Party

401 20 1
                                    

Jungkook ::::::

-mindent elintéztem . A legfontosabb embereket meghívtam , pénzes cégtulajdonosokat, lehetséges vevőket , és még olyan vagyonos nőket is , akik képesek milliókért venni valami szarságot , csak mert egy helyes pasi hozzájuk szól vagy csak rájuk mosolyog.-mondom büszkén a konstrukciókat, mert sokáig tartott összeszerveznem az egész bál faszomat.

-rendben van , akkor ezzel megvagyunk , más nem hiányzik ?

-nem hiszem , még a bátyámékat is meghívtam. A párja is milliomos és autókban utazik, szó szerint és eladásban is. -vigyorgok a főnökre.

-rendben , köszönöm . Akkor mára elengedlek , holnap viszont várlak titeket .

-tudom , tudom . Akkor megyek is.

Miután kiléptem a főnök irodájából kiropogtatom csontjaim és elmegyek már egy kicsit edzeni . Nagyon ellustultam mostanában.

A munka sok , mint mindig, de már nem sokáig . Jimin is elveszi a maradék szabad időm , meg melette amúgy sincs kedvem sehova se menni, de még most gyorsan elmegyek , nehogy összefussak vele, mert ma sem szabadulok.

Chanéket multhéten meghívtam ugyebár mikor együtt ettünk. Baek mondta , hogy neki is van pár ismerőse , jól jön a seggítsége.

.....

Fáradtan nyitok be Jimin szobájába, olyan rutinosan mozgok itt, azt hiszem már itt lakom.

A csöppségem az ágyon hason fekszik és valami animét néz közben a laptop sarkában a messenger beszélgetésbe van és csetel valószínüleg Taehyunggal , aki haza ment Daeguba.
Holnap újra itt lesz a party miatt , mert szeret bulizni és reméli felszed majd valakit. Miután a multkori előtte csókunk után bosszút esküdött , hogy szerez valakit akit előttünk fog lekapni. Hú de megrémiszt.

-üdv itthon- köszönt a babám , hogy felsem néz rám.

-szia. -lepakolom a cuccaim és felmászok az ágyra. Úgy helyezkedem el a hatalmas ágyon , hogy fejem Jimin fenekén legyen . Megnyomkodom egy kicsit, hogy kényelmasebb legyen , de igazából annyira feszes és kerek , hogy semmi sem változathatja meg alakját, szóval csak megfogdosom.

-furcsa vagy.

-cssss aludni akarok-csitítom el , de amúgy szeretem, csak végre aludni akarok legalább holnap reggelig , akkor bőven lesz még időm elkészülni magammal , és mással, mert 4-kor kezdődik a buli.
Jó éjt.

Jimin szemszög:

Jungkokkie nagyon édesen alszik , látszik rajta , hogy nagyon fáradt , a nehéz napok megterhelték. Miután elaludt leszedtem a fenekemről és rendesen betakartam .
Most pihe puha arcát simogatom , néha megpuszilgatom.

Annyira szeretnék már vele lenni testileg , de nem vagyok képes lépni , viszont ő egy uriember , -szar humorérzékkel-szóval nem fog lépni, ha én sem.
Muszáj lesz rávennem magam..

.......

Reggel , hogy segítsem Jungkookot egy pohár kávéval a kezemben ébresztettem. Mosolyogva megköszönte és elfogadta a kávét , majd egy csókot is követelt , amit nyílván megadtam neki.

-segíts-Hyung kéri , hogy kössem meg a nyakkendőjét , de csengettek , így gyorsan otthagyom és elszaladok , hogy kinyissam az ajtót.

-kössz.

-mindjárt, mindjárt-szólok vissza

-Tete , na végre , még át is kell öltöznöd , pakold le azt a szart és vegyed felfele az öltönyöd.

-nyugi pöttöm , még van egy óránk és egy ilyen összejövetelen stílusosan kell késni.

-hülye vagy , menjél már

-jó, jó

-Jiminie-szól Jungkook

-megyek-mután visszaértem , a nyuszim szomorúan tekint rám.

-szomorú, hogy a barátod fontosabb , mint a párod-sóhajt nagyot, mintha ez akkora dilemma lenne.

-nem is , csak Tae olyan, mint egy gyerek , és egy óra biztos nem lesz elég neki, hogy felöltözzön , ezért síettetem. Fogadjunk, hogy mire bemegyek hozzá egy kisgatyában fog állni és a zokniait válogassa, hogy melyiket vegye fel.

-igaz-kuncog

-de , ha nagyon haragszol, majd megbékítelek.

-akkor ez esetben , nagyon pipa vagyok rád és valami kielégítővel kell előállnod. -Teszi keresztbe kezét . Imádom mikor parancsolóan néz rám , olyan férfias.
És ne aggódj kielégítő lesz a vígasztalásom.

MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now