Jungkook::
Jiminnel az együtlétünk után , szinte mindennap csináltunk valamit. Mindketten éreztük, hogy közelebb kerültünk egymáshoz.
Elmentünk csak úgy sétálni , leültünk egy padra és beszéd nélkül , érintéssel élveztük egymást. Busanba is elmentünk a tengerpartra és ott nekiálltunk zene nélkül táncolni a vízben.
Elmentünk vidámparkba is, bár az nem végződött túl jól. Értünk kelett jönni, mert mindketten rosszúl lettünk a hullámvasút miatt. A kedvenc pékségünkbe is többször eljártunk.A szüleivel is jobb lett a kapcsolatom, mostmár elfogadtak. Nincs több munkám.
A cég sikeresen el lett adva. Majd találok másik munkát, ha szükség lesz rá. De egyenlőre be vagyok biztosítva testvérem és Jiminék álltal, de nyugi Mr.Park is gondolt arra , hogy ha el akarna fogyni a milliói.
A pékséget felvásárollta és odaszáműztél Taehyungot , akinek a pasija Yoongi segít és néha Jimin is , cuki pincér ruhába bújtatva.Jiminék egy kisebb lakásba költöztek , bár így is nagy. A Seongjoong páros is jól kijönnek , újra eljárnak randizgatni és boldognak látszanak, ezért szoktam néha Jimint velük hagyni , hadd legyen a szüleivel , én addig meg Channékkal vagyok.
Hetek óta ilyen békés napjaink vannak.
Nem kell mondanom, hogy mennyire örülök annak , hogy Jimin fenekestűl felforgatta az életem.
Bár az álmom része volt , nehezem tudtam megszerezni, de nem adtam fel az álmom és végre az enyém lehet a gyönyörű teste meg persze a szíve , a szerelme.
Végre megtehetem...
-te mit csinálsz? -jön be Jimin a szobába és álmoskásan rámdől.
-mondtam ne aludj el a kanapén.
-nem is , fent vagyok.
-azt látom álomszuszék.
-hmm-húzza fel orrát.
-megyünk enni? Eomma csinált finomat.
-igen -adok csókot a szájára, majd felráncigál az asztaltól.
-mit is csináltál az előbb?
-csak kipipáltam az álmaim utolsó pontját.
-örülök neki-mosolyodik el édesen.
-én is.
Bezárom az ajtót és kézen fogva megyünk mindenhova.
Örökké együtt.
❤️❤️❤️❤️End❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Megszerezhetetlen
RomanceNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...