon a felsőt.

-nyugi baba , gyengédebb előjátékot akarok-kacsintok rá, mire kipirult pofiját kezei közé rejti , majd míg nem figyel leveszel a hosszúujjum.

-azért nem láttad eddig , mert mindig öltönyben vagyok-nyújtom meg kicsit izmaim. Jimin csak tátott szájjal kezdi el bámulni izmaim. Azt hiszem a tetkó már nem is érdekli.

-Felizgultam

-mi?

-semmi. Woow Hyung , nagyon jól néz ki . Nem fájt?-kérdezi csillagokkal a szemeiben . Esküszöm látom.

-de , persze hogy fájt, csak mindenhol máshogy. Néhol kurvára fájt, máshol meg alig éreztem.

-menő , én is akarok.

-na na ! nem , neked nem szabad , elakarod rontani a gyönyörűen selymes fehér bőröd , ami olyan édes , mint a pillecukor. Nem hagynám.

- o-oké- a picúrom a dicséreteim miatt felvette piros pozsgás arcát és hol a semmibe tekinget , hol a kezét nézi. Imádom a reakcióját.

Megölelem apró testét , mire megugrik egy kicsit , de viszonozza érintésem.

.....

Eltelt pár nap és minden a régi , én dolgozok a cégnél, Jimin csavarog Taeval a fura fiúval-ami nincs ínyemre-, Seongjoong páros sokszor marad ki a munkából és a főnök feladata is rám marad, de cserébe kapok prémiumot.
Basszus annyit kapok, hogy nem tudom mire költsem. Szóval ugyanúgy sokat dolgozom, de estére mindig itt maradok, amit a Boss megengedett , így A puszedlimmel alszok mindennap. Szigorúan csak alszunk. Bár nem mintha nem tehettük volna meg már régen , hogy lefekszünk egymással , csak hát a kis drámánk nyomot hagyott mindkettőnkben .
Én nem síetem el , ha már 4 évet vártunk , tök mindegy , viszont az meglepő, hogy Jiminie nem hozza fel azt a témát , még szemtelenkedik , de , hogy "bassz már meg végre" ilyenek nem hagyják el a száját. Csókon kívűl mást nem csinálunk.

És tényleg , nekem még testvérem is van , szóval most róla is szolnék pár szót. Először is köszönöm, hogy felnevelt és kösz.... mindegy.

Kedves bátyámról nem felejtkeztem meg , mert tudom jó kezekben van . Ha egyedül lenne otthon , nyílván nem lennék itt Jiminnél....

Chanyeol a magányos apa farkas, az egyetlen családtagaom , akinek azt hittem sose lesz pasija és mikor az egyetemen körülvették a csajok egy pillanatra azt hittem nem buzi ........

Bepasizott. Hurrá.

Annyira örültem neki , hogy egyből elmondtam Jiminnek , a fura barátjának is , és a főnöknek is. Az utolsó kettő azt se tudta ki az , de jó volt elmondani, hogy Chanyeol boldog.
A pasija pedig Baekhyun , aki tulajdonképpen a főnöke annak a helynek , ahol Dumbó dolgozik.
Ő is pénzes faszi.

De olyan cuki a másik fiú, - de nem aranyosabb, mint Jimin- hogy nehéz elképzelni ,hogy egy milliárdos céget vezessen. Ő autókban utazik. Bátyám sokszor változtatta a munkáit, így nehéz felfognom mikor , hol köt ki.
HA szakítanak , ismét válthat.

Holnapra meg is beszéltünk nálunk egy páros randit. Kivételesen kaptam szabit , kemény 1 napot. Így megyünk.

......

-Jungkook

-tessék ?

-nem kéne dolgoznod?

-jelenleg nincs munka rám bízva , csupán annyi , hogy maradjak itt míg Jimin vissza nem jön.

-hova ment?

-elment megkeresni Taehyungot , mert besértődött.- bólint miszerint megértette.

Megdörzsöli állát...

-mond csak , lefeküdtél már a fiammal? -kérdezi Mr.Park hírtelen , ez a semmiből jött.

- ne-nem, de miért kérdezi most Uram?

-semmi különös , csak érdekelt.

- é-értem

-ne dadogj , mert azt fogom hinni , hogy hazudsz és már rég megrontottad.

-én nem hazudok Uram. Nem nyúltam a fiához és kizárólag akkor fogok , amikor Jimin szeretné.- katonásan elmondom véleményem.

-Remek . 1 hét múlva tartok egy bált a Hallban és te fogod megszervezni.

-rendben, és megkérdezhetem mi lesz a nagy ünnep?

-Eladom a cégem

Oh....

MegszerezhetetlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang