Profesor Longbottom a mafián Nott 1/2

109 20 15
                                    

Krátké upozornění na začátek, mohou se vyskytovat dvojsmysly a narážky, jež nejsou vhodné pro dětské oči. Znáte mě, žádné erotické scény napsat neumím, ale i tak je na moje poměry tato kapitola malinko šťavnatější, což je dost smutný vzhledem k tomu, že se tu vlastně nic nestane :D

A omlouvám se i z hlediska příběhu, tahle část možná nebude úplně úžasná, teprve se vzpamatovávám z těch podivných zážitků ze školy, takže to podle toho i vypadá :D Do příště se pokusím polepšit :D


Dnes výjimečně přeskočíme ranní balení Pansy a Harryho. Přeskočíme jejich věčné popichování a posměšky. Nedívejme se ani na jejich snídani ani na to, jak Pansy svírala hůlku v prstech trochu křečovitěji. Nečekejme ani na to, až si toho Harry všimne. Ne, dnes se podívejme rovnou někam jinam.

„Ty mi nevěříš?" rozječela se mladší sestra na tu starší, která před jejím křikem o krůček ustoupila. 

„Tobě ano, nevěřím Malfoyovi, v tom je rozdíl," odsekla jí Daphné a pohodila svými dokonale blond vlasy, co nepotřebovaly ani trochu přibarvit, aby byly takhle dokonalé. A dívka to věděla.

„Ale no tak dámy," začal se k nim opatrně blížit Blaise, ale když se na něj sestry nerudně otočily, zastavil se. 

„Sklapni, Blaisi!" vykřikly obě najednou, načež opět zabodly pohled do té druhé. 

„Dobrá, dobrá, já se jen snažil..." zvedl ruce nad hlavu chlapec a začal opatrně couvat. U tohohle být nemusel.

„Jak jsi mohla tomu idiotovi říct Dracovo jméno!" vřeštěla Astorie, neb se za svého medvídka hodlala bít jako drak. Trochu špatné přirovnání na obě strany, ale to Astorie neřešila. 

„Jsi ta nejhorší sestra," obvinila ji a Daphné zalapala po dechu možná až trochu afektovaně.

„Já? Kdo se tu chová jako povýšená kráva?" křičela na ni blondýna a rozhazovala rukama. 

„No já rozhodně ne!" vracela jí to Astorie, načež další argumenty nebyly rozumět přes ječení dvou bytostí, jež se měly nazývat něžnějším pohlavím.

„Copak neměl už Draco dost problémů?" vyjela na ni Astorie a Daphné vykročila bojovně vpřed. 

„Tak promiň, že se vůbec snažím Pansy pomoct. Neměla bys to dělat ty?" nemusela dodávat, že ji má přece raději. Astorie jí zabodla prst do hrudníku.

„Ještě jednou před tím kretén obviníš nějakého mého kamaráda a končím s tebou navždycky," vyhrožovala Astorie a Daphné se mohla pouze ušklíbat na všechny strany. 

„Pěkný kamarád. Asi tak stejný jako ty, když ses s ním vyspala hned ten večer, co byl na rande s Pansy," obvinila ji blondýnka.

„No to si asi špatně pamatuješ, protože přesně vím, kdo mi řekl, abych byla ve správnou chvíli na správném místě a ve správné poloze, sestřičko!" vyštěkla Astorie.

„Neměla jsi to brát tak doslova," bránila se Daphné. 

„A ty jsi mi to neměla radit."

„Že ses jí nakonec chtěla zbavit ty, aby ti už nelezla do tvého vztahu?" vztekala se zcela iracionálně Daphné. 

„Já? Děláš si legraci? Pansy u něj nikdy šanci neměla, není to žádná konkurence. A navíc je to moje kamarádka. Ale otázkou je, jestli i tvoje," obrátila to zase ve svůj prospěch Astorie.

„Nechcete si to jít vyřešit ven?" zeptal se skoro mile Blaise, protože tohle byl shodou okolností jeho byt. 

Astorie pozvedla jedno obočí, což její sestra neuměla. 

Temná odvahaKde žijí příběhy. Začni objevovat