A nebo taky ví, že prostě musí čekat, než se Moon rozmyslí. Upřímně už teď obdivuju jeho trpělivost, ale na druhou stranu je pravda, že kdybych já byla na Moonině místě, taky bych nevěděla, jak dál.
S koštětem na rameni jsem v Lilyině společnosti dorazila na Famfrpálový hřiště. Dneska Jamie pořádá nábor do týmu, protože hodně lidí odešlo a je potřeba sestavu trošku upravit.
A já upřímně doufám, že jsem se za prázdniny nezhoršila natolik, aby mě James vyloučil.
Na hřišti už povstávalo několik skupinek a já se přidala k jedný z nich. Lily si šla s nicneříkajícím pohledem sednout na tribunu, odkud měla na hřiště výbornej výhled.
Tak trochu jsem jí přemluvila, aby mě šla podpořit, protože upřímně řečeno jsem nervóznější než ostatní roky. Ani nevím proč, možná proto, že vím, že tohle je naposled. Potom už nebudu mít šanci.
Když se Jelínek konečně uráčil dorazit, ve skupince za mnou to zahučelo a on se na nás povzbudivě usmál.
"Takže teď budu vyvolávat vaše jména a vy ve dvojicích budete závodit. Dáme si několik kol a nakonec zůstanou jenom ti nejlepší. Budu vás všechny pozorovat, ale potřebuju pár dní na rozmyšlenou
Výsledky se dozvíte v úterý. Takže všichni, kteří se hlásí na odrážeče támhle doprava -"Dál už jsem ho neposlouchala a zamířila jsem s pěti dalšíma lidma, včetně Claire, doprava k Lilyině tribuně.
Když jsem na ní pohlídla, překvapeně jsem na ní zůstala zírat. Lils koukala, no to je slabý slovo, čuměla na Jelínka, jak udílí rozkazy a zapáleně rukama rozhazuje kolem sebe.
No, tak už aspoň mám program na dnešní večer, Lily se mýmu zpovídání nevyhne.
Za pár minut už James začal vyvolávat jednotlivý jména a mě se žaludek ještě víc stáhnul. "Angelová a Priceová!" Z našeho hloučku vystoupila Claire a hned za ní Vivienne.
Viděla jsem na Claire, že je nervózní. Hodně nervózní. Trochu škobrtavě nasedla na koště, odrazila se a vyletěla do výšky. Vivienne její počínání zopakovala.
Potom se podívala zpátky dolů na Jamieho, kterej začal odpočítávat start. Výhru jsem přála Claire, protože ta k nám prostě patří a nedokážu si tým bez ní představit a to ani kdyby mě James zpátky do týmu nevzal, protože by se objevil někdo lepší.
Claire o mě v poslední vteřině před startem zavadila pohledem. Povzbudivě jsem na ní kývla a v tu chvíli James vykřiknul "Start!" a Vivi i Clai se rozletěly.
Nespouštěla jsem z nich oči a bylo to fakt těsný, ale nakonec o několik málo vteřin vyhrála Claire. Jo!
S úsměvem jsem jí zatleskala, je skoro jasný, že vybere jí, ale hned potom jsem zase zvážněla, protože Jamie přečetl moje jméno. Společně s Rose Jamieovou. Uff, líp jsem to snad ani dostat nemohla, protože - bez urážky- Rose lítá strašně.
James na mě zpod brýlí mrknul a v tu chvíli mi bylo jasný, že ke mě Rose přiřadil schválně. Nejspíš bych mu v týmu chyběla. Dobře, sice je tohle tak trochu nadržování, ale James si to koneckonců rozmyslel sám.
Jakmile odstartoval závod, vylítla jsem ze startu jako střela a Rose jsem nechala daleko za sebou. Za pár chvil už jsem radostně seskakovala z koštěte a na tváři mi pohrával šťastnej úsměv.
S koštětem na rameni jsem zamířila zpátky k naší skupince, protože ještě mně čekalo druhý kolo.
V tom jsem byla ve dvojici s Jackem Quinttinem. Je fakt dobrej, to se mu musí nechat, rozhodně litá rychlejc než Rose, ale mně stejnak nedohnal. Hah.
ČTEŠ
Marauders legend 2/2 ✓ | KOREKCE
FanficSedmý a poslední ročník v Bradavicích. Magic s Tessou se snaží spojit si všechny vzpomínky, ale pořád jim úplně nerozumí, stejně tak jako Magic přestává rozumět svým citům k jednomu nebelvírovi. Přijdou nakonec dvojčata na to, kdo vlastně jsou? Jak...