H39♡

507 41 7
                                    

Wat vooraf ging:

ik ben weer in het prachtige bos in mijn wolf vorm, zoals elke droom die ik heb de laatste tijd, (ik loop gewoon door het bos en lekker nadenken, hier overdenk ik niet alles, maar ik denk gewoon na over random dingen) maar deze keer is het anders, deze keer staat Luna voor me, ze mompelt dingen in het wolfs, ik begrijp er niks van, wat bedoelt ze? Ik kijk haar vragend aan, maar dan is ze opeens weg, ik schud mentaal mijn hoofd en ga maar weer gewoon verder waar ik mee bezig ben, lekker rennen door het bos.

Ik word nu gelukkig niet wakker gemaakt en word gewoon uit mezelf wakker, gelukkig. Naast het bed staat een nachtkastje en daar staat mijn ontbijt, of ten minste ik denk dat het ontbijt is, ik denk dat het nog te vroeg is voor lunch. Ik eet het ontbijt zonder het echt te proeven, met mijn gedachten ver weg, mijn dagen zijn heel saai, bijna alleen maar slapen. Wanneer ik mijn ontbijtje op heb ga ik maar weer slapen, omdat dit me echt heeft uitgeput.

POV Jason

Ik ben nu aan het trainen, samen met de andere, mijn gedachten zijn bijna de hele tijd bij de oorlog en als ze dat niet zijn dan zijn ze bij Robin, we zouden moeten vragen of Steven ons ook mee helpt, dat zou heel fijn zijn en dan hebben we een veel grotere kans om te winnen. Hoe zou het eigenlijk met ze gaan? We moeten ze weer eens opzoeken, zodat de meiden kunnen bijkletsen, maar ook om te vragen of ze mee helpen met de oorlog, het frustreert me echt heel erg dat we niet precies weten wie onze vijand is, we weten alleen dat het een slechte vampierenclan is, ik zou willen dat Robin iets meer over ze te weten zou kunnen komen met behulp van haar krachten, maar ze is de hele tijd moe, dus ik denk niet dat dat gaat, ik zal het vanavond vragen, ik zal dan ook meteen overleggen wanneer we naar Denise en Steven gaan. Zou Robin nu nog aan het slapen zijn? Ik denk van wel, ik vind het wel jammer dat ze de hele tijd aan het slapen is, maar ja daar kan ze ook niks aan doen. Ik hoop alleen dat haar lichaam goed uitgerust is voor de oorlog, dan hoeven we misschien niet eens te vechten en dat zou wel echt heel fijn zijn, dan kan er ook niemand van de pack doodgaan. Maar ja ik moet me weer focussen op het trainen, ik moet wel goed in vorm zijn voor de oorlog.

POV Denise

Ik vraag me af of we kunnen helpen met de oorlog van Robin en Jason, ik wil heel graag helpen, maar ik weet zeker dat Steven dat niet goed vind. Ik moet het toch vragen. We zitten al een tijdje op de bank tv te kijken en nu vraag ik "kunnen we Jason en Robin niet helpen met hun oorlog, ik wil heel graag helpen" "ik weet niet, ik wil wel helpen, maar het zijn wel vampieren waartegen ze het op moeten nemen en dan kunnen we weer problemen krijgen met die clan, dus ik denk dat als ze het vragen ik ja zeg, maar als ze het niet vragen stel ik het ook niet voor" antwoord Steven, dat klinkt logisch dus ik knik mij hoofd en zo zitten we dan weer een tijdje in een gemakkelijke stilte tv te kijken.

Hee eenhoorntjes, de vakantie al weer afgelopen, ik mis de vakantie echt, ook al heb ik weer vrij, ik mis de vakantie, jullie ook? Waarom kan het niet altijd vakantie zijn😩? Ik heb net gewonnen met hockey van de nummer een yeahhh😃😃😃, nu kunnen we weer kampioen worden, zitten jullie onder een sport, zo ja comment :))

Vote&Comment

XxxxxxxxxxxxxxxxxEva

The Vampire WerewolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu