You Son of a b*tch

473 24 0
                                    

Jungkook :

-mi az , hogy te összeszedtél valakit , míg én nem voltam itt , te szemét- akad ki a kis Jiminie , olyan cuki akkor is mikor mérges.
-kiverem belőled a szart is te áruló- és a szavai mellé meg ajándékoz egy csípős pofonnal is.
Ennek ellenére nem tudok mást csinálni , csak magamhoz rántom és újra megölelem.
Ellenkezik , szipog is , gondolom sírni fog.
Beteg , ha még ez is tetszik?

-miért ölelgetsz , ha van valakid? Nem értelek , mi bajod van ....... szólalj már meg Jungkook- ejti ki nevem formalitás nélkül.

-hékás Minnie , úgy elszaladtál , azt hittem megsem találunk , de hogy ekkora drámát csaptatok mindenki rátok figyel . Mi történt?- elénk érkeznek Jimin "anyukája" és a barátja.
Majd elengedem inkább , mire ellök magától, hogy meszebb legyen tőlem.

-ash , a táblácskát miért dobtad el , rajta van a nevem- a fiú , aki velük utazott felveszi a táblát és megtörölgeti. Szerintem bolond , mert én az ő nevét nem láttam rajta.

-mi az Jiminie?-kérdez rá , miután észrevette.-óó, te sírsz ,-letörli kezeivel az ÉN ismétlen az ÉN Jiminem arcát , hogy merte megfogni!!
Nem tetszésem kimutatom és elcsapom kezét , majd a kisebbik is ezt teszi az enyémmel.

-te ne érj hozzám és Tete nincs semmi baj-mosolyog rá aranyosan .

-Minnie biztos ...
-igen Eomma , minden oké ,csak húzzunk el innen.

-öhm igen , ödvözlöm önt újra itt és téged is te fura gyerek- meghajolok az idősebb előtt és kezet nyújtok a másiknak , Jimin csak mérges szemekkel mered rám.

Na , na , nem én tehetek arról, hogy rám sóztak valakit ...

....
Úton a kocsiban , alig szólalt meg a csöppségem , pedig direkt mellém ültettem, néha meg a fura fiú-ez már rajta marad-az arcomba akart nyomni gumimacikat . Nem vagyunk mi jóban , hogy dolgokat dugdosson a számba.
Ja , és kiderült , hogy V -nek is szokták hívni , mert szokása ezt mutatni mikor fotózkodik.
Igaz, könyebb is megjegyezni.

.....
Otthon vagyis Mr. Park otthonában ünnepi party volt, ahogy az "asszony " kérte és a főnők mosolyal fogadta a családját , aminek én is örültem , már régóta viselkedik normálisan és nem befásultan . Jobban birom ezt az oldalát, bár nem mintha a másikat imádtam volna.

....

-majd beszélhetnénk- óvatosan a picurom mellé űlök és megsimítom karját, de elrántja azt.- hadd magyarázzam meg.

-Tete gyere , megmutatom neked a város szépségeit. -figyelmen kívül hagy és a kis vakarcs egyből ide is jön mihelys meghalotta a nevét.

-nem hiszem , hogy nálad szebbet tudnál mutatni-vigyorodik el , mire a másik el is pirul.

-de bolond vagy

-ugyan , ez az igazság, nem igaz Jungkook?

-De, de már meg bocsáss , de én idősebb vagyok nálad és nem engedtem meg , hogy Jungkooknak hívj.

-De Jimin sem , mégis mindig így hívott téged.

-mi?

-igen , Jungkook így Jungkook úgy , mindig a te neved nyögte....

-Tae mostmár fogd be- csitítsa el mancsaival a fiú barátja , én pedig felmosom a padlót az álammal.

-mit vágsz ilyen fejet, azt hitted én is várni fogok rád, így már kvittek vagyunk.

Hűha, most Jimin-shi nagyon felidegesítettél.

Megragadom a karját és elrántom a másiktól , a Tea gyereket pedig gallérjánál megszorongatom.

-hogy merted- sziszegem fogaim közt

-de , de én nem...

-nem érdekel a magyarázatod , itt helyben verlek el.

-De én nem , könyörgöm ne bánts- könnybe lábadt bambi szemekkel néz rám és próbálja lefeszíteni magáról a kezem.
Jimin kiszabadul a szorításomból és ő is másik kezemet ragadja meg.

-fejezd már be! Mi a faszom van veled.

-hadd mondjam már el-ordít a fogságban lévő, mire engedek szorításomon.

-én nem csináltam vele semmit!! Jimin elégítette ki saját magát mikor rád gondolt én csak meghalottam , mert nem hangszigetelt a fürdő- mondata végén a csomó ami a szívemre tekeredett kioldódik. Elengedem .

Jimin vér vörös arcal elsétálni készül, de nem hagyom , felkapom és a vállamra dobom.

Azt hiszem van mit megbeszélnünk , mostmár tényleg.

-bocsi Tae gyerek-intek neki.

-ugyan , jó szorakozást...

....

Egyébként ennek a perverz angyalkának a szülei is rég elvonultak kielégíteni egymást. Lehet nekünk is azt kéne , de inkább a fenekelést választom ,hogy én kielégüljek.

 Lehet nekünk is azt kéne , de inkább a fenekelést választom ,hogy én kielégüljek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MegszerezhetetlenWhere stories live. Discover now