wat vooraf ging:
Na wat leek een paar uur (het zou even goed een paar minuten kunnen zijn, ik ben mijn gevoel voor tijd helemaal kwijt) komen twee bewakers binnen met twee meisjes, ze zijn allebei blond alleen heeft de ene golfjes en de ander stijl haar. Zij zijn allebei nog bij kennis en hebben alleen een band om hun nek, waarom hebben zij er niet zoveel als ik? Nou ja laatmaar, als de bewakers weg zijn vraag ik "wie zijn jullie?" Het meisje met de golfjes reageert "ik ben Evaa, je schrijft het met twee a's en dit is Nickey, wij houden van eenhoorns, regenbogen en eten" ze zegt het super blij, alsof ze net niet is ontvoert, echt raar ik vertrouw ze echt niet.
Het is vandaag alweer een week dat ik hier ben, ik ben echt uitgehongert, Evaa en Nickey krijgen ook niet veel eten, maar zijn toch altijd vrolijk, ik snap echt niet hoe ze altijd vrolijk kunnen zijn, ik denk dat het komt door hun eenhoornobsessie. Ik begin ze wel steeds meer te vertrouwen, ze vertellen heel veel over zichzelf, ze zijn zusjes en hun ouders zijn amerikaans, ze zijn eenhoorns? En ze zijn de laatste eenhoorns op aarde, in eenhoornland zijn er nog meer (Dat geloof ik niet maarja).
Ik ben weer een ontsnappingsplan aan het bedenken, want tja wat moet je anders doen, ik heb nu al zo'n duizend onmogelijke, ik ga nu mogelijke ontsnappingsplannen bedenken, maar dat is niet zo makkelijk als onmogelijke (logisch). Hopelijk werkt er ook een van mijn ontsnappingsplannen, ik heb geen zin in nog meer pijn, gelukkig viel ik de vorige keer flauw hoefde ik de pijn niet meer te voelen.
POV Denise
Ik zit in de klas, maar mijn gedachten dwalen de hele tijd af naar Robin. Waar zou ze toch zijn? Hoe gaat het met haar? Hoe konden ze haar zo makkelijk weg krijgen? Hoe kunnen ze ervoor zorgen dat Robin haar krachten niet kan gebruiken (anders zou ze hier al verschenen zijn)? Ik heb oas door dat er iets aan me gevraagt word als Emma me aanstoot, ik kijk vragend op en zie de hele klas me aanstaren en lachen. Gelukkig hoef ik waarschijnlijk niet na te blijven, want onze nederlands lerares zit ook in de roedel en ze begrijpt het vast wel en inderdaad ze begrijpt het en vraagt het aan iemand anders. Mijn gedachten dwalen weer af tot ik weer die schrikkelijke pijn voel, net zo erg als de vorige keer alleen val ik nu niet flauw en moet ik het tien minuten lang aanvoelen terwijl ik schreeuw natuurlijk. Ik heb helemaal niks van mijn omgeving meegekregen die tien minuten zoveel pijn deed het(het voelde alsof ik dood zou gaan als het langer door ging). Het was een chaos, maar iedereen merkt nu dat ik niet meer gil en staat stil. Ik probeer zo gewoon mogelijk op te staan ookal doet alles pijn.
Ik loop naar het bos, die is vlakbij school, ik wil nu gewoon even alleen zijn, zonder iedereen om me heen die vraagt waarom ik zo schreeuwde. Maar als ik in het bos kom zie ik meteen een groep vampiers staan, de leider komt naar voren, maar ik kijk respectloos recht in zijn ogen en dan schreeuwt mijn wolf een woord dat ik nu helemaal niet had verwacht "MATE!!!!" Grom ik hard en ook hij roept hard "ZIELSVERWANT" (hetzelfde als een mate maar dan bij vampieren).
Heeeee, sorry weer een heel kort hoofdstukje (er was iets mis gegaan, ik had nog meer), maaaaarrrrrr........ we hebben iets te vieren............ *tromgeroffel* ............. 3K READS!!!!!!!! YEAHHH FEESTJUHHH..... okey nee Eva nee....... Maar goed meld het zoals altijd als je spellingsfouten ziet.
Ik weet niet of ik deze week veel zal kunnen updaten, want ik heb proefwerkweek, oftewel een week met alleen maar proefwerken. Ik heb dan wel veel vrije tijd, maar die moet ik eigenlijk gebruiken voor het leren.... eigenlijk....
Ohwja ik en mijn beste vriendin zijn in het echt geen zusjes (jammer genoeg).
Vote&Comment
xxxxxxxxxxxxxxEva
JE LEEST
The Vampire Werewolf
Loup-garouHee ik ben Robin ik ben een normaal meisje van 17 Tot op een avond dat ik uit zou gaan het gebeurde en mijn leven compleet veranderde all rights reserved of te wel alle rechten voorbehouden