43. 𝐊𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐀

193 23 20
                                    

"Ale jinak... doufám, že aspoň já to nezapomenu. Protože to by byla škoda," dodala jsem ještě a Siriusovi zazářily oči, když mi namísto odpovědi přistála malá pusa na čele.

Z pohledu Lily:

"Jamesi Fleamonte Pottere, okamžitě mi to vrať!" Zahučela jsem na to pako a naštvaně se zamračila.

"Nechce se mi," prohlásil s provokativním úsměvem a zvednul moje poznámky na OVCE ještě výš nad hlavu. Někdy byla moje výška nevýhodou.

"Jamesi, říkám to naposledy," zavrčela jsem a u toho mu co největší silou dupla na nohu. James okamžitě poznámky pustil a začal poskakovat po nezraněné noze.

"Jinak to nešlo," ušklíbla jsem se na něj a posbírala si svoje papíry, které mi několik posledních týdnů dělaly věrného společníka a neudělala jsem bez nich pomalu ani krok.

S nelibostí jsem si uvědomila, že na nás kouká několik párů očí a s hlasitým vzdychnutím jsem se rozešla dál chodbou. Zachvíli mě James kulhavě doběhnul a společně jsem zamířili k učebně lektvarů.

Možná si myslel, že když mi ty poznámky vezme, přestanu se učit. Což bych samozřejmě nepřestala.

Společně s ostatními našimi spolužáky z Nebelvíru a Mrzimoru jsme počkali, než nás Křiklan pustí do učebny a následně se nahrnuli dovnitř.

Já jsem zabrala stůl s Jamesem, Claire a Bonnie, protože jsme nutně potřebovali něco prodiskutovat.

Hodila jsem na Mag omluvný úsměv a pohodila hlavou směrem k Blackovi. Ta si vedle něj s protočením očí sedla a za pár chvil už se nacházeli uprostřed vášnivé konverzace. To byla část našeho -  mého a Bonnyino - plánu. Ostatní o něm ještě tak úplně neví a proto je s ním musím seznámit.

Když profesor začal hodinu, naklonila jsem se k Bonnie a nenápadně hlavou ukázala na Blacka s Magic, kteří zrovna krájeli přísady do lektvaru a něčemu se smáli. "Už by je to opravdu chtělo dát dohromady, co říkáš," zašeptala jsem tlumeně a Bonnie horečně přikývla.

"Máš pravdu. Hej Jamesi, pojď sem!" Otočila se k chytači a nenápadně pohodila hlavou. Dál jsme všichni tři dělali jakoby nic a připravovali své lektvary, ale u toho jsme začali ty dva diskutovat.

Zachvíli se k nám přidali i Remus s Tessou a my se ze všech sil snažili, aby to nevypadalo jako spiknutí. Několikrát jsem zachytila Magičin zmatený pohled a psychicky se připravila na smršť otázek, které přijdou jakmile lektvary skončí.

"Takže," spustila Bonnie, "všichni víme, že Mag se Siriusem by měli být spolu a navzájem po sobě nenapádně," ve vzduchu naznačila uvozovky, "jedou. Problém je v tom, že si to nedokážou přiznat a proto jsme tady MY. Musíme jim pomoct. Uděláme to pro jejich dobro," Mrzimorka se po nás důležitě rozhlédla a rozdrtila fazolky Dřímalky, aby je následně mohla přihodit do bublajícího kotlíku.

"Budeme se je snažit... Dostrkat k sobě. Při jakýkoliv příležitosti, kdy budou moct být spolu, se budeme snažit, aby spolu byli," prohlásila a nachvíli mi hrozně připomínala nějakého bojového generála. Občas nechápu, jaktože není v Nebelvíru. Vždyť koneckonců je Jamesova příbuzná - nějaká sestřenka ze druhého kolena. 

"Jo!" Nadšeně tlesknul James, až se po něm několik spolužáků otočilo.

"Mám dojem, že tady jde hlavně o to, abysme byli nenapádní, že, Jamesi?" Přejela jsem po něm pohledem.

"Promiň, jenom mi to přijde skvělý. Svýmu nejlepšímu kámošovi dohodím svojí nejlepší kamarádku! Musíte uznat, že to je skvělý." Merline.

Marauders legend 2/2 ✓ | KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat