Jungkook:
Kicsit ideges vagyok, még sose voltam egy céges partyn , -bár miért is lettem volna-annyita sok az ember , hogy rájöttem nem szeretem , ha ennyien körülvesznek .
Magamat védve Jimin kezét fogom , ezzel oldva kicsit a félelmemet.-Jungkook nem akarsz velem táncolni?-hírtelen jött hangjára kicsit megugrok .Már rosszul is vagyok. Össze kéne szednem magam.
-de-de csak előbb megyek megmosom az arcom , hogy jobb legyen.
-mi? Jól vagy?-kérdezi aggodalmasan.
-pe-persze csak adj egy percet- azzal gyorsan el is szaladok, hogy találjak egy mosdót .
Az épület alljában csak akkor járok , ha a lifthez kell elmennem , reflexszerűen mindig a liftek felé megyek . A körülöttem lévő dolgokra meg nem szoktam figyelni, ezért azt sem tudom merre menjek.
Benyitok pár helyre hátha valamelyiket eltalálom.De pehemre egy olyan ajtón nyitok be....
-ez olyan deja vú érzés-nevetek fel kínomban
-oh, Jungkook -ugrik el a főnök a párjától.
-tudja ez veszélyes lehet , ha mondjuk más nyit be , én bezárnám az ajtót, ha ilyet művelnék.
És uram a buli még csak most kezdődött , miért vannak itt?-valahogy oldani kell a feszültséget- mondja Hongjoong vállat vonva.
-akkor nekem is ezt kéne csinálnom-pusmogom orrom alatt. -főnök kérem síessenek , ha kérhetem , mert majd elfolyok a padlón . Nem birom a sok embert, mint rájöttem.
-adj egy 10 percet és megyünk.
-rendben- bólintok és inkább bezárom az ajtót, bár nem mintha végig néztem volna. Még jó, hogy volt rajtuk ruha.
Azért a biztonság kedvéért rakok egy tilos cetlit az ajtóra, majd visszamegyek Jiminhez.-Hyung jobban vagy ? Mehetünk táncolni?-kérdezi izgatottan a drágám.
-persze-bólintok.
Megfogja kezem és a tánc parkettre húz.
Kezeimet elrendezi, hogy a derekán legyenek , az ő kis mancsait pedig nyakamba akasztja, és úgy ringatjuk magunkat a kellemes zenére.-Hyung biztos jól vagy , nagyon sápattnak tűnsz?
-semmi bajom, csak sok itt az ember-döntöm homlokom az övének.
-sajnálom, ha nem akarod , nyugodtan lepihenhetsz.
-nem , táncolni akarok veled, meletted jobban érzem magam.- mondatom végére elmosolyodik, de nem azzal az aranyos arcával, hanem mintha tervelne valamit.
-akkor táncoljunk , igazából...
Megragadja nyakkendőmet
-Jungkook Hyung , szeretkezni akarok veled- Jimin szégyenlősen ejti ki szavait , miközben tettei magabiztosságot sugallnak.
YOU ARE READING
Megszerezhetetlen
RomanceNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...