Work✌️

557 31 1
                                    

Miután csináltam Jiminnek kakaót , mert megkivánta, szépen visszarendeztem őt az egyik székre én meg a másikon foglaltam helyet.
Nincs több tapi.

-szóval Hyung , a legfontosabb dolgot még mindig nem vitattuk meg. Mikor fogsz lefeküdni velem?-kérdezi tök nyugodtan, mintha csak azt kérdezte volna , hogy esni fog e , de én hírtelen rosszul lettem. Hogy kérdezhet ilyet, még mindig nem fogta fel, hogy én semmi 18+ -osat nem fogok vele csinálni.

Le kelett nyelnem a kérdését mielőtt válaszolok. ...( miezmár)

-mi lett veled , te nem ilyen voltál, olyan ártatlan és aranyos voltál, most meg perverzebb gondolatokkal jössz elő, mint én?- mondom szomorúan. Tényleg hiányzik a cuki érintetlen Jiminie.

-igazából mindig is ilyen voltam , csak muszàj volt gyengének tetetnem magam , mert akkor mindent megkapok , mivel amilyen édes vagyok , nekem senki sem tud ellenálni. Talàn azt is mondhatnám erre, hogy két személyiségem van . Egy a tudatlan , a légynek se tudna ártani Jimin , amit Appáéknak mutatok és egy másik , amit neked mutatok, amikor meg akarlak szerezni.
Tudom , hogy bejön csak korlàtozni akarsz a kor különbséggel, mert félsz , hogy megvádolnak kiskorú megrontásával.
Pedig , ha látnád az érintetlen selymes bőröm , nem tudnád visszafogni magad.

-öhm, szerintem ezt nem több személyiségnek nevezik, csak szimplán nem mutatod meg a szüleidnek a valódi önmagad.

-shh az sokkal jobban hangzik.

-nem az egy betegség.

-kössz okostojás , rontzsd el a képzelet világomat.

Sóhajtva inkább rá hagyom a dolgot.

-figyelj Jimin , ha nem állsz le ezzel, akkor búcsut kell vennünk egymástól. Nem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban.
- fejezd be a próbálkozásod , mert ha nem engem többet nem látsz- erre megdöbben.

-ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? Legalább valami legyen köztünk!

-mi , hát..., hát , leszek a barátod..
-a pasim?-vág közbe.
-nem, a Friended , semmi romantikus kapcsolat. - sóhajtok nagyot a makacsságán.

Imádom őt, és annyival megkönnyítené a dolgom, ha várna még rám , utána azt tehetne velem ,amit csak akar.
Nem tetszik a rosszfiús éne , vagyis nem akarom , hogy tetszedjen , de mélyen belül a mocskos felem már rég az asztalra fektette volna és a testét kényeztetné. Khm...

-sajnálom, de előbb a munka , aztán a szerelem.-mondom, mire felcsillanak a szemei.

-óóó, Hyung még mindig az apámnál akarsz dolgozni?-kérdezi izgatottan

-igen, de miért? Holnap akartam beadni az önéletrajzom.

-talán azért , mert segíthetek neked , hogy bejuss oda és a legjobb , hogy nem kérek érte semmit.

-nem tudom, apád így sem bír engem , azt hinné kihasznállak és azért meg pláne nem vesz fel. Azt akarom, hogy a kemény munkám miatt vegyen fel. Akarjon egy jó munkaerőt-mondom határozottan és uwu felnőttesen. Büszke vagyok magamra. Ilyen mondatot összehozni.

-kééérlek, csak azt akarom, hogy melettem légy , amúgy is mostmár visszajövök , mert Hongjoong eomma is haza költözik, plusz , ha nem bír , így se úgy se venne fel, ha meg hisztizek neki , akkor 100% , hogy belemegy-villantja ki fogait. Baszki igaza van. Utálom ,hogy igaza van. Miért van igaza?

-fenébe - nem kéne , de...

-benne vagyok. Tégy amit akarsz , segíts nekem.

Úgy érzem, mintha egy csapdába kerültem volna. Nem is , bolond fejjel , magam sétáltam bele.

MegszerezhetetlenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora