H8

1.2K 72 12
                                    

Denise was nu alweer een tijdje weg en we waren na vuur gestopt. De ruimte was weer in mijn slaapkamer verandert. Ik was echt doodop dus ik besloot te gaan slapen.

POV Jason

Nu ik wist wat er met Robin aan de hand is ben helemaal niet bezorgt meer. Ik was eerst alleen wel heel erg verbaast, maar het is wel logisch.

POV Robin

Denise is nu al een tijdje weg en we gaan zo weer beginnen met trainen we gaan dan water en lucht doen. We gaan morgen kijken welke extra krachten ik heb.

POV Denise

Ik ga uitproberen of ik hier vuur ook al goed onder controle heb. Het lijkt me van wel, want anders was de training bij de maangodin voor niks. Ik ga dus naar buiten naar het bos op zoek naar een openplek.

Eindelijk heb een openplek gevonden en hij was niet eens ver weg. Ik ga in ongeveer het midden van de openplek staan en probeer het vuur op te roepen. Het gaat hier zelfs nog makkelijker als daar waar de maangodin ook is, hier zijn mijn krachten vele malen sterker. Dan zal Robin hier wel super sterk zijn haar krachten waren daar al veel sterker dan die van mij.

POV Robin

Ik ben klaar om te trainen, ik zit op mijn bed en mijn gedachten dwalen de hele tijd af naar Jason, ik mis hem zo erg. En net zoals altijd verandert opeens de hele ruimte en altijd prescies als je het niet verwacht. Ik weet hoe het zal gaan ik ga eerst water oefenen en daarna lucht, de trainingszaal heeft zich aangepast aan dat we water gaan oefenen door de hele zaal liggen kleine en grote plassen met water.

"Kom we gaan beginnen" zegt Luna "ga maar in het water staan en volg alle bewegingen van het water met natuurlijk je ogen dicht" ik knik en doe prescies wat Luna zegt.

POV Luna

Robin echt een hele snelle leerling en haar krachten zijn zo sterk veel sterker als anders. Dat zeg ik natuurlijk niet want dan krijgt ze misschien een eigendunk en dat moet je niet hebben, maar wauw ze heeft het water nu al weer bijna onder controle en er zijn nog niet eens tien minuten voorbij gegaan. Als ik zie dat ze het water onder controle heeft zeg ik "kom er maar uit, we gaan nu lucht doen" lucht is het moeilijkst van allemaal daarom doe ik die ook altijd aan het einde. De zaal hoef ik nu niet te veranderen want overal is lucht. Ik zeg "we beginnen nu met lucht, je moet de lucht voelen, voel van welke kant de wind komt voel hoe hard de wind waait voel wat er allemaal door de lucht vliegt". En alweer heeft ze het super snel onder controle. Ze voelt zelf ook dat ze het onder controle heeft en doet haar ogen open. Ik glimlach naar mijn dochter en zeg "morgen gaan we verder met je eigen kracht".

Ik verander de zaal naar haar slaapkamer en ga zoals altijd tegelijkertijd naar mijn eigen slaapkamer. Opeens krijg ik een visioen ik, dat heb ik wel eens als de maangodin dat is zeg maar ook een van mijn krachten. Ik zie dat Robin degene is die speciaal is ze heeft alle krachten, dan moet ze dus veel langer blijven. Ik besluit naar haar kamer te gaan en haar het nieuws te vertellen

POV Robin

ik zit rustig op mijn bed te lezen, en dan verschijnt Luna ineens. Ze heeft een heel serieus gezicht dus doe ik ook maar meteen serieus.

POV Jason

Als ik thuis kom van mijn Alfa zaken ga ik meteen naar Robin toe. Als ik mijn kamer in loop zie ik dat ze nog net zo ligt als altijd, ik ga naast haar bed zittten. Er gebeurt zoals altijd niks, maar na vijf minuten wordt Robin opeens wakker. Ze is helemaal overstuur, dus probeer ik haar te troosten. Als ze een beetje gekalmeerd is vraag ik "wat is er" maar voor ze verder kan vertellen stormt Denise binnnen en knuffelt Robin helamaal fijn ze kan net uitbrengen "geen....................lucht" en toen begon ze te vertellen over dat ze na vandaag weer terug moet en dat ze dan nog langer weg blijft, waarschijnlijk een hele week. Dat vind ik niet echt geen leuk nieuws, ik weet niet of ik haar zo lang kan missen. Na ze dat heeft vertelt blijft Denise nog even, maar dan gaat ze weer.

Als Denise weg is hangt er een ongemakkelijke stilte. Ik ga naast haar zitten en geef haar een kus die gaat al snel over in zoenen in ga naar haar nek en geef haar daar allemaal kleine kusjes tot ik bij een plek ben waar ze een klein kreuntje laat. Ik kijk haar vragend aan en ze knikt, ik verander in mijn wolf en snuffel nog even tot ik weer dat plekje vind, waarbij ze begint te kreunen. Ik bijt er zachtjes in, eerst zie ik dat ze pijn heeft, maar dat was maar even daarna zag ik dat ze ervan genoot ik veranderde weer terug en begon haar te zoenen. Ik kon niet meer wachten, ik ruk haar shirt uit. We gaan steeds verder

Je snapt wel hoe het verder gaat

sorry ik had gezegt dat er dinsdag weer een hoofdstuk op zou staan, maar dat is niet gelukt omdat mijn moeder opeens iets met me wilde gaan doen. En gister had ik heel weinig tijd door school

Vote&Comment

xxxxxxxxxme

The Vampire WerewolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu