-szia Jungkook
-szia , ki vagy?
-mi? Ne mond már, hogy nem emlékszel rám? Egy szakra jártunk az egyetemen , és majdnem egymás melett ültünk , te egy padsorral lejebb én pedig feletted- mosolyog rám a furcsa lány.
Nem ismerem és nem is akarom , meleg vagyok , vagyis Jimin buzi vagyok.-haa, hát nem rémlik és nem igazán érdekel megmondom őszintén.
-most miért vagy ekkora köcsög, én csak beszélgetni akarok veled.
-most is beszélünk- felhúzom a szemöldököm
-de nem úgy . Nem akarsz mondjuk eljönni velem randizni?
-nem , nincs kedvem hozzá és hozzád sem.
-akkor rohadj meg egyedül- hisztizik be a kiscsaj.
-éppen azon vagyok csak megzavartál-nézegetem körmeimet , hú le kéne vágni.
-köcsög- majd elviharzik, még intek neki , hogy bye.
Végre elment, már majdnem megfulladtam a tömény parfümjétől.
Milyen furcsa emberek vannak erre.?Ja és , hogy hol is történt ez a fucsa beszélgetés?
Hát Jiminék háza előtt. Mára sikerült kapjak egy szabad napot és éppen Jiminre várok , hogy elmenjünk a régi törszhelyünkre , a pékségbe.
Ez egy randi lesz , azt hiszem, de neki ezt nem kell tudnia, shhh.....Oh itt is jön az én angyalom..
-szia Hyung- köszön a drága és még egy arcra puszival is megsózza.
-szia, mehetünk?- bólint , és lassan kezét enyémbe csúsztatja amit hagyok neki ,és látszik rajta mennyire örül neki.
Átmegyünk a sikátoron és hamar a pékségbe érünk. Illedelmesen előre engedem a csöppséget és keres egy helyet.
Veszek neki és magamnak is valami sütit meg egy kávét is kérek. Reggel korán keltem, hogy időben beérjek a városba, szóval szükségem van rá.-Hyung , valami fontosról szeretnék beszélni veled.
Képzeld apáék azt akarják, hogy gyere el és vacsorázz nálunk- mosolyog őszintén. Baszki , baszki , ez biztos valami csapda. Jaj Jiminie ne nézz ilyen édesen , mert akkor kénytelen leszek nemet mondani.
A szülei engem, vacsorára?
Lehetetlen.-hát ez nagyon meglepett, nem hiszem hogy jó ötlet , ha én munkán kívül elmegyek. Ők engem ki nem állhatnak.- pláne, hogy láttam őket majdnem szeretkezni.
-jaj dehogy is, akkor nem hívtak volna. Amúgy is ők találták ki nem én , szóval biztos meg akarnak ismerni.
-hát az fasza.
-naa ,én is ott leszek, szóval megnyugodhatsz.- jaj de jó nekem , hogy majd egy 16 éves fog megvédeni.
-legyen - ezt még nagyon megbánom.
A mosolya boldoggá tesz.🥰
ESTÁS LEYENDO
Megszerezhetetlen
RomanceNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...