Felix bütün her şeyi kameraya aldıktan sonra kapattı. "Güzel bir anı olacak." Chan başını Felixin omzuna yaslayıp ağlamaya başladı. Minho Chana baktı. "Sen niye ağlıyorsun?"
"Evlatlarım yakında evlenecek." Ağlamaya devam ederken Felix başını okşadı. "Ağlama ben de ağlayacağım şimdi." Jeongin ve Seungmin hariç hepsi ağlıyordu.Seungmin ağlayanlara baktı. "Salak mısınız, ağlaması gereken onlar siz niye ağlıyorsunuz?"
"Eşşek sıpaları." Chan ağlayarak ikisine hafifçe vurdu.nisan, 1973
"Gerçekten şuan evleniyoruz." Minho gülümseyerek başıyla onayladı.
Daha önceden ikisi çoktan nikahı yapmışlardı ama kasabanın durumlarından dolayı istedikleri gibi olmamıştı.
Kır çiçekleriyle dolu olan bir çöldelerdi.
Ikiside beyaz takım elbiseleri ile karşı karşıya duruyorlardı. Yanlarında büyük bir kiraz ağacı vardı fakat daha çiçekliydi.
Çiçekten yapılmış yüzüğü Jisung'un parmağına geçirdi ve hafifçe elini öptü. Jisungda onun parmağına aynı yüzükten geçirdi.
"Seni seviyorum."
"Ben de." Minho Jisung'un başına çiçekten yapılmış tacı koydu ve hafifçe dudaklarını dudaklarına koydu. Kiraz ağacındaki çiçekler dökülmeye başladı.Hyunjin bu sefer gerçekten ağlıyordu. Bezden peçetesine sümkürerek Felixin omzundan sarılarak başını yasladı. Felix belini eliyle sıvazladı. Diğer herkesinde ağladığını gördü. "Ahh, gerçekten mi?" Güldü.
Onlarda siyah takım elbise giymişlerdi.
"Çiçeği atayım mı!?" Jisung çocuklara seslendi. "At! Felixle biz tutacağız!" Changbin ellerini havaya kaldırdı.
"Atıyorum! Dövüşmeden yakalayın!" Arkasını dönüp fırlattı. Önüne döndüğünde gerçekten Felixle birlikte tutmuşlardı. Felix sevinçten zıpladı ve birbirlerine sarıldılar.
Seungmin kameraya aldıktan sonra kapattı ve göz yaşlarını sildi.
son
19.07.2021
--
fice veda konusmasi, evet, tekrar....bu fici yazma sebebim eski yillari cok sevmemden kaynaklaniyor
bir gun babamla 1960-70 teki fotograflarına bakiyordum ve birden bire boyle bir fic fikri geldi aklima
cok severek yazdigim bir fice daha yine veda etmek zorunda kaldim(((
umarim severek okumussunuzdur sevgililerim umarim baska bir ficte yollarimiz yine kesisir sizleri seviyorum iyi gunler33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
picture // minsung (1972)
Fanfictioneminim bu çiçekler şuanda seni kıskanıyor olmalılar, çünkü sen onlardan daha güzelsin sevgilim. [düz yazı, yan çift changlix, intihar girişimi, +14] tamamlandı-19072021