3 weeks later

503 29 0
                                    

3 héttel később : 😃

Jelenlegi helyzetem határozottan jobb , mint volt , legalább is az első héthez képest.

Ugyebár Jimin elintézett az apjánál, és tényleg a cégnél kötöttem ki , csak hát nem jelezte felé, hogy a személy akit fel kéne venni, az én vagyok ,szóval amikor meglátott nem nagyon örült nekem , majdhogynem vérben forogtak a szemei, nem tudom mit ártottam neki, de ha ő így érzi jól magát, ha utál akkor nem tudok mit tenni.

Csak hát nagyon megszopatott. Első munkanapomon , több dolgot sózott rám , mint másra, mert több kezdő volt, nem csak én. Láttam ám.
Szinte mindent velem végeztetett el, csakhogy kikészítsen , de nem jött össze mert még mindig itt vagyok. Nem baszol ki velem Mr.

3 hét után megszoktam a sok melót , így már tudom kezelni, csak rohadt fárasztó.

Több dologban is utazik és nekem ezeket kell elkönyvelnem , vagyis több részlegből áll ez a hatalmas cég és legalább 3 részlegnek én kezelem az adás -vétél , kapcsolatosan mindent. Pedig nem az én dolgom lenne . Én a Helységek felvásárlásával foglalkozom, ahol felújítják , majd drágábban eladják , ha a főnök nem akar csinálni belőle valami éttermet , kisboltot vagy egyebet.

Mondom én mindenben benne van , azért olyan híres és sikeres . Mindig van szükség emberekre és a fizetés is jó.

És vajon Jimin egyszer átveszi a cég vezetését?

Szegény a csöpp testével nem bírná ki , ráadásul olyan külsővel sem rendelkezik , ami tiszteletet parancsoló, ő olyan aranyos plusz egy kicsit perverz , ha megjelenne egy céges bálon , mint főnök , kinevetnék.

....

Még fizetésem nincs , de már alig várom. Ajánlom , hogy annyit kapjak , hogy egy Villába tudjak költözni Channal.

Ennél nem megyek lejebb.

MegszerezhetetlenМесто, где живут истории. Откройте их для себя