-na szóval miután ezt megvitattuk , folytassuk a randit- intem le az előző témát.
-randit?- kérdez vissza Jiminie , mire lefagyok , ó én és a nagy szám. Még a végén elbízza magát a drágám, vagyis a partnerem , akarom mondani Jimin.
-öm ez csak véletlen kicsúszott , ne is foglalkozz vele, haha visszaszívom. - kínomban tarkóm vakargatom.
-mi neem, bevallottad, mi egy randin vagyunk. Jaj de örülök, kár hogy nem vettem fel- mosolyodik el és még a szemei is megcsillannak. Át ül a mellettem lévő székre és megfogja a kezem , majd a vállamra hajtja a fejét, és én ezt mind hagyom neki. Boldoggá alarom tenni így most nem bántom. Csak ő bánt engem , mert valamiért a szívem ezerrel kezdett el verni.
-fene a meggondolatlan mondataim.
-én szeretem őket, így még olyat is megtudok amit nem kéne és ez határozottan tetszik-dörgölözik hozzám , mint egy cica. Sóhajtok cukiságám és hagyom hadd csináljon amit csak akar.
A kezeinkkel játszik és összeméri őket.
-azta Hyung , neked mekkora kezed van . Vajon nekem is ekkora lesz , mikor annyi idős leszek, mint te?-nem mert neked kicsi a termeted és aranyosnak születtél nem olyan állatnak, mint én-szemügyre veszem én is kezeinket , és tényleg jó picik az ujjai is.
Nem bánnám, ha nem nőne tovább, így tökéletesen néznek ki együtt.
Adok egy puszit kézfejére.-nem is vagy állat , nagyon jól nézel ki , de az ágyban lehetsz az , nem tiltom meg. -
Én meg ezt a részét szeretem, amikor őszintén beszél velem , igaz , hogy MINDENT kimond , de titkon örülök neki , hogy annyira vannak mocskos gondolatai , mint nekem.Szeretem őt és hagyom neki azt mondjom amit csak akar, mert a szavak elszállnak a tettek maradnak.
Mindent elnézek neki egy bizonyos határig és bízom benne , hogy nem lépi át , mivel eddig sem tette......
Szeretlek Jimin ,soha ne hagyj el.
STAI LEGGENDO
Megszerezhetetlen
Storie d'amoreNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...