Wat vooraf ging:
Ik loop naar het bos, die is vlakbij school, ik wil nu gewoon even alleen zijn, zonder iedereen om me heen die vraagt waarom ik zo schreeuwde. Maar als ik in het bos kom zie ik meteen een groep vampiers staan, de leider komt naar voren, maar ik kijk respectloos recht in zijn ogen en dan schreeuwt mijn wolf een woord dat ik nu helemaal niet had verwacht "MATE!!!!" Grom ik hard en ook hij roept hard "ZIELSVERWANT" (hetzelfde als een mate maar dan bij vampieren).
POV Denise
Als we bij Steven's (zo heet de mate de mate van Denise) clan aankomen weet ik al best wel wat over hem, hij is dus een vampier, hij is clanhoofd van goede vampieren, hij is 18 en zijn verjaardag is op 30 mei, hij is niet zo'n vampier die voor eeuwig leven (dat zijn alleen de slechte vampiers, of goede met die kracht), en dat was het wel een beetje. Maar ik mag nu niet gaan afdwalen met mijn gedachten, want hij geeft me een rondleiding. Het is hier zo kleurrijk dat je er meteen vrolijk vaan word, het valt me wel op dat elke deur een naamplaatje heeft, dat is dus wel handig. Als we op een gegeven moment een meisje tegen komen wil Steven me voorstellen, maar zij roept al heel blij "Robin, je bent er weer" ik sta even verstijft, dit had ik niet verwacht toen ik hierheen kwam, Steven is dus het clanhoofd van de clan waar Robin ook bij zit, dat is toevallig. Steven kijkt mij raar aan, ik was dus weer eens in gedachten verzonken dat ik niks heb gemerkt "wat?" vraag ik Steven begint te lachen en vraagt opnieuw "wie is Robin? En waarom noemt Sarah jou zo?" "nou Robin is mijn tweelingzus, maar wie is Sarah?" vraag ik weer "nou dat is Sarah" hij wijst naar het meisje tegenover me "owhhhh" zeg ik "hoi ik ben Denise" zeg ik tegen Sarah en steek mijn hand uit, ze begint te lachen, maar pakt mijn hand wel aan en zegt "hoi".
Na kennis gemaakt te hebben met Sarah, gaan we verder met de rondleiding. Het valt me op dat alle muren een vrolijk kleurtje hebben. We eindigen de rondleiding natuurlijk bij Steven's kamer die vanaf nu ook mijn kamer word. Ik sta verstelt te kijken als we binnen lopen, hij zei kamer, dit is meer een huis in een huis en dan ook geen gewoon huis een een huge huis, ik sta verbaast te kijken terwijl Steven vraagt "en? Vind je het iets? We kunnen het natuurlijk altijd opnieuw inrichten en verven enzo als je het niet mooi vind" "niet mooi?" zeg ik verbaasd "hoe kan ik dit nou niet mooi vinden, dit is mijn droomhuis", ik kijk nog steeds rond, omdat ik gewoon niet weet waar ik moet kijken.
POV Mark
Iedereen is hem nu echt aan het flippen, Denise is niet terug gekomen van school en haar Nederlands lerares zei dat ze eerst tien minuten lang lag te schreeuwen van de pijn en dat ze toen opstond en weg liep, het zegt dus al meteen dat de pijn weer van Robin af komt, maar waar is Denise? Dat is de vraag, zou ze bij Robin zijn of heel ergens anders. Ik besluit de link maar gewoon te gebruiken "Denise waar ben je? Iedereen maakt zich heel erg veel zorgen" "het gaat goed, heb mijn mate gevonden. Kom later wel een keer mijn spullen ophalen" het lijkt alsof er een last van mijn schouders af is, maar wie is haar mate? Nou ja kom ik wel achter als ze haar spullen op komt halen, maar eerst aan Jason vertellen dat Denise oke is.
POV Robin
Ik kan me gewoon bijna niet bewegen van de pijn, ik lig hier maar in een hoekje een beetje te verhongeren. Hopelijk komt iemand me snel redden, dat lukt me zelf nu echt niet meer, ik ben gesloopt, normaal zou ik nu al lang genezen zijn, maar door het stomme verhongeren wil de pijn maar niet weg gaan. Ughhhhh ik verveel me zo erg, ik wou dat ik kan veranderen, ik moet mijn wolf er gewoon even uit laten, maar ik kan niet eens normaal bewegen. Zou Jason al een plan hebben om me hier weg te krijgen? Ik hoop van wel, ik heb het gevoel dat ik hier aan het doodgaan ben. Ik heb wel duizende plannen, maar helaas kan ik ze niet uitvoeren, want tja ik kan niet normaal bewegen. Ik ga maar slapen, ik heb geen idee watik anders moet doen en zo blijf ik alles alleen maar overdenken
Heeee
hebben jullie liever elke keer kleine hoofdstukken en dan snel, of liever lange hoofdstukken en dat het iets langer duurt? PLZ BEANTWOORD DE VRAAG
Vote&Comment
xxxxxxxxxxxxxEva
JE LEEST
The Vampire Werewolf
Manusia SerigalaHee ik ben Robin ik ben een normaal meisje van 17 Tot op een avond dat ik uit zou gaan het gebeurde en mijn leven compleet veranderde all rights reserved of te wel alle rechten voorbehouden