2 years later

599 32 5
                                    

2 év múlva

Jungkook:

Végre végeztem a sulival.
Itt állok az egyetem előtt kezemben a diplomámmal és alig várom, hogy eltünhessek innen, mihelys megjön drága tesvérem , aki meghív kajálni, de éppen lefoglalja pár csaj , akikről nem is tudtam , hogy ide járnak .
De az is furcsa, hogy Chanyeol szóba elegyedik velük, mert tudtommal ő is meleg ,mint a kályha, nem is szereti a vékony hangjukat, meg hogy kiteszik mindenüket amilyük van, nekem nagy farkam van , mégsem mutogatom,de ez most nem illik ide..

Míg várok egyes egyedül az udvar közepén , csak nézelődni tudok. Mindenki a családjával van , gratulálnak gyermekeiknek. Úgy tűnik bátyám is talált magának egy családot, de egyáltalán nem érzem magam egyedül.
I'm fine.

Viszont valami rikitó szemet szúr nekem , egy nagyon világos szőke haj , ami még a napnál is fényesebben ragyog, és ez a személy felém közeled .Ismerős érzés kerít hatalmába, de elhesegetem , mert lehetetlennek érzem.
Egy igazi angyalt látok, de nem csak én látom , mert mindenki felé néz és ez az angyal egyenesen felém jön, ráadásul magabiztos , kimért léptekkel . Ó bassza meg , eljöttek értem az égiek a bűnös gondolataim miatt.

Mire elém ér erősen összeszorítom szemeim, hátha nem érzek majd fájdalmat, mikor a pokolba küld.
De nem történik semmi.
Akkor , viszont muszáj lesz kinyitnom a szemem.

A kis angyal itt ál előttem és olyan ártatlanul mosolyog rám , félő, hogy szívrohammal akar a Sátánhoz küldeni.

-szia- köszön aranyos hangjával. Kicsit olyan érzésem van , mintha Jimin állna előttem, haha , de az lehetetlen , mert ő Buszanban van és barna haja van és ...és ...szeretem.

-szia- köszönök vissza kicsit furcsán , mintha ittas állapotban lennék.
A kis angyal kinevet.
Hé egy kis tiszteletet fiam!!

-nem ismersz meg ugye, Hyung? Mert ahogy elnézlek nagyon gondolkodsz azon ki lehetek.

-öhm , baszki egy gondolatolvasó angyal vagy , kérlek ne vigyél el- könyörgök neki, de ismét nevet, pedig mindent halál komolyan mondok, álszentebb ez , mint gondoltam.

-Hyung nagyon vicces vagy , de nem vagyok angyal , bár ezt bóknak veszem , Jimin vagyok és elég szomorú, hogy nem ismersz meg , pedig én egy percre sem felejtettem el az arcod és a hangod sem.

-Faszom , vagyis ezt nem akartam kimondani csak ez nem lehet , mert Jiminnek szép csokoláde barna haja van, édes illata és a világ összes dolgánál aranyosabb és belőle csak egy van. Te nem Jimin vagy.

-pedig én vagyok az te bolond , azt hittem okosabb leszel amikor lediplomázol, de hogy lehet az , hogy most hülyébb vagy , mint voltál?-szemtelenűl beszél egy felnőttel, és csúnyán is, ez nem Jimin , ő sosem mondana ilyet.

-nem tudom ki vagy , de ezt most fejezd be és húzz innen, és ne akard megvárni, míg én tün... -nem tudtam befejezni, mert rámugrott és megcsókolt. Egy pillanatra elkábultam csókjától és édes illatától , de körülöttünk 1000 másik ember van, így ellöktem, bár élveztem , de nem tehetem , hogy hagyom magam egy ismeretlennek, no meg egy gyereknek.

-naa Hyung , tudod már mióta várok erre? Na jó hülye kérdés volt, mert még azt se hiszed, hogy én vagyok Jimin. Szóval mi lenne , ha elmennénk beszélgetni egy kicsit- ragadja meg kezem , de kirántom fogságából.

-nem , és légyszives távozz , mielőtt még nagyobb szégyenbe hozol- lököm arrébb , bár nem tudom miért mondtam ezt, hiszen én is elmehetek és meg is teszem. Bátyámat veszem célba és leszarom a ribancokat , akik túszul ejtették.

- na taka van a tesómtól húzzatok el máshova- lökdösöm arrébb mindet, mire elhagyja a szájukat egy 'faszfej' 'köcsög' szó meg ilyenek, Chanyeol pedig vicces fejet vág.
- de gonosz vagy Jeongguk , lehettél volna kedvesebb - hisztizik , miközben húzom kifele az egyetem területéről. Válaszra nem méltatom.

Annyira elegem van ebből a napból, hogy már megünnepelni sem akarom, csak otthon lenni Netflixes sorozatokat nézni és fagyit zabálni.

Chanyeol még mindig pofázik, ...de szeretem.

...

-végre - szippantok bele a friss levegőbe , ahol nincs ribanc szag és végre megnyugszom.

-furcsa vagy , de már megszoktam, mehetünk haza, de vele mi lesz?

-mi, kivel? -fordulok meg, mire a kis tökmag ott áll mögöttem és a pólom alját fogja, észre sem vettem.

-te, hogy , mi?

-nem vetted észre, egész végig mögötted volt- vág tarkón kedves rokonom.

De én tényleg nem vettem észre, tényleg hülyébb lettem , mióta kijöttem az egyetemről, pedig négyesre vizsgáztam.

-menjünk. -bátyám beül a kocsiba a Jimin utánzat pedig bólint és szállna be az anyós űlésbe, de elkapom csípőjénél és elkezdem kihúzni az autóból-te nem jössz- de a kis vakarcs kapaszkodik- deee.

-Jungkook engedd el , mert megríkatod. Szálj be mert ,ha nem itt hagylak.

-de nem is ismered és beengeded az autódba?
-ő Jimin te bolond , te ismered szóval nem tudom mi bajod , csak ülj már be, mert mára már elegem van belőled- szám tátva marad Chan kirohanása miatt, így elengedem a kamu Jimint és beülök hátra. Pff még a helyem is elvette, Jimin nem ilyen.

Mi a fene folyik itt?

MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now