Dinner with parents✨😳

477 30 0
                                    

Íroi szemszög:

Oké, minden oké . Jungkook a helyszínem van és Jimint várja , hogy felkisérje a lakásukba.
Még virágot is vett a fiúnak , mert úgy tartja az illem. Egyik lábáról a másikra helyezi a súlyát , többször megnézi nem e kifogásolható a külseje , izgult , hogy minden jol fog e menni.

Jimin boldogan bukkant fel a hatalmas épület ajtaja mögül és a lépcsőről leszaladva , 4 fokot kihagyva ugrott a sima talajra, majd Jungkookot egy öleléssel köszöntötte.

Az idősebb átnyujtotta a vörös rózsa csokrot , ami kicsit sok volt , mert amikor Jimin a kezébe vette eltünt a feje is az apró termete miatt, a Hyungja kuncogva vissza vette tőle és így ő cipelte tovább.

-Hyung tudom , hogy izgulsz, de én kordában tartom a szüleimet, neked meg nem kell tenned semmit csak bólogass és válaszolj, de azt ne mond el milyen vagyok- az idősebb nem tudta eldönteni , hogy most biztatják vagy fenyegetik , de határozottan nem lett nyugodt ettől a mondattól.
-jó-lenyelve izgalmát válaszolt , majd előreengedte a ház lakóját a liftben .
Jiminék az irodák felett laknak a legutolsó emeleten , vagyis jó magason, ahol nem lehet az ablakon elmenekülni, ........sajnos.

.....

-üdv ismét Jeon Jungkook , örülünk , hogy újra látunk-köszönti a fiút a ház ura .óóó nem Mr. Mindig ideges , hanem a ház "asszonya" aki még azt a goromba személyt is uralja akitől mindenki fél, Kim Hongjoong és hangjából hallatszódott az irónia. Viszont ettől valamiért nem ijedt meg Jungkook , hanem magába kuncogott is, nem tudja miért , de valamiféle kiváncsiság vette őt körül, az idegessége hírtelen elszállt és úgy érezte őszintén válaszolhat és viselkedhet.

-ugyan a Jungkook is megteszi- majd Mr.Parkhoz ment kezet fogni. Direkt hagyta figyelmen kívül a másikat , játszani akart.

-remélem vacsora után dolgod van?-kérdezte szúrós szemmel a főnök.
-nem ráérek egész este- mosolygott édesen a kis alkalmazott

 -nem ráérek egész este- mosolygott édesen a kis alkalmazott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

hát kinek ne lágyulna meg tőle a szive?
Ja , igen Mr.morcinak , őt csak a fia mosolya hatja meg , de megsúgom , hogy majdnem felfelé görbült a szája a fekete hajú miatt, de tartania kell magát a szerepéhez.

-khm , mindegy , együnk

-persze uram

Ezután a hatalmas asztalhoz ültek . Jimin nyilván Jungkook melett , Seonghwa az asztalfőnél melette pedig kedvese .

-appa , ugye Hyung milyen jól néz ki ma és , hogy milyen férfias , akár lehetne a jobb kezed is !! Van benne karizma vagy hogy mondják , olyan tud lenni , mint te amikor mérges , tud fegyelmezni , és van mikor...-Jimin nem tudta befejezni, mert Jungkook kínosan elmosolyodva befogta a száját, szégyelte magát, hogy miket beszél ez a törpe , gondolta .

MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now