Jungkook szemszög:
Miután Jimin lenyugodott elengedtem és hóna aljánál fogva felemelem és az ölembe ültetem , amit a gyengesége miatt hagy nekem.
Imádom azt az érzést amikor nem tud nekem ellenálni, vagyis bármit teszek még egyszer sem , -najó egyszer-kétszer-de akkor sem ereje teljéből akart távol tartani magától. A gyenge kezeivel nem is tud eltolni.Magyarán bármit teszek , nem képes elhagyni engem . Tudom beteg a mi kapcsolatunk .
4 év után is egymást kergetjük , holott az idő és a távolság is köztünk állt , arról nem is beszélve, hogy úgy szerettünk egymásba -vagy inkább azt kéne mondanom, hogy kötődtünk egymáshoz- hogy elsőnek 3 napot töltöttünk együtt közösen és utána elhagyott engem két évre.
Majd felbukkant új külsővel, amivel a ketyegőmet megőrjítette, felforgatta a magánéletem , de segített is nekem, mert munkát adott. Holott még csak 16 éves volt , és különös , hogy nem múltak el az irántam való érzései. Pedig a gyerekek hamar megunnak dolgokat.Minket tényleg egymásnak teremtettek.
Én vagyok a szemét mert kihasználom vagy ő a buta amiért hagyja is nekem?
....
Utál mégis az ölemben ül és nyakam köré fonja szorosan a karjait és hagyja, hogy a hátát simogassam.
-Jiminie hogy is van ez , nem azt mondtad , hogy utálsz?
-de , nagyon is utállak-suttogja a fülembe, amitől libabőrös leszek. Megőrjít a céltalan cselekedeteivel.
-nézz rám , kérlek
-minek?- kérdez vissza flegmán
-csak kérlek-lassan elengedve nyakam , a pólómat fogja meg és beletörli a taknyát és a könnyeit, majd végre rám néz.
Rámosolygok és elkapom arcát egyik kezemmel , úgy , hogy csücsörítsen , és megcsókolom. A meglepettségtől egyenletlenűl lélegez , ezért elválok, majd fokozatosan érintem ajkait, szusszant egyet és mostmár normálisan visszacsókol. Határozottan jobb lett 2 év után , később megkérdezem honnan talunt meg csókolózni.
Elválok tőle és letörlöm könnyeit.
-ne sírj baba- puszilok homlokára.
-miért?-kérdezi , de nem válaszolok neki. Fejét mellkasomra nyomom , ahova az előbb belekente a nedvét és a tincseit kezdem el birizgálni.
Imádom és mennyire fog ezek után szeretni engem...
-hazudtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megszerezhetetlen
RomansaNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...