Memories❤️

450 30 3
                                    

Jimin szemszög:

Miután bejöttem a szobámba , nem sokkal később Eomma jött , hogy megvigasztaljon, pedig nem is vagyok letörve , nincs szükségem a babusgatásra . De mit csinál , úgy ringat a karjában , mintha el akarna altatni. Még mindig babának tartanak , és ez nem tetszik , de azt , hogy megölel talán egy kicsit jól esik.

Tényleg jól vagyok , csak azt hittem ma valahogy másabb lesz a hangulat , Jungkook Hyung is sokat mesél arról, hogy Appa , hogy bánik vele a munkában és azt reméltem , ha én is itt vagyok félre teszi a gorombaságát, de nem tette.

Most nem akarom őt rossznak beállítani , de hyung nem tett soha semmi rosszat , tudom , meg mindig segített nekem és még megrontani sem akar -ami baj, mert nekem tetszene- határozottan jó fiú , tényleg nem értem Appát miért zavarja.

Vajom Eommáék , hogy találkoztak egymással, mert szerintem a mi történetünk aranyos részben , másrészt pedig szomorú, hogy nem akar végre maga alá fektetni. Khm....

-Eomma ?

-hmm

-ti hogy találkoztatok Appával?-kérdezem kiváncsian felnézve rá, mire az eddig csukva tartott szemét kinyitja és mosolyogva néz rám. Nagyon szép ő is , összeillenek Apával.

-ó hát ez egy nagyon jó történet , örülök, hogy megkérdezted. Hol is kezdjem,..ó tudom , öhm
Szóval amikor egyetemre jártunk akkor találkoztunk, de ő nem abba járt amelyikbe én , de erre még visszatérek.
Elsőnek az egyik bárban találkoztunk , ahol pár haverral elmentünk iszogatni , már akkoriban is sokszor volt feszült, az egyik barátom ismerte az ő barátját és elhívták őt is lazulni egy kicsit , én pedig mikor elsőnek megláttam egyből arra gondoltam, hogy olyan , mint Bambi , nagyon aranyos volt. De!- emelte fel hangját-nem igazán érdeketek a puhány srácok , így nem akartam közel kerülni hozzá, de aztán mégis mellé ültettek. Aztán mikor kellően leitattam , feloldódott, onnantól többet szólalt meg és vicces dolgokat mesélt .
Azután mutatott nekem valamit , ami nagyon tetszett-előveszi a telefonját és a képek közt keresgél. -Sok a Jimin baba kép, a Jimin ovis-majd megtalálja ami keresett-

 -Sok a Jimin baba kép, a Jimin ovis-majd megtalálja ami keresett-

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-ezaz, ekkor tudtam meg , hogy ő az igazi.

-onnan , hogy vicces?

Egy kis szünetet tartva megszólal- igen , igen ekkor jöttem rá , hogy szeretem a vicceit-bólogat kicsit zavartan. Magamba kuncogok rajta, Eomma nagyon aranyos és nehezen tud hazudni. Nyílván tudom , hogy a nagy szája miatt kezdett el érdeklődni Appa iránt, amibe belefér más is a poharon kívül.

-folytasd méég- kérlelem , hisz tényleg érdekel , milyen volt a multjuk , amikor még én nem voltam a képbe.

-igen ,akkor utána  meghívtam külön is , máskor , hogy csak mi ketten legyünk vagyis randira hívtam ,
Igent mondott, de amúgy látszott rajta, hogy tetszem neki...-  hogy? - szólok közbe

-hát az apró gesztusok , amikor közel hajoltam hozzá vagy amikor összeérintettük az ujjainkat ő mindig elhúzódott és piros árnyalatot vett fel az arca vagy többször sunyiban rám nézett, de mindet észrevettem, olyan átlátszó volt.-
-de aranyos

-igen , imádnivaló volt...
A randink az csodálatos volt , elmentünk egy étterembe, ahol a pincér véletlenül leöntötte a fehér ingjét vörög borral , mire úgy kiakadt , hogy előjött a férfias énje, bevallom akkor egy kicsit megijedtem , mert nem tudtam képes rá, most meg a közelmbe is alig mosolyog, de mindegy is , akkor az ebédet elszurták , de vígasztalásképp vett fagyit és felmentünk hozzá, és ....összebujva ..ettünk..fagyit. A legjobb randi. Végül pedig , suli után mindig elém jött és együtt csináltunk mindent- a fagyis történet nehezen született meg , de tudom én mást is csináltak akkor. Milyen igazságtalan , ők már második találkozáskor lefeküdtek én meg várhatok négy évet. Pff , de attól még nagyon tetszett a szüleim története.
Szeretem őket és örülök, hogy örökbe fogadtak . Viszont tényleg zavar az, hogy Appa mindig mérges valamiért.
Megoldást kell találnom.

-szeretlek Eomma.

-én is szeretlek Minnie.

MegszerezhetetlenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora