Something 🦋

475 27 0
                                    

Írói szemszög:

Végre eljött a várva várt vacsora ideje , csak ezt a főszereplőnk Jungkook nagyon nem várta , hisz ki akarna egy vacsorán egész végig kellemetlen közérzetben végig ülni. Olyankor a gyomrod is összeszükűl, így alig bírsz enni, de egy ebédre azért hívnak , mi másért? Vicces , de a lényeg , hogy érdekes legyen a történet, szóval muszáj volt ezt kitalálni , de még lesz jobb is....
.......
Jungkook sok imát elkántált , hogy védje a munkáját , ne rugják ki , ha esetleg olyat szól , ami nem tetszik a főnökének. Félt , hogy újra elveszítheti azt akit szeret, ha nem viselkedik illedelmesen a szülők előtt, szóval imádkozott, hogy minden jól menjen.
.....
Szépen kiöltözött , már unta a mindennapos öltöny viselést , de úgy érezte ezen a napon is ezt kell viselnie. Nem akart meglepetést okozni azzal, hogy szaggatott nadrágot és rövid polót vesz fel, mert álltalában mindig könnyed ruhákat visel a kevés szabadidejében , kivéve amikor hideg van , akkor csak fekete pulcsit hord a poló fölé, nem szeret fázni és azt sem , ha melege van. Nem akarta , hogy a tetkója , amit mai napig nem bánt meg , -hogy megcsinálta- kilátszódjon , mert akkor rossz következtetést vonnának le , de szerette , hogy magán viselheti a szenvedélyét .  Egy igéretet varratott magára , amit akkor csinált , mikor maga alatt volt , úgy érezte, hogy nincs értelme annak , ha ő életben van , neki nincs haszna , de nem adta fel , mert nem akart a világ ellen veszíteni , nem akarta , hogy a világ kitaszítsa , mert igenis van helye benne, ahogy mindenki másnak, ezért megigérte , hogy nem dobja félre magát és erre a tetoválás mindig emlékesztetni fogja . Örökké.  Ez a karján foglal helyet.
.....

Jimin viszont nagyon várta a találkozót és ezt nem is tagadta , tudta , hogy a Hyungja nem fog neki ellenállni , de a biztonság kedvéért bevettette a báját , amit a szüleinél is alkalmazott. Ezzel pedig el is árulok egy titkot .,
..
Nem Mr. Park  talállta ki ezt a "hülyeséget" , mert ő így fogalmazott, de Jimin mindenre képes , az ujjai köré csavar mindenkit , ami nagy előnye.
Így született  a vacsora ötlete.
....
A két férfi húzta a száját , Seonghwa azért , mert tagathatatlanul utálja  szegény fekete hajú   herceget , pedig csak annyit követett el ellene, hogy beleszeretett a fiatal fiába. Ekkora nagy bűn?
Hongjoongnak pedig az szúrta a szemét , hogy visszabeszélt neki , amit még a férjétől sem tűr, furcsa egy páros, de tökéletesek együtt.

....
Jimin remélte, talán ezzel a kis tervével , kibékítheti a két félt , és majd ők négyesben nevetgélnek , milyen kis hiszékeny, annyira aranyos és ártatlan lelke van , vagyis lenne , ha nem használná ki , hogy annyira édes.
....
Szóval jól összekavarjuk ezeket a különböző személyiségeket és egy asztalhoz ültetjük őket , aztán jöhet a móka...
.
.
.
.
.
.

~🦋~

(Igazából a tetoválás Jimin Promise című dalából való , arra gondoltam . És azért írtam le, mert akartam és igazából ezt én viselem csak az oldalamon van, Jungkooknak viszont muszáj volt átraknom a karjára ,mert az oldalát nem fogja mutogatni😉🥰). 😳😳😳

MegszerezhetetlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang