aw so cute🥰

842 37 16
                                    

Másnap ismét a pékségbe mentem, hogy láthassam a fiút, de amikor odaértem ő nem volt sehol.
Már tervezgettem hol lehetnék öngyilkos, hova vezessen utolsó utam?
Viszont mikor sebesen elhagytam volna a helyet , valami nekem csapódott, nem volt fájdalmas nekem , de a másiknak az lehetett, mert a földön végezte.

-ne haragudj , nem figyeltem-nyújtom kezem az áldozatomnak, de mikor felnéz rám a lélegzetem is eláll

-ne haragudj , nem figyeltem-nyújtom kezem az áldozatomnak, de mikor felnéz rám a lélegzetem is eláll

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Óh, bazdmeg ez a kis cukorfalatom, olyan imádnivaló. Köszönöm Istenem , hogy elhoztad nekem, így nem kell öngyilkosnak lennem.

Olyan 150centi lehet , ami nagyon pici az én 180 centimhez képest. Haja enyhén be van göndörödve, egy rövid nadrág van rajta, ami hagyja látszatni finom , hófehér bőrét, és végül egy sárga színű póló. Ah, tetőtől talpig aranyosság.

-én sajnálom uram, én siettem és figyelmetlen voltam-teszi bele pici mancsát enyémbe. Uram? Azt mondta uram , hmm lennék az ura , de biztos nem így értette, hanem azt hiszi öreg vagyok? Bassza meg , egy vén fasz vagyok neki!!

Mélyen elnyomom hülye gondolataim és felsegítem.

-megütötted magad?-kérdezem miután felállt és leporolta magát, áh pedig tovább akartam fogni a kezét.

-nem, jól vagyok-mosolyog rám édesem. Jaj te jó ég , szívem majd leszakad, talán mégis meghalok máma. Túl sok a cukisága.

-örülök neki kedves......-hagyok egy kis szünetet, hogy megtudjam a nevét , de nem esik le neki, csak bámul rám értetlenűl
-hogy hívnak?

-ja, Jimin vagyok-még a neve is aranyos , ez beszarás.

-khm , én Jungkook vagyok.
Mit szólnál , ha meghívnálak egy sütire?-veszem fel sármos énem, hogy ne mondjon nemet.

-nem kell köszönöm-ellenkezik, de ne aggódj bébi ,tőlem nem szabadulsz.

-dehogynem , láttam aminap, hogy szeretnél enni valamit a pékségből, de miért nem veszel semmit?-vonom fel jobb szemöldököm. Általában ez is bejön a csajoknál no meg a többi meleg pajtimnak.

-én..nem azért , mert éhes vagyok vagy valami, csak érdekel mik vannak -hajtja le a buksiját. Áh biztosan elpirult.

-akkor veszek neked valamit. Gyere-biztosan csak nincs pénze , azért nem szokott vásárolni, de Jungkook bácsi megvesz neked mindent.

Megragadom kezét és elkezdem húzni a sütizőbe.

-nem kell, nem vagyok éhes-ellenkezik.

-csak egy valamit -ragaszkodom hozzá, hogy velem jöjjön, de nagyon nem akarja , ezért muszáj vagyok felkapni és bevinni az üzletbe. Meg persze ki is használom, hogy megérinthetem, így nem vagyok rest végig simítani bőrén.

Durcisan tekint rám , emiatt megsem szólal, így muszáj vagyok kérni én valamit , majd mikor fizetek kimegyünk és leültetem az egyik asztalhoz.

MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now