H43♡

466 37 9
                                    

Wat vooraf ging:

"Omg deze pannekoeken zij echt goddelijk" zeg ik tegen Jason Jason glinlacht en zegt "dankje ik heb het van mijn moeder geleerd" ik ga alweer door met eten, want echt het is goddelijk, zoals ik zei.

Ik merk dat ik helemaal niet zo veel honger heb, nog steeds wel, maar lang niet zo veel als gisteren. Ik ga proberen om vandaag normaal te eten en niet zo maar van alles naar binnen werken. Nu ik zo nadenk vind ik dat ik me gisteren echt heb gedragen als een vreetzak, nou ja het verleden is het verleden en daar kun je niks meer aan doen.(wauw mensen even diepgaant momentje hier.)

Ik ben nu aan het rennen door het bos in wolfvorm, ik had dat echt even nodig, het was al zo lang geleden. Het is echt zo fijn, het valt gewoon niet te beschrijven. Het dichtste bij komt nog wel het gevoel van vrijheid en vrolijkheid, maar dat is het ook niet helemaal. Alleen weerwolven zullen dit begrijpen.

POV Jason

Waar is Robin? Ze was zomaar opeens weg, ik maak me echt zorgen, ze is al een uur weg, ze zou toch niet weer ontvoerd zijn? Ik hoop het niet, ik weet niet of ik dat nog een keer aan kan, de vorige keer was een hel. Ik hoor de deur open en dicht gaan en ik ga snel kijken, hopend dat het Robin is. Zodra ik zie dat het Robin is lijkt het alsof er een gewicht van mijn borst af word gehaalt en ik weer kan ademen "waar was je? Ik was super ongerust" zeg ik "ik was naar buiten om mijn wolf uit te laten, sorry dat ik je ongerust heb gemaakt, dat was niet mijn bedoeling" zegt ze, dat klinkt logisch, ze was al heel lang niet meer uit geweest om haar wolf uit te laten, dus ik snap het wel, Ik glimlach en zeg "ik snap het, ik ben al lang blij dat er niks is" nu glimlacht Robin ook "nu je er weer bent, zullen we tv kijken?" Vraag ik "ja is goed" zegt Robin.

We zitten nu SpongeBob te kijken, er was niks anders op tv en het is eigenlijk best grappig, al ken ik de meeste afleveringen nog van vroeger, toen keek ik bijna niks anders als SpongeBob. Ik moet glimlachen bij de herinnering, ik was echt heel erg fan van SpongeBob, ik had een SpongeBob dekbed en ook super veel kleren daarvan, ik vraag me af waar Robin fan van was toen ze klein was, er moet wel iets geweest zijn. We gaan weer verder zappen om te kijken of er nu wel iets leuks op is, er is nu Criminal Minds op Veronica, dus dat gaan we kijken, er zijn best veel nieuwe afleveringen, dus ik herken er niet veel meer van, er zijn ook veel nieuwe mensen bij Criminal Minds, dus ik moet weer een beetje opletten, want ik ken die namen niet allemaal. Als ik zo naar Robin kijk zie ik dat ze dit een leuk programma vindt volgensmij

Hee eenhoorntjes, sorry ik had na die twee hoofdstukken ff geen inspiratie meer :((, ik kon echt niks bedenken en ik vind dit hoofdstuk zelf echt flut en kort, maar ik moest met iets komen, sorry sorry sorry :((.

Vote&Comment

xxxxxxxxxxxxxEva

The Vampire WerewolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu