Jungkook :
-várjunk egy kicsit , hadd fogjam fel ... szóval te megint elhagysz engem?! Miért? Valami rosszat tettem vagy örökre itt akarsz hagyni, ugye a multkori vacsora miatt, apud akarja így ,mi?- vonom kérdőre Jimint , miután azzal jön nekem , hogy megint elmegy, ráadásul most Angliába. Az kurvára messze van ám töllem!!
-Hyung semmi ilyen nincs, ne kérdezgess annyit , mert nincs rá semmi okom , csak szeretnék kint tanulni , hisz van rá lehetőségem .Akkor miért hagynám ki. -mondja a picim , ami szíven ütött , de azért mert igaza van . Hírtelen olyan felnőttes lett , ami miatt már most elcipelném magamhoz és megrontanám, de nem mondhatom el neki , mert bele menne.
Ha azt mondom nem mehet , akkor is itt hagyna , nincs beleszólásom.
Szeretem őt és nyílván hagyni fogom, hogy azt tegyen az életével amit akar , csak megint elvisz egy darabkát a szívemből, ahányszor külön vagyunk.
Nem akarom bevallani, de tudom , hogy nekem is jobb lesz így.
-Hyung ne légy szomorú, legalább tudsz a munkára fókuszálni, a bátyáddal elköltözhettek és jobb körülmények között élhettek majd, és amúgy is velem nem sok mindent tudnál kezdeni , ha itt lennék nem tudnál tisztán gondolkodni , ahogy most én sem a közeledbe , ézért jót fog tenni neked és nekem is a különlét- mosolyodik el fájdalmasan, nekem meg az állam majdnem a Pékség koszos cipőnyomos padlóját súrolja.
Milyen okos ez a gyerek, még egy úgy Jimint ismerek meg.Jéé, tényleg több személyisége lehet, látnia kéne egy Pszichológusnak, azt hiszem ez Skizofréniára utal.
(Javítskihanemígyvan)-öhm , igazad van pici. Akkor megint könnyes búcsút kell vennünk. -oh pici bogyóm.
-hát nem muszáj sírni , de igen .
De azt ne felejtsd el , hogy szeretlek Hyungie-küld egy puszit a mancsaival.Baszki.....de cuki
YOU ARE READING
Megszerezhetetlen
RomanceNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...