Ismét 2 év elteltével:
Jungkook szemszög:
Mai napig keményen dolgozva elértem a céljaimat , meg amit megbeszéltünk Jiminnel.
A bátyámmal a belvárosba költöztünk , egy kisebb két személyes lakást vettünk és tudom , hogy az én fizetésemből és Chanyeoléból egy nagyobbat is vehettünk volna , de úgy döntöttünk félre teszünk pénzt másra is , mondjuk , ha megszorításba ütközünk vagy felmond valamelyikünk vagy ilyesmi , szóval ház vásárlásnál spóroltunk , de a város központjába elég drágák az árak , de -ez a kis otthon pont jó árban volt-pont elég kettőnknek.Mr. Park helyettese lettem , mert ugye a kedvese elment az én bébimmel , és ő volt itt a főnök helyettes. Azt kell mondjam ez a távolság jót tett a főnöknek , mert hogy amióta az "asszonyok" nincsenek a képben , nyugodtan elbeszélgetünk egymással , emiatt Mr. Morci rájött , hogy tök jó fej vagyok és jó haverok lettünk , ha szabad ezt mondanom.
Nem néz rám csúnyán , ha Jiminről van szó, talán megmerem azt is kockáztatni , hogy egyszer elkérem tőle a fia kezét....Jiminie , ó a drágaságom betartotta az igéretét és tényleg tudtunk kommunikálni egymással csak sajnos nagy ritkán , de számomra az is elég volt , hisz tudtam jól van , így nem is aggódtam. Volt hogy 4 hónap is kimaradt , de annál több nem , megjátszottuk az 1,2,3 hónap kihagyásokat is .
Úgy , hogy mi van köztünk , arról soha nem beszéltünk , apróságokról , mondjuk ott milyen az idő , ja és én buta azt elfelejtettem említeni, hogy 8 óra eltolódás van . Én akkor felszek amikor ő felkel , szóval néha fenn maradtam egy rödid beszélgetésre , mert szerettem azonnal válaszolni neki.
Lett egy barátja is , aki szintén Koreai és ösztöndíjjal jutott be a suliba . Nem tudom milyen iskola ez , de elit lehet , mert sokba kerűl és csak egy középsuli , ahol szigorúan csak emelt színten érettségizhetsz.(Nem tudom hogy vannak az angol iskolák , ezt csak én találtam ki , vagy ki tudja lehet tényleg van ilyen , de nagy hülyeség ,de nem szándékozok utána nézni🤗)
Kaptam képes üzeneteket , ahol megmutatta a nevezetességeket vagy magáról nagyon cuki bepózolós képeket , tudja , hogy azok a gyengéim.
Az utólsó üzenet amit kaptam , hogy már a repülőn ül.És hozza magával a barátját is , sajnos.
Fekete hajjal pózól mostmár, nem mondom nem aranyos , mert valami csoda folytán mindenhogy csodálatosan néz ki , de nekem még mindig a szőke angyal a nyerő.
Így egy kicsit vadabb, de határozottan jól áll neki, no meg a korához is illik.
Felnőtt az én pici selymes bőrű perverz angyalkám.Még van egy órám az érkezéséig , mert én megyek érte , meg ez volt a feladatom is . A főnök engem küldött érte, de nem azért mert ő nem akart meg ilyenek , csak a párja követelte , hogy ünnepelve fogadja a családját , szóval most ki kell díszítenie a házat.
Én pedig hármójukért megyek.......
Már itt vagyok egy táblával a kezembe , amire díszesen rávan írva , hogy "Minmin" "Hongie"
És egy "V" a v nem tudom minek oda , lehet egy béke jel.
De amúgy nem mintha nem láttak volna még , ugyanúgy nézek ki , de lehet , ha egy táblát tartok rajta a nevükkel jobban kiszurnak.Ah ,és már látom is az apró lábait , hogy sebesen trapolva nézeget jobbra , ballra.
Egyemmeg az alacsony termetét, -mert amúgy nem sokat nőtt-ahogy engem keres.Nem várrva meg még megtalál felé szaladok.
Hamarabb nem vett ésszre ,csak amikor már előtte vagyok , így megugrik mikor a karjaimba vonom. Szorosan ölelem és olyan érzésem van mintha haza tértem volna pedig nem én mentem el Angliába 2 évre.-Hyung elég lesz , megfulladok.-ütögeti meg vállam , hogy elengedjem. Olyan rég hallottam a szájából a Hyung szócskát , ash , de imádom.
24 éves létemre alig tudom kontrollálni magam .-oké , oké csak még egy kicsit- elemelem lábait a talajtól , hogy ne kelljen begörnyednem , mert ebben a korban már fáradnak a csontjaim.
Mikor elégnek érzem az ölelkedést , visszahelyezem a talajra.Visszakaptam a szívem széthullott darabkáit.
-szia-köszöntöm boldogan
-szia - köszön vissza színtúgy.
-Hyung én is köszönthetlek téged valamivel?-kérdezi tök ártatlanul.
-igen-mondom semmit sem sejtve.
Majd válaszom után megragadja tarkóm az egyik kezével közelebb von magához csókra készülve , de eltolom ajkait mutató ujjammal.-ezzel nem köszönthetsz Jimin . Kapcsolatban vagyok valakivel- szemei tágra nyílnak és hírtelen lesápad .
Azt hiszem ezt nem említettem.
YOU ARE READING
Megszerezhetetlen
RomanceNem fogok lefeküdni veled értsd meg...... Legalábbis addig még nagykorú nem leszel.- füzöm hozzá az utolsó mondatot kicsit halkabban. -ash , de Hyung ,...mindegy. Megértettem, de akkor mi leszel nekem? ❤️ Ez egy Jikook fanfiction lesz, csak nyomokba...