53. 𝐊𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐀

170 14 6
                                    

"Siriusi Blacku, chci se stát tvojí holkou!" Křikla jsem a kdybysme se nevznášeli několik desítek metrů nad zemí, znovu bych ho políbila.

"Siriusi?" Otočil se James na mýho - teď už týden! - přítele a ten něco neurčitě zamumlal, jakože poslouchá.

"Víš, jak jsme se kdysi ve čtvrťáku vsadili?"

Sirius zvednul hlavu a poškrábal se na temeni. "Uh, o co přesně?"

James se vesele usmál; "že když sbalím Lily, tak mi koupíš nový koště!"

Sirius zmateně zamrkal, ale potom jako kdyby se mu rozsvítilo. "Máš pravdu. Ale do háje!" Odfrknul si, ale na tváři se mu začínal rýsovat úšklebek.

"Chtěl bych nejnovější Rychlostřelu. A jinak nemám zač," mrknul na něj spokojeně Dvanácterák a pak se protáhnul a vstal z postele, na který doteď ležel.

"Jdu najít Lils," prohlásil a pak po nás hodil rádoby výhružnej pohled, "doufám, že tu nebudete provádět něco nekalýho... Jinak nezapomeňte, že za půl hodinky máme sraz, abysme šli do těch Prasinek," dořekl a odporoučel se z Pobertovský ložnice.

Sirius po mě hodil škádlivej pohled. "Opravdu nechceš provádět něco nekalýho?"

Ani jsem nemusela odpovídat a byla jsem vtažená do ne zrovna nevinnýho polibku. Ne, že bych si stěžovala.

Uvolněně jsem se nechala od Siriuse líbat a u toho vypustila z hlavy všechny myšlenky.

Tohle jsem potřebovala - aby už konečně skončil všechen ten stres z OVCí a aby jsem se pořád nemusela do něčeho nutit.

Teď jsem mohla být konečně šťastná - OVCE jsem včera úspěšně složila, mám dva týdny úplnýho volna, než skončí školní rok, a můžu ho strávit s nejlepšími přáteli. A se Siriusem po boku.

Nikdy mě nenapadlo, že to řeknu, ale aktuálně jsem asi nejšťastnější za poslední rok. Možná i za dýl.

"Uhm, Siri, už bysme se měli začít zvedat," zahuhlala jsem o pár minut později, když mě Sirius pomalu začal zbavovat trička.

Zklamaně protáhnul obličej, ale nakonec nic nenamítal. Povolenou párty v Prasinkách si nechtěl nikdo nechat ujít. Hlavně, když to bude něco jako oficiální rozloučení s Bradavicema.

Pomalu jsem se zvedla ze Siriusovi postele, kam mě před několika chvílemi její majitel zatlačil, následně jsem Sirimu vlepila ještě jednu pusu a potom s velkým úsměvem na rtech opustila ložnici.

Přes společenku jsem došla až do mojí ložnice a když jsem otevřela dveře, málem jsem se srazila s Claire, která se zrovna chystala vyjít ven.

"Mag! Jsi tu nějak pozdě. Být tebou bych hejbla zadkem," vyvalila na mě a já nezúčastněně přikývla. Myšlenkami jsem byla u Siriuse. Přesněji řečeno u některých jeho partií -

"Haló? Jsi tam?!" Černovláska mi zamávala rukou před obličejem a já zatřásla hlavou, abych se vrátila zpátky do reality.

"Eh, jo. Už spěchám. Fakt," zamumlala jsem a ztratila se v koupelně.

Rychle jsem se osprchovala a potom se navlíkla do červených letních kraťasů s našitými hvězdami a černýho tílka, přes který jsem si přehodila džínsku a byla jsem připravená.

U obrazu Buclatý dámy na mě čekal Sirius a společně jsme vyrazili ke vstupní bráně, kde už postávali Peter s Mary, Claire a Hestia, která se bavila s Tessou a Remusem a zpoza rohu k nim právě mířili Bonnie s Gideonem a vedle nich hrdě kráčeli ruku v ruce Elliot s Fabem.

Marauders legend 2/2 ✓ | KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat